![]() |
Benen scheren
Wat vinden de meiden er hier van als een jongen zijn benen gedeeltelijk (figuurtjes) of helemaal zou scheren (a la wielrenner)
Ik zit er namelijk over te denken om figuurtjes en tekst weg te scheren (lees figuurtjes, want ik denk dat het nog een heel karwei gaat worden) :D Tips/suggesties/meningen alles is van harte welkom! |
Ik vind figuurtjes nogal dom staan eigenlijk. Helmaal scheren is mooi :o
|
Citaat:
:D:D:D:D:D:D je weet het he, ik help graag met de figuurtjes....teksten vind ik nog steeds beter |
Ik vraag me trouwens af hoe je figuurtjes op je benen wil krijgen? Denk maar niet dat je die zou uit kun scheren hoor. Aangezien je beenhaar nogal lang is (neem ik aan) is het bijna niet mogelijk daar een bepaald figuur in te maken.
|
Daar heb ik ook al overnagedacht, ik denk dat ik gewoon te werk ga en maar eens ergens begin, als het echt een puinhoop wordt, scheer ik wel alles af :rolleyes:
|
Fout..
|
Citaat:
|
Citaat:
Welnee, in schaamhaar lukt het ook *kuch* :o Maar het lijkt me niet zo mooi trouwens. ik denk niet dat het opvalt dat er figuurtjes instaan. |
Een zebra- / tijgermotiefje zou moeten kunnen lukken :P ...
Mooi = anders... |
Lijkt me echt niks (n)
Ik vind 't juist mooi als een jongen haar op z'n benen heeft. En ik vind figuurtjes een beetje belachelijk. Daar gaat toch ook niemand op letten? :confused: :p |
Citaat:
maar op een been staat dat denk ik niet zo koel... schaamhaar wel :) *grin* |
Scheer maar af als je witte benen hebt (y)
|
neuj vinnut niet mooi, man moet haren op zun benen hebben..
|
gewoon voor de grap figuurtjes of teksten zijn wel cool, vin k
|
nee, lijkt me echt niks, figuurtjes!
en helemaal afscheren... dan moet je het óf bijhouden (= niet leuk) óf je krijgt prikkelbenen en dat lijkt me nou ook niks... kzou het echt niet doen als ik jou was |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |