![]() |
Wie kent hier het spel Carmageddon 2? Kan iemand mij vertellen hoe en waar je de cheats kan invoeren (ik kom niet verder dan 'level' 2 de missie, dus ik dacht gaan we ff op internet kijken naar cheats en jawel hoor gevonde, maar geen gebruiksaanwijzing)
|
Ken t wel
Heb em niet gewoon verder zoeken lijkt mij |
Ik weet t niet zeker, maar volgens mij moest je die gewoon tijdens t spel intypen. Zet dus bijvoorbeeld je auto even ergens stil (ff niet rijden), en dan gewoon intypen.
|
Je moet de cheats gewoon rustig in de game intypen. Geen lange pauzes tussen de letters , maar ook niet extreem kort achter elkaar doen. Je moet de game niet op pauze zetten, maar gewoon typen wanneer je de gelegenheid hebt.
Ps als je meerdere codes wilt gebruiken dan steeds een korte pauze ertussen voor je de volgende doet(5 sec om echt zeker te zijn dat ie em pakt). En nee, ik sta niet te lullen, ik gebruik ze zelf ook :p |
cheats niet nodig, kan ook wel zonder
alleen powpow is leuke cheat, gebuik ik als ik leuke wil wasten spel roeleert nog steeds :D |
Mwoah, ik heb nou eenmaal een enrom hekel aan tijd missies, dus vind ik ´stopsnatch´ om de tijd stil te zetten soms wel handig. Maar dat komt omdat ik bij enorm veel soorten spellen tijd irritant vindt.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32. |