Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Wie is de Mol? - 2008 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1629040)

Moniek! 23-09-2007 11:40

Wie is de Mol? - 2008

HILVERSUM - De achtste reeks van het AVRO-programma Wie is...de Mol? komt pas begin volgend jaar op de buis, maar de AVRO bracht dinsdag al naar buiten wie er meedoen.
Presentator Pieter Jan Hagens vertrok naar Mexico met tien prominente Nederlanders, onder wie Annette van Trigt, Joris Linssen en Georgina Verbaan, aldus een AVRO-woordvoerster.
De andere BN'ers die meedoen zijn 3FM-dj Coen Swijnenberg, MTV-vj Dennis Weening, Llink-presentator en acteur Edo Brunner, BNN-presentatrice Nicolette Kluijver, Zoop-acteur Patrick Martens, Net5-ster Regina Romeijn en actrice Dunya Khayame. Het spel draait om een reeks opdrachten die de deelnemers samen moeten volbrengen om zoveel mogelijk geld te winnen. Een van de kandidaten heeft echter als taak zo ongemerkt mogelijk de opdrachten te saboteren.
Het programma is al jarenlang ongekend populair. De trouwe kijkersschare ligt de afgelopen seizoen consequent rond de 1,3 miljoen.

(ANP)

http://www.realitynet.org/images/wid...kandidaten.jpg

Wie gaat er kijken?

Dinalfos 23-09-2007 11:54

Kijk ze daar staan dan :'( -O-

Signy 23-09-2007 12:10

Citaat:

Moniek! schreef: (Bericht 26027166)
[B]Llink-presentator en acteur Edo Brunner, BNN-presentatrice Nicolette Kluijver

:'(

Ik ga wel kijken!! *O*

Balance 23-09-2007 12:24

Zijn dat echt BN'ers? Ik ken er maar 5 en het lijkt me helemaal geen leuke groep.

En wie the fuck is Pieter Jan Hagens?

Stefenootje 23-09-2007 13:31

Nou sorry hoor, maar als dit bekende Nederlanders zijn. (n)

Ze moeten het gewoon weer met onbekenderds doen, als ze blijkbaar zoveel moeite hebben om mensen te vinden.

Maar, nou ja, eigenlijk geldt dit ook wel als onbekende Nederlanders. :p

Andijvie 23-09-2007 13:55

Ik ken ze allemaal...

Stefenootje 23-09-2007 14:03

Ja, nou, ik keek nog een keer goed, en ik ken er ook meer dan ik dacht. :o

Maar toch, ze zijn toch steeds te C om leuk te zijn.

Andijvie 23-09-2007 14:33

Ik vind hele bekende mensen helemaal niet leuk bij WIDM? omdat je ze dan al wat meer in kan schatten. De C'tjes zijn meer richting de gewone WIDM?-versies (zonder BN'ers dus), je kan ze veel minder goed inschatten, dat maakt het leuk.

Ik heb er gewoon weer zin in :)
(Maar ik hoop ook echt weer op een WIDM? met échte onbekende mensen, dat is gewoon veel gaver :) )

Signy 23-09-2007 14:44

Citaat:

Balance schreef: (Bericht 26027496)
En wie the fuck is Pieter Jan Hagens?

:eek:

verhaaltje: Pieter Jan Hagens presenteert al jaren radio- èn televisieprogramma’s met een hoge journalistieke waarde. Hij was de zien als presentator bij het AVRO-televisieprogramma De Ochtenden. Ook was hij een van de vaste AVRO-gezichten bij het programma Netwerk (AVRO, KRO en NCRV).
foto: http://www.avro.nl/Images/pieter_jan...tcm8-97948.jpg

Stefenootje 23-09-2007 15:00

Citaat:

Andijvie schreef: (Bericht 26028691)
(Maar ik hoop ook echt weer op een WIDM? met échte onbekende mensen, dat is gewoon veel gaver :) )

Als dat ooit nog eens gebeuren gaat schrijf ik me misschien wel in. :o Lijkt me zo vet om mee te doen, maar eigenlijk wil ik dan wel per se de Mol zijn.

Andijvie 23-09-2007 15:22

Citaat:

Stefenootje schreef: (Bericht 26028927)
Als dat ooit nog eens gebeuren gaat schrijf ik me misschien wel in. :o Lijkt me zo vet om mee te doen, maar eigenlijk wil ik dan wel per se de Mol zijn.

't Lijkt me ook super stoer om mee te doen ('t liefst als mol of winnaar, natuurlijk :D ), maar 't lijkt me ook wel weer eng :D

Stefenootje 23-09-2007 15:25

Citaat:

Andijvie schreef: (Bericht 26029102)
't Lijkt me ook super stoer om mee te doen ('t liefst als mol of winnaar, natuurlijk :D ), maar 't lijkt me ook wel weer eng :D

Ja, ik ga er in de eerste selectieronde al huilend uit joh, ik durf niks, en ik vind stiekem die spellen ook nog best wel ingewikkeld. :o

Chick Rock 23-09-2007 15:53

Bah! Allemaal van die stomme bnn/zoop-niveau acteurs (n)

Maar ja, WIDM is WIDM, dus ik kijk natuurlijk weer!

Balance 23-09-2007 15:53

Citaat:

Signy schreef: (Bericht 26028780)
:eek:

verhaaltje: Pieter Jan Hagens presenteert al jaren radio- èn televisieprogramma’s met een hoge journalistieke waarde. Hij was de zien als presentator bij het AVRO-televisieprogramma De Ochtenden. Ook was hij een van de vaste AVRO-gezichten bij het programma Netwerk (AVRO, KRO en NCRV).
foto: [afbeelding]

Ken ik niet.
En waarom weer een nieuwe presentator :s

Flijn 23-09-2007 16:07

Het kan me niet schelen wie er mee doen (hoewel, Georgina <3), ik kijk toch wel. Jammer wel dat Karel het niet meer doet, de nieuwe presentator vind ik helemaal niet bij het programma passen.

Stefenootje 23-09-2007 16:31

Karel is weg bij de Avro.

Andijvie 23-09-2007 18:31

Citaat:

Flijn schreef: (Bericht 26029488)
Het kan me niet schelen wie er mee doen (hoewel, Georgina <3), ik kijk toch wel. Jammer wel dat Karel het niet meer doet, de nieuwe presentator vind ik helemaal niet bij het programma passen.

Dat dacht ik eerst ook van Karel, maar die bleek 't erg leuk en mysterieus te doen (y)

Die Pieter Jan is volgens mij wel leuk :)

Moniek! 23-09-2007 20:55

Ik heb er zin in, duurt wel nog lang en is altijd zo snel weer voorbij :o

Martiño 23-09-2007 21:13

Echt jammer dat Karel het niet meer presenteert. :( Verder zitten er in die groep niet echt veel mensen die me aanspreken.

Briseïs 23-09-2007 22:17

Ach boeiend, het wordt toch wel leuk (y)
Maar begin volgend jaar duurt nog wel vet lang.

Lilium 25-09-2007 09:42

Het maakt mij niet zoveel uit wie er meedoen. Ik vind het juist leuk om te raden wie de mol zou kunnen zijn, niet om BN'ers te spotten.

Miss Pannekoek 25-09-2007 10:48

ik mis Angela nog steeds :(

maar ik heb er wel weer zin in!!! Met Georgina wordt t vast hilarisch :o

Stefenootje 25-09-2007 11:16

Citaat:

Miss Pannekoek schreef: (Bericht 26042145)

Zal je zien dat ze er gelijk uitligt. Dat is vaker met leuke. (n)

Daydream-ster 25-09-2007 11:21

Citaat:

Miss Pannekoek schreef: (Bericht 26042145)

Angela moet terug ja!

En ik ken alleen die Coen en Dunya niet, verder lijkt het met wel grappig, vooral Edo en Georgina, dat wordt geheid ruzie :p Kan niet wachten tot ze het weer uitzenden

MadameMinke 25-09-2007 13:11

Edo is wel leuk.
En Nicolette is een heldin (y)
Georgina mag ik eigenlijk ook best wel.
De rest herken ik niet. :o
Oh jawel, die irritante Dennis van MTV. (n)

MadameMinke 25-09-2007 13:12

Oh, en Regina, die zat ook al in Peking Express! :nono:

Andijvie 25-09-2007 13:41

Nicolette vind ik sinds ze aan de noodrem in de trein getrokken heeft bij Try Before You Die eigenlijk niet zo leuk meer :o

MadameMinke 25-09-2007 13:42

Dat heb ik niet gezien. Wat was daar dan mee?

Stefenootje 25-09-2007 13:52

De NS heeft aangifte tegen haar gedaan, las ik vandaag op teletekst!

Andijvie 25-09-2007 13:55

Citaat:

MadameMinke schreef: (Bericht 26043038)
Dat heb ik niet gezien. Wat was daar dan mee?

Nou ja, ze wilde altijd al eens aan de noodrem trekken, en had dat dus gedaan, om vervolgens de deuren met die noodknop open te maken en in een vluchtauto te springen. Lijkt me zo irritant als je in die trein zit en zij er zo nodig uit wil springen :o Er kan ook zo maar iemand door 't gangpad lopen die slecht ter been is, en dan gaat die trein ineens gigantisch hard op de rem, zonder dat het nodig is... Ik vind 't gewoon asociaal.
Maar inderdaad, de NS heeft aangifte gedaan.

Hiervoor vond ik haar altijd wel leuk, maar nu een stuk minder...

Balance 25-09-2007 15:41

Citaat:

Stefenootje schreef: (Bericht 26043092)

En de spoorwegpolitie zei vervolgens dat ze wel iets beters te doen hebben dan haar vervolgen :o

MadameMinke 25-09-2007 16:29

Ik vind dat inderdaad ook wel een behoorlijk flauwe actie, zelfs voor dat programma.

Martiño 25-09-2007 17:19

Nou, dan mag zij er van mij de eerste ronde direct uit. :p

MadameMinke 26-09-2007 16:31

Dat nu ook weer niet.

Martiño 26-09-2007 16:37

Oh jawel hoor. Ik heb echt een hekel aan dat soort grappen. Het is gevaarlijk, en mensen die er niks mee hebben te maken krijgen zo vertraging. Daarbij had ze het ook gewoon kunnen vragen aan de conducteur, dat heb ik ook een keer gedaan.

Krummeltje 26-09-2007 16:49

Coen Swijnenberg is Coen van de Coen en Sander show op 3fm (elke dag tussen 16.00 en 19.00 uur), en da's een erg leuk programma.
Verder snap ik dat hele Wie is de Mol?-hysterische gedoe niet zo... het boeit me niet echt :o

Mr Soija verwijderd 26-09-2007 17:10

Citaat:

MadameMinke schreef: (Bericht 26042900)
Oh, en Regina, die zat ook al in Peking Express! :nono:

:D

Citaat:

Andijvie schreef: (Bericht 26043033)
Nicolette vind ik sinds ze aan de noodrem in de trein getrokken heeft bij Try Before You Die eigenlijk niet zo leuk meer :o

wtf:|

Citaat:

Stefenootje schreef: (Bericht 26043092)

Mooi zo (y)

Citaat:

Andijvie schreef: (Bericht 26043114)
Nou ja, ze wilde altijd al eens aan de noodrem trekken, en had dat dus gedaan, om vervolgens de deuren met die noodknop open te maken en in een vluchtauto te springen. Lijkt me zo irritant als je in die trein zit en zij er zo nodig uit wil springen :o Er kan ook zo maar iemand door 't gangpad lopen die slecht ter been is, en dan gaat die trein ineens gigantisch hard op de rem, zonder dat het nodig is... Ik vind 't gewoon asociaal.
Maar inderdaad, de NS heeft aangifte gedaan.

Hiervoor vond ik haar altijd wel leuk, maar nu een stuk minder...

:/ Nu ik dit zo lees, vind ik dr inderdaad minder leuk op het moment. Dat is gewoon egoïstisch en asociaal. En gevaarlijk. :)
Als je altij iemand heb willen vermoorden, mag dat zeker ook via Try before you die. :') ;p

Citaat:

Martino87 schreef: (Bericht 26052943)
Oh jawel hoor. Ik heb echt een hekel aan dat soort grappen. Het is gevaarlijk, en mensen die er niks mee hebben te maken krijgen zo vertraging. Daarbij had ze het ook gewoon kunnen vragen aan de conducteur, dat heb ik ook een keer gedaan.

Haha, en mocht het? :p

Ontopic: Mss dat ik dit keer ga volgen. Alleen snap ik het helemaal niet. Ik heb weleens eps gezien, maar goed, daar word ik niet wijzer van. :p

Sevi 26-09-2007 17:54

dit is een van de minder leuke kanten aan in het buitenland zijn, geen nederlandse televisie meer :( ik vind edo brunner echt superleuk sinds rozengeur en wodkalime en nicolette ook van weg met bnn!

edit jammer dat het niet sander is van weg met bnn ipv nicolette (L)

Moustache 26-09-2007 17:59

Beter, ik ga sowieso kijken. Volgens mij wel een leuke club mensen voor wie is de mol.

Andijvie 26-09-2007 18:15

Citaat:

Mala schreef: (Bericht 26053528)
dit is een van de minder leuke kanten aan in het buitenland zijn, geen nederlandse televisie meer :( ik vind edo brunner echt superleuk sinds rozengeur en wodkalime en nicolette ook van weg met bnn!

edit jammer dat het niet sander is van weg met bnn ipv nicolette (L)

www.uitzendinggemist.nl ; zo kan je het tegen die tijd in het buitenland zien, of naderhand (blijft er vaak vrij lang op staan; ik geloof dat een paar oudere seizoenen ook te bekijken zijn (y) ).

Mr Soija verwijderd 26-09-2007 18:17

Maar werkt het wel in het buitenland?

Andijvie 26-09-2007 18:26

Citaat:

Mr Soija schreef: (Bericht 26053744)
Maar werkt het wel in het buitenland?

Nederlandse proxy instellen? En anders dus later kijken :p

(Maar volgens mij werkt het ook in het buitenland wel. Ik geloof dat mijn tante in België wel veel dingen kijkt via de site, die heb ik nooit met problemen gehoord.)

Jive. 26-09-2007 18:40

Ik heb er nu alweer zin in :D

Mr Soija verwijderd 26-09-2007 18:45

Citaat:

Andijvie schreef: (Bericht 26053890)
Nederlandse proxy instellen? En anders dus later kijken :p

(Maar volgens mij werkt het ook in het buitenland wel. Ik geloof dat mijn tante in België wel veel dingen kijkt via de site, die heb ik nooit met problemen gehoord.)

Oh, kan je valsspelen? :D

NJa, belgie lijkt me wat anders. :p Maar nederland heeft geen last van massale buitenlanders die de site opgaan, dnek ik, dus wellicht dat het gewoon overal kan. :p

_Mosquito_ 27-09-2007 17:06

weet je hoe lang dat nog duurt

_Mosquito_ 27-09-2007 17:06

ik zie het al, die nicolette is weer zo'n renate

Chick Rock 27-09-2007 17:33

Onee, Georgina Verbaan :n

Maar ja, ik kijk natuurlijk wel.

Jochemska 27-09-2007 20:23

Ik vind de mensen juist wel leuk die ze gekozen hebben, vorig seizoen vond ik de meeste maar niks.

met name, Dennis, Edo en Joris vind ik wel leuke keus. allemaal lekker grote mond :)

MadameMinke 27-09-2007 21:20

Citaat:

_Mosquito_ schreef: (Bericht 26061482)
ik zie het al, die nicolette is weer zo'n renate

Zij lijkt echt absoluut niet op Renate, misschien een beetje qua uiterlijk, maar verder echt niet. :)

Martiño 28-09-2007 11:29

Citaat:

Mr Soija schreef: (Bericht 26053138)
Haha, en mocht het? :p

Ja! :)
Toen ik nog natuurkunde studeerde, moesten we namelijk een versnellingsmeter bouwen voor in een trein. Die hebben we dus uitgeprobeerd in een stoptrein (die buiten ons toevallig leeg was), en de conducteur en machinist vonden het allebei heel interessant. Toen zei iemand voor de grap dat het wel leuk voor de meting zou zijn als we eens zouden stoppen door een noodrem, en toen zei de conducteur dat hij het wel goed vond, en is de machinist net voor het station gestopt door aan de noodrem te trekken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40.