![]() |
Contact leggen met mijn oma.
Vandaag 19 juli is mijn oma overleden rond half 6. De dag ervoor waren wij er naar toe gegaan en toen was het al bijna zover dat ze dood ging, toch heeft ze dat nog een nacht volgehouden. Maar goed, weet iemand van jullie mischien een manier om nog contact te leggen met mijn oma? Dan bedoel ik niet dat ik er hele gesprekken mee ga voeren maar bijvoorbeeld nog een keer afscheid neem. Maar dat wil ik dan graag doen uit meditatie, geen helderziende erbij halen of rituelen doen, gewoon gedag zeggen uit meditatie stand of zo. Het zou leuk zijn als ik nog een keer afscheid kan nemen. Alvast bedankt.
P.S. Natuurlijk neem ik ook afscheid als we bij het graf zijn. |
sowwy for u kifighter :(
|
ik zou zeggen: probeer het gewoon eerst allemaal te verwerken zonder paranormale dingen; straks loopt dat wellicht uit op een mislukking en dan heb je achteraf geen goede kans gehad om afscheid te nemen omdat je teveel gefocussed was op wat je nog van plan was. sterkte.
|
Citaat:
|
ik denk dat je haar maar beter met rust kunt laten nu.
|
ze zeggen toch dat als je dood bent je je begrafenis nog meemaakt? vraag of je een klein toespraakje mag houden waarin je afscheid neemt van je oma... is alleen wel eenzijdig contact dan... :(
|
Citaat:
Als je dood bent, ben je dood. Dan heb je mijns inziens 2 mogelijkheden: 1) Je maakt die begravenis niet meer mee. 2) Je blijft hier als geest ronddwalen en kunt zien hoe de anderen hun leven verder leiden zonder jou. Mogelijkheid nummer 1 lijkt me reeeler. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed. probeer eens om gewoon te gaan mediteren en stel je in op je oma. zeg dan wat je wil zeggen. ik geloof dat ze je dan kan horen. als je helderhorend bent hoor je misschien ook wel antwoord. Maar het gaat erom dat het gewoon goed voelt als je zegt wat je wil zeggen. probeer om je niet krampachtig te focussen maar hou het gewoon rustig en vredig. veel sterkte Mysticus |
Citaat:
P.S. Nog bedankt heh! |
Grag gedaan. en wat die geure betreft, het zou kunnen. ik heb ook heel vaak dat als ik een geur ruik ik een bepaald moment of een bepaalde situatie herinner.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |