![]() |
ik begrijp dit niet verklaar is
ik ben echt gek op een jongen en waarom omdat ie vaag is! de meeste jongens zijn heel makkelijk deze niet ! want deze wilt wel maar zegt ik vind je super leuk en dan hoor ik via een vriendin weer dat ie gezegd heb maar ik wil voorlopig nog geen verkering !
o jee wat heb ik dan fout gedaan is er iets fouts met mij ik durf hem echt niet te bellen ofzo |
Je valt voor mensen die niet standaard zijn.
|
ik val voor jongens die niet achter mij aan lopen maar waar ik moeite voor moet doen. en op 1 of andere manier huppelen ze maar achter me aan maar dit is een jongen van JUST RELAXED en dan krijg ik opeens gevoelens voor die gast omdat hij mij niet zo loopt op te jagen om verkering te nemen snappie maar nu zit ik dus met het probleem ik vin hem verschrikkelijk leuk maar hij zegt ik wil eerst nog op vakantie hij komt morgen toevallig thuis en dan zouhij bellen ikhoop het!
kun je me nog wat tips geven |
nja.. kans dan dat wanneer het ms evt. wat wordt en hij ineens wel echt interesse gaat tonen hij niet meer interessant is.. Maar ja.. ms ook wel
|
misschien moet ge maar eens puntjes en komma's gaan gebruiken (ge weet wel: . & ,) want ik begrijp u nie...
|
misschien wil hij nog niet tegen die vriendin zeggen dat ie iets met jou wil en wil hij wel iets met jou maar wil hij dat eerst tegen jou zeggen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |