![]() |
Nieuwe cd Silverchair
Weet iemand wanneer deze cd uitkomt in Nederland??? Ik weet namelijk dat ie al sinds April in Australie uit is maar ik heb hem hier in Nederland nog nergens gezien...
-x- Lorelei! |
Citaat:
volgens mij is de cd gewoon te koop... ik heb em al gehoord, wel aardig, minder dan de voorgaande cd's... vooral frogstomp en freakshow vind ik coole cd's |
Oh ik dacht eigenlijk ook dat ie al uit was..
Heb 'm ook gehoord (gedownload), en vind 'm idd ook minder dan de vorige cd's. Niet dat ik zo'n grote Silverchair-fan ben of zo hoor. Wel relaxed af en toe.. Af en toe.. |
ik vind 'm heel erg mooi
|
Citaat:
|
ik zit niet op de nieuwste silverchair te wachten
wel op de nieuwste pyaemia |
Citaat:
Nja, kheb er wel wat dingen van gedownload maar het viel me allemaal een btje tegen...dus heel weinig kans dat ik em ooit nog eens ga kopen, of ie moet in de aanbiedingenbak komen te liggen beste cd vind ik toch nog wel Neon Ballroom en daarna Frogstomp |
hij heet Diorama, de nieuwe single heet The Greatest View......
Ik hebbem al een aantal maandjes, vinnem erg moowj, vooral Tuna In The Brine(na een aantal x luisteren :))..en One Way Mule is ook erg gaaf... Hij zou idd wel een paar maandjes nadat ie in Aus enzow uitkwam hieruitkomen....et staat vast wel op chairpage (www.chairpage.com) wanneer ie in Europa uitkomt...ik geloof nog niej of net wel.... |
Citaat:
Maar jullie hebben hem dus al wel in de winkel zien liggen???? Is Groningen dan net weer zo'n gat dat ze hem daar niet verkopen.. :confused: Naja dan bestel ik hem wel op internet... :cool: -x- Lorelei! |
Citaat:
|
hijs nog niet officieel gereleased in NL, maar de 'betere' zaken hebben em wel geimporteert of anders kan je em via inet bestellen natuurlijk.
kvinnem btw gruwelijk goed. egt een groei-cd, t beste wat ze gedaan hebben en sowieso het beste dat ik dit jaar nog gehoord heb. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:25. |