![]() |
DK-meet #8
Om hier weer verder te gaan...
En om te zeggen dat ik héél misschien toch nog wel even kan komen naar de meet, maar dan pas 's avonds. Ik hoorde namelijk dat het Scryption, waar we de voorstelling gaan spelen, om 17 uur gesloten is. Dat zou dan betekenen dat we voor die tijd al moeten spelen en dat ik daarna alweer vrij ben! Oftewel; ik wil wel even een hoop telefoonnummers uitwisselen als het zover is, en wie weet ben ik er dan toch... bij de: DK-meet in Utrecht. wanneer: Vrijdag 5 oktober vanaf 12.00 uur (pre-meet) Waar: Utrecht Wie? [^]Daboman- [*]Dark Phoenix- Met de bus. [^]Madame Minke- vanaf Tilburg, met OV (evt.) [^]PixelDansje- vanaf Haarlem-->Amsterdam-->Utrecht korting [*]TopDrop- eventjes [^]Trophus- Groningen trein [*]Cherry Springs, maar pas vanaf een uur of 4, denk ik. Met een ^ komen naar de pre-meet. |
DP schreef ooit: Waarom maken we er geen avondmeet van?
|
Minke schrijft bij dezen: dat weet ik niet.
Oh jawel, omdat er mensen uit Groningen moeten komen en o.a. Trophus niet zoveel zin had om maar voor een paar uurtjes zover te reizen. |
Avondmeet gaarne, ik wil komen maar kan alleen s'avonds.
|
Wat Naodjen zei.
Of nouja, het komt beter uit voor me iig. |
Voor mij dus nu toch ook. ;)
|
Pre-premeet om 12 uur.
premeet om 4 uur meet om 7 uur :o |
Wat een fantastisch plan!
En als je je daar niet aan kunt houden (wat in mijn geval zo zou kunnen zijn) dan moet je maar gewoon even bellen, toch? :) |
jah, ik hoef ook niet zo per se vroeg naar huis. Als de mensen die later komen een tijd afspreken zodat we ze op kunnen halen lijkt het me prima te doen.
|
Probleem is denk ik voor de meeste mensen vooral dat de bussen / treinen niet na een bepaalde tijd in de nacht rijden.
|
Nou ja, als ik er om 7 uur kan zijn en om half 11 terug ga, vind ik dat nog wel te doen. De dag erna moet ik wel weer spelen en mijn laatste trein in Den Bosch gaat om kwart over 12 geloof ik, dus...
|
En ik weet niet hoe laat ik van mijn ouder (ik weet niet uit mijn hoofd bij wie ik op die datum zit) weer thuis mag komen. [/cool+zelfstandig+onafhankelijk+badass]
Tenzij iemand mee wil naar IJsselstein? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
IJsselstein ligt ten zuiden van utrecht, naast nieuwegein en vianen, en het is een half uurtje met de tram. :D
|
Waarom is er geen post-meet?
|
omdat het OV zo lang niet rijdt:o
|
je bent 19??? dan moet je toch niet om 10 uur thuis zijn neem ik aan, het is weekend:p
|
Wie is 19? ik? Hmmz, nee, ik ben 15, en dat weten mijn ouders maar al te goed.
(Niels schatte me ook al 18 ofzo, misschien moet ik eens gaan testen of ik sterke drank kan kopen, ofzo. :evil: |
Kleine meisjes mogen niet drinken :nono: ;)
|
Citaat:
|
In het geval van een avondmeeting kom ik niet.
|
Citaat:
En op die vorige utrechtmeet was Julius in elk geval langer dan ik. Verder heb ik er niet zo veel op gelet, to be honest. Maar ik ben niet klein, nee. Daarom zou ik ook in theorie drank kunnen kopen. :bloos: |
het is een dagmeet waarbij vele mensen te laat zijn..
kstel een post'slaap meet voor, voor de mensen die niet ;'s nachts kunnen reizen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke, afgesproken :p
|
Toch een postmeet:cool:
|
dabo dit moet je vooral niet serieus nemen (vooradt je boos wordt da tik altijd lieg enzo)
|
OMG:D natuurlijk neem ik je niet serieus:p
|
Inderdaad, die postmeet bij haar is alleen voor mij.
|
niet bij mij :eek:
ik slaap wrsch in amsterdam die nacht.. |
OH wacht, als ik al het tuig van het studentenforum meeneem op de tram mag ik vast wel tot laat blijven. En dan zet ik jullie in een tent neer in de tuin. :)
*lampje aanflikkeren* |
Citaat:
|
yeah cherry dats oke..
slapen ? |
Goh. :p
|
siemikkie
OMG dp ik vul je aan |
Citaat:
|
Wat passen we toch goed bij elkaar.
Ik mis de aanwezigheid van Rense een beetje bij deze meet. Biertank naamzoek. |
Of we blijven een feestje vieren tot jullie week ov's weer geldig zijn. Muziek keihard, mijn buren zijn toch niet aardig.
En dan ga ik drank kopen die ik niet mag drinken maar jullie wel. Huhu. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij we de tel kwijt zijn ben ik 15, ja. :o |
Citaat:
Wrom kmt biertank nie |
Citaat:
|
Hè wat onderontwikkeld, stormloop zodra er drank wordt genoemd.
|
zeer intelectuele mensen drinken ook..
Al die elite rijke slimme mensen met schaakborden drinken wiskey en congac |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09. |