![]() |
Kinky kapper?
Weet iemand de website van de kinky kapper? :) (ofzoiets)
|
google.com
kinky kappers zuigen btw, zijn gigantish duur voor wat ze doen |
|
waarom? want je wilt toch nie je haar daar gaan laten doen heh? want t is echt gigantisch duur! en het enige wat ze doen is iets wat jij vaak zelf ook kunt doen, bijvoorbeeld je haar kleuren en dat doen ze daar net zo goed (of slecht) als jijzelf dus echt je geld niet waard vind ik, en als je alleen wilt knippen kun je net zo goed naar gewone kapper gaan want daar kunnen ze ook al best veel...blaaaa :)
|
Citaat:
En kinki kan echt wel dingen doen die jezelf niet kan,of wat zelf nooit zo mooi word...het is superduur maar ze weten wel wat ze doen. |
Mja ik wilde de onderkant van mijn haar roze laten verven, en bij mijn vaste kapsalon doen ze dat niet..En iemand daar raadde mij dus deze kapper aan :) waarom ik het niet zelf doe? Mijn ouders vinden het niet goed en ik kan het niet :)
Maar dat roze gaat misschien wel helemaal niet door, want mijn mama vindt het sowieso niet goed heb ik net begrepen :( Zat net ff op die website, brute foto's zeg :) echt gave kapsels |
Daar kan je toch je schaamhaartjes laten doen :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
ehm, alleen knippen is 25 euro.. maar meer wee'k ook nie :confused:
|
Citaat:
WHAHAHAHAHAHA je zal zo maar over straat moeten |
Citaat:
|
K vin dat ze wel erg gaaf kunnen knippen, de pest is alleen dat als je der eenmaal heengaat, je der heen mot blijven gaan om t bij te laten houden, das weer zow duur (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
verven is idd wel duur, en verven kan je zelf ook wel (of je kent meestal wel iemand die 't bij je kan doen) maar knippen is moeilijker om 't bij jezelf te doen, en ze knippen meestal wel op 'n aparte manier. |
*geen commentaar over al het bovenstaande*
het is kinki met een I en nee we doen geen schaamhaar... *zucht* |
Citaat:
waarom niet? das doop en tis niet vies ofzo |
Hair Today (Zwolle) doet wel schaamhaar, met fluorverf :D
|
Citaat:
of wil Olga helpen... |
Ik heb lekker mijn eigen kinki kapper :p
En die wil der nog geeneens geld voor hebben ook, enige dat ik hoef te betalen is de verf :) |
Citaat:
schaamhaar......dreads....... xal er maar niet te veel bij nadenken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en die slierten, sjezus.. daarmee loop je toch wel zo enorm voor paal, die zou k nie eens doen. en over die prijzen: schandalig hoog... een hanekam scheren: 30 euro! whaha... (ja, ik heb 't es gevraagd. :)) bij een normale kapper is dat 15 euro. ( is nog duur) .. en ik doe 't zelf.. ( is gratis :p) |
Citaat:
|
ik ga soms wel naar de kinki, als ik weer zin heb in iets fris, maar om het daarna bij te houden doe ik het meestal gewoon zelf :) of een vriendin knipt het effe bij ofzo...
met kort haar is het niet zo moeilijk het is wel een dure kapper, maar goed, ik ga er dus ook niet altijd heen, dus dan mag het wel voor die paar keer per jaar |
Citaat:
cool :) ik zou ook wel bij 'n kinki kapper willen werken (alsik wat ouder ben... nu ben ik te jong :o) verdient 't goed? :p |
Die site is toch under construction? Ik zie maar weinig kapsels...
|
kinki is volgens mij erg goed in moeilijke, apartere kapsels en jah dat is wel duur maar tja daar zijn ze de enige in die dat echt goed kunnen... dus dan is het wat 'n gek dr voor geeft... van gewoon ff gaan knippen zouk het ergens anders doen...
|
Kinki suckt. Ik kwam daar om te vragen of ze m'n haar konden ontkleuren, begint die kapster te zeuren dat mijn haar toch al zo ongezond is en of ik een modern kort kopje niet leuk zou vinden... Nou nee dus. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben de afgelopen 3 keer naar Kinki geweest en ja, ze zíjn duur, maar ja ik kan het zelf niet en ik hoef het niet zelf te betalen :)
knippen is 25 euro en verven iets van 27 |
Citaat:
dus je kan er wel een oordeel over vellen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54. |