![]() |
[Ges] Samenleving van Haarlemmermeer na droogmakerij.
Het zit zo: voor een werkstuk moet ik deelvragen bedenken over de samenleving na de droogmakerij in de Haarlemmermeer (1852-2007).
Een hoofdvraag heb ik: Hoe was de samenleving van de Haarlemmermeer na de droogmakkerij? Echter heb ik geen idee wat voor deelvragen ik kan doen. Zal ik eerst iets over de droogmakkerij zelf vertellen. Zal ik de lange tijd in gedeeltes opslitsen? Iemand tips of goede deelvragen. Een aantal die ik bedacht heb, maar waar ik aan twijfel. > Wat was de functie van het droogmaken van de Haarlemmermeer? > Hoe zag de situatie eruit vlak na de droogmakkerij? |
De lange tijd in gedeeltes opsplitsen: Ja, 150 jaar onderzoeken is niet echt een makkelijk iets, en word al snel te breed.
|
Citaat:
Neem dan de eerste 50 jaar na het ontstaan van de Haarlemmermeer, dan krijg je een plaatje van de ontwikkeling erna. Dat is een thema waarmee je gerichte deelvragen kunt verzinnen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, het gaat erom dat dit waarschijnlijk teveel hooi op je vork is. Tenzij je super overvlakkig blijft of er niets op tegen hebt om het resultaat een pagina of 60 te laten tellen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37. |