![]() |
STELLING: Vaginale sex is veel fijner als anale sex
Ben je het met deze stelling eens/oneens of verschilt het per situatie.
Graag ook beargumenteren En houdt het serieus |
Ik ben
a. het eens met de stelling b. benieuwd naar wat er stond |
de tt is ook mijn ervaring.
|
Het is allebei fijn. Vaginale seks heeft alleen wat minder voeten in de aarde (voorbereiding etc) en is daarom wat ehm "toegankelijker" en meer geschikt voor dagelijks. Anaal is wel geiler though.
|
wat timmert zegt :)
|
wat timmert zegt, is niet te visualiseren met zijn ava, zonder in de lach te schieten
|
Citaat:
|
liever vaginaal, kheb ut niet zo op ut andere gat
|
fijner DAN!
|
Citaat:
|
Citaat:
dat, en ik ben het met de stelling eens. het is een uitgang, geen ingang. |
Nooit geprobeerd eigenlijk (anaal dan), maar voor mij hoeft het niet zo. Het líjkt me niet fijn.
|
Afhankelijk van de situatie, maar over het algemeen genomen zal mijn voorkeur liggen bij vaginale seks. Anale seks vind ik persoonlijk vooral leuk ter afwisseling zegmaar, niet als 'dagelijkse bezigheid'.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een vagina is ook een uitgang.
|
Maar lang niet zo vaak.
|
ik vind anale seks fijner, maar dat is alleen omdat ik geen vagina heb
|
Citaat:
|
Citaat:
|
liever in plas dan poep :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel es een piemel in je plasbuis gehad, of geprobeert je piemel in een plasbuis te duwen, dat gaat echt niet lukken hoor.
|
Citaat:
|
mannen die anaal willen zijn homo!!!
|
Wat Uice zegt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat jij iets niet gaaf vindt betekent niet dat het niet bestaat, dat het niet mag, dat het verkeerd is en/of dat iedereen het vervelend vindt. Daarom zijn uitspraken als 'HET IS EEN UITGANG GEEN INGANG IEDEREEN DIE DAT NIET VINDT IS HOMO!!111 OOK DE MEISJES!!11!1' pure bollocks. (Ik doel met 'jij' niet op jou overigens, maar gewoon in 't algemeen.) |
Het ene moment heb je meer zin in het een, het andere moment meer in het ander.
|
Sommige mensen hebben geen vagina, dus die kunnen niet kiezen.
|
Maar vaak kunnen die wel kiezen tussen iets in een vagijn danwel een anus steken.
|
Citaat:
|
Citaat:
laat mensen lekker in hun waarden \ |
Doe es ontopic en lief enzo.
|
Citaat:
Mij zal je niet horen zeggen: het is een uitgang bladiebla, want iedereen moet lekker doen waar ie zelf zin in heeft. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is veel fijner DAN
|
Verschilt per persoon (en sommigen hebben inderdaad geen vagina :p).
Persoonlijk ben ik meer van de vaginale seks. Anaal heb ik wel gedaan en het is niet echt mijn ding. Vergt te veel voorbereiding en ik kan me niet genoeg ontspannen om er van te kunnen genieten. |
nouja anaal is gewoon lekker voor afwisseling. Soms heb ik liever anaal dan vaginaal. Ligt aan mn bui.
|
Als vaginaal lekkerder zou zijn zou volgens mij iedereen het daar bij houden nietwaar?
|
Citaat:
En de urinebuis is wel degelijk iets anders dan de vagina. :| Dat jullie penis alles door dezelfde buis kwakt moeten jullie weten.(n) Ot: Ik ben het zeer eens met de stelling. Vaginale seks vind ik veel intiemer en liefdevoller. |
ik weet niet of ik vaginaal intiemer vind, anaal is ieder geval bij mij nog nooit iets geweest van 'hop dat doen we effe'.
Vaginale seks is wel fijner, alleen anale seks is geiler. (schiet je nog niets mee op) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan ligt het er puur aan vanuit welk perspectief je de levensbehoeften bekijkt, en is geen van beide stellingen verwerpelijk.
|
Onder levensbehoeften worden dingen verstaan die je nodig hebt om in leven te blijven, geen dingen die nodig zijn om de soort in stand te houden.
Maar goed, we dwalen af. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46. |