![]() |
Assassin's Creed
Zitten er al mensen uit te kijken naar deze game? Ik in ieder geval wel. Alhoewel je hier nog best wat schoonheidsfoutjes ziet. Als die er nog maar uit gaan voor november :o.
|
Ik ook, lijkt me een supervet spel, een van de weinige RPG's die me wel aanspreekt, ik heb het normaal niet zo op RPG's
|
Citaat:
Maar lijkt me inderdaad wel geinig dit. |
Citaat:
Maar ik kijk er ook zeer naar uit. Een soort hitman alleen dan in een setting die mij meer aanspreekt. |
Lijkt me erg tof!
|
Tering, de collision detection zuigt enorm. Maar het lijkt me verder wel leuk. Ziet er hier en daar wel een beetje drab uit, qua textures. En ik zag ook wat pop-up.
|
Lijkt me echt een supercool spel, ben zelf een groot fan van de Thief serie dus ben benieuwd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dope game. Binnenkort maar eens een ps3 of 360 aanschaffen. |
Gisteren maar even gepreorderd!
|
Ik moet echt een xbox 360 gaan halen.
|
ziet er goed uit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ye. |
Dit is zekerz een die op mijn wiselist staat.
terwijl er toch heel veel goede games uit komen in november voor de ps3 denk ik dat deze toch meteen ga halen, de andere games waar ik op wacht zijn call of duty 4 en brothers in arms maar die laatste zou uit gestelt zijn tot 2008 dus daar moet maar weer op gewacht worden of hopen dat brothers in arms toch in november uit komt verder heb gehoord dat er ook een collecters edition uit komt voor Assassin's Creed dat lijkt me ook wel gaaf |
Citaat:
En ook al is het wel zo, ik game liever op consoles. |
Ninja Gaiden II op de PC? Ha!
|
vrij matige recensies t.o.v. de hype, wel jammer.
|
ze verschillen gewoon heel erg, ik heb ook veel 9,5 , 10 , 9,7 gezien, en inderdaad lage cijfers. tis maar net hoe selectief je kijkt.
en, als je het spel graag wilt spelen zal ik geen video-reviews kijken. die mensen weten echt de lol eruit te halen, zat er 1 te kijken op gamespot, toen hoorde ik hem zeggen "as it turns out bla bla bla" ik hoorde net nog wat dingen maar ik klikte hem maar snel weg. |
Het spel schijnt te repetitief te zijn. Bovendien is volgens IGN het stealh-element slecht geintegreerd, waardoor een heleboel van de acties die je onderneemt vrijwel nutteloos zijn. Verder ook nog beroerde A.I en idioot lange laadtijden.
Tja. |
Blijf die hypes grappig vinden.
En als je goed zoekt vind je voor bijna elke game(en zeker games met een grote hype) wel hoge cijfers(zo krijgen nintendo games die niet goed in elkaar zitten vaak genoeg een hoog cijfers omdat ze zo origineel zijn(n)). Maar kan het meestal wel goed vinden met IGN(niet qua cijfer, wel qua tekst revieuw) dus ik wacht nog maar effe met een nieuwe console aanschaffen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik bedoel dat Team Ninja hem nooit voor de PC zal maken.
|
Heeft iemand m al gekocht? Mocht vandaag verkocht worden al.:cool:
|
Mario Galaxy toch ook?
|
Citaat:
|
Ja, maar jij zal wel een exemplaartje opzij hebben mogen leggen van je baas. Daar kunnen wij, de gewone stervelingen, helaas niet zo veel mee :(
|
Citaat:
Nee, maar als je een spel reserveert bij de Bart Smit word je gwn direct opgebeld zodra hij binnenkomt. :P |
Citaat:
(Ik zou er natuurlijk wel voor betalen) Ik was altijd te lui om te reserveren, behalve als het iets speciaals opleverde, zoals die bonus DVD bij Wind Waker. Maar toen ik zelfs die gewoon tussen de andere games in de schappen zag liggen, heb ik mezelf voorgenomen om nooit meer iets te reserveren ;) |
Beste game ooit. Die trailer is OMG mooi.
|
Citaat:
En ik mag wel zeggen dat ie tot nu toe übergeil is. Verhaal is nu al dope, graphics zijn geil, besturing is perfecto en het mooiste van alles is... ...dat ik na deze post en nog ff rondkijken op s.com gewoon weer lekker door ga spelen *O* |
hij valt tegen hoor ik
|
ik hoorde van me collega dat je ontzettend veel vrijheid hebt in t spel :)
|
het spel is echt heel dope! sowieso laadtijden vallen echt mee, het verhaal is gewoon heel vet.
maar al die ubergamers hebben altijd wel wat te zeiken, gelukkig heb ik daar geen last van. |
Citaat:
Tot nu toe hoor je mij niet klagen |
Ik heb m sinds gister. Speelt lekker, goede controls. Schitterende graphics en de laadtijden vallen wel mee. Ook heb ik geen last van pop-ups.
Verhaal is in het begin wat langdradig met veel cut-scenes, maar dat is gelukkig snel over. |
ik heb 'm nu ook maar, 4 dagen vrij dus vandaar, ga zo 's kijken (y)
|
Veel plezier dan maar Bossen. Jij gaat 4 goede dagen tegemoet.
|
suuupergaaf spel, tering, toen ik net voor het eerst damascus zag viel mn mond wel even open ;D
|
maar als ik naar een nieuwe stad galoppeer op mn trouwe ros vallen die guards me altijd aan, waarom is dat? en wat is het nut van die short blade? :o
|
Citaat:
|
daar heb ik het geduld niet voor :o
|
Citaat:
|
ja of keihard doorgalopperen en ergens een hooi induiken
|
hubba hubba teardrop in t reclamefilmpje, ik wil m oook :p
|
Dit spel lijkt me zo vet dat ik hem van de week bijna kocht, wel kut dat ik geen Xbox heb om hem dan op te spelen maar toch ;D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52. |