Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Nieuwe cd Silverchair (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=162934)

Lorelei.tmp 19-07-2002 19:07

Nieuwe cd Silverchair

Weet iemand wanneer deze cd uitkomt in Nederland??? Ik weet namelijk dat ie al sinds April in Australie uit is maar ik heb hem hier in Nederland nog nergens gezien...

-x- Lorelei!

Mommen 19-07-2002 19:19

Citaat:

Lorelei schreef:
Weet iemand wanneer deze cd uitkomt in Nederland??? Ik weet namelijk dat ie al sinds April in Australie uit is maar ik heb hem hier in Nederland nog nergens gezien...

-x- Lorelei!

hij zou toch over de gehele wereld tegelijk in de winkels komen?
volgens mij is de cd gewoon te koop...
ik heb em al gehoord, wel aardig, minder dan de voorgaande cd's... vooral frogstomp en freakshow vind ik coole cd's

Elysium Dream 19-07-2002 19:22

Oh ik dacht eigenlijk ook dat ie al uit was..

Heb 'm ook gehoord (gedownload), en vind 'm idd ook minder dan de vorige cd's.

Niet dat ik zo'n grote Silverchair-fan ben of zo hoor.
Wel relaxed af en toe..
Af en toe..

ms glampire 19-07-2002 20:26

ik vind 'm heel erg mooi

death shadow 19-07-2002 21:28

Citaat:

ms glampire schreef:
ik vind 'm heel erg mooi
ik oowk (y)

Infaustus 19-07-2002 21:31

ik zit niet op de nieuwste silverchair te wachten

wel op de nieuwste pyaemia

battlestar 20-07-2002 00:13

Citaat:

Mommen schreef:

hij zou toch over de gehele wereld tegelijk in de winkels komen?
volgens mij is de cd gewoon te koop...
ik heb em al gehoord, wel aardig, minder dan de voorgaande cd's... vooral frogstomp en freakshow vind ik coole cd's

idd, The Greatest View heet ie toch? Kheb em wel zien liggen in de cd winkel
Nja, kheb er wel wat dingen van gedownload maar het viel me allemaal een btje tegen...dus heel weinig kans dat ik em ooit nog eens ga kopen, of ie moet in de aanbiedingenbak komen te liggen

beste cd vind ik toch nog wel Neon Ballroom en daarna Frogstomp

freakjuh 20-07-2002 12:42

hij heet Diorama, de nieuwe single heet The Greatest View......

Ik hebbem al een aantal maandjes, vinnem erg moowj, vooral Tuna In The Brine(na een aantal x luisteren :))..en One Way Mule is ook erg gaaf...

Hij zou idd wel een paar maandjes nadat ie in Aus enzow uitkwam hieruitkomen....et staat vast wel op chairpage (www.chairpage.com) wanneer ie in Europa uitkomt...ik geloof nog niej of net wel....

Lorelei.tmp 20-07-2002 15:22

Citaat:

Infaustus schreef:
ik zit niet op de nieuwste silverchair te wachten

wel op de nieuwste pyaemia

En daar zit ik nou net niet echt op te wachten... :)

Maar jullie hebben hem dus al wel in de winkel zien liggen???? Is Groningen dan net weer zo'n gat dat ze hem daar niet verkopen.. :confused:

Naja dan bestel ik hem wel op internet... :cool:

-x- Lorelei!

MetalliCat 20-07-2002 15:52

Citaat:

birthmark schreef:
[B]

:D [*support your local ska band......... * * DOINGGGGGGGG ( had je bij moeten zijn) */B]
beter dan supprot tour local einstatz kommando....

disaster 20-07-2002 16:56

hijs nog niet officieel gereleased in NL, maar de 'betere' zaken hebben em wel geimporteert of anders kan je em via inet bestellen natuurlijk.

kvinnem btw gruwelijk goed. egt een groei-cd, t beste wat ze gedaan hebben en sowieso het beste dat ik dit jaar nog gehoord heb.

freakjuh 20-07-2002 17:39

Citaat:

disaster schreef:

kvinnem btw gruwelijk goed. egt een groei-cd, t beste wat ze gedaan hebben en sowieso het beste dat ik dit jaar nog gehoord heb.

Idd echt een groei cd, hij wordt elke x dat je em luistert mooier, beter en je hoort er steeds meer in :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:25.