![]() |
Totale switch?
Hey,
Ik heb n dilemma guys en ik vraag me af wat jullie zouden doen? Namelijk: ik heb nu een tussenjaartje waarin ik niet studeer/naar school ga. Ik volg alleen op zaterdag een cursus/opleiding.. De rest vd dagen (behalve maandag, dan heb ik nog andere dingen) wil ik dus werken. Alleen is de goeie baan mij nog niet aankomen vliegen enzoo.. HET DILLEMA: eigenlijk wil ik gewoon graag een kamertje huren in denhaag en daar gaan werken (zaterdag dan naar de cursus in amsterdam .. zondag en maandag naar huis )want ik woon nu in een klein stadje in gelderland.. Als ik dus die 4 dagen zou werken zou ik wel genoeg verdienen om de kamer te kunnen bekostigen, maar ZOU IK HET NOU WEL DOEN??!! het is namelijk zo'n grote switch.. ik heb wel het gevoel dat ik er gelukkiger van wordt en dat ik niet iets-wil-met-mn-leven-maar-het-niet-doe.. Reacties? wat zou jij doen? mn gevoel achterna.. of veilig hier blijven? |
|
Ik zou Kunst pm'en. (y)
|
Doen! Je leeft maar 1x!
Anders heb je alleen maar zo'n 'wat-als-ik-het-nou-wel-had-gedaan?' gevoel. En als je het wel doet, maar het bevalt niet, heb je het tenminste geprobeerd en kun je er eventueel eerder mee ophouden, maar wel met een goed gevoel. |
Citaat:
en ik plaats em ook nog wel in dat topic ja.. |
DOEN! Daar krijg je geen spijt van en het kan nooit kwaad om iets totaal anders te gaan doen. Valt het tegen of lukt het niet, dan kun je toch altijd nog terug? Succes in ieder geval!
|
Citaat:
|
dus je dilemma is
- aan de ene kant wil je heel graag op kamers en heb je daar geld genoeg voor het komende jaar omdat je toch werkt - en aan de andere kant... eh... waar zijn je tegenargumenten? Toch niet alleen dat het een verandering is? Dan kun je net zo goed nooit meer wat doen, alles is een verandering. Als het niet bevalt kun je altijd nog weer terugveranderen he. |
oja en den haag:
het strand! surfen! enzo |
Citaat:
tegenargumenten: het is wel heel wat ineens.. dan zit ik daar. ken niet echt iemand... T is minder zeker dan t leventje dat ik nu leid haha |
Dit topic hoort hier niet helemaal thuis, want het gaat over school en werk.
Je hebt je verhaal ook al gepost in het Advies - topic. Dan verplaatst ik hem even (als je dat oké vind). Gaat het meer over kamers of werk? |
hmm, ik denk kamers?
haha ik vind em wel weer engens terug ... - oja . wil je wel ff zeggen WAAR je em plaatst :P |
Dan verplaatst ik hem naar: > Algemene schoolzaken.
Als ze het daar niet goed vinden, kunnen ze hem ook altijd nog verplaatsen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40. |