![]() |
Evaluatie studiekeuze
Wat vind je van je studie tot nu toe? Ben je tevreden met je studiekeuze? Of heb je spijt dat je toch niet voor iets anders hebt gekozen?
Brand maar los! :D |
Ik kan op dit moment echt nog niet zeggen of ik de juiste studiekeuze heb gemaakt. Op dit moment vind ik het gewoon nog steeds leuk :)
|
ik denk dat ik wel de juiste studiekeuze heb gemaakt, ik moet alleen wel uitkijken dat dit niveau niet te makkelijk voor me is...
|
Citaat:
|
Ik doe nu universiteit (onderwijskunde) en heb hiervoor hbo gedaan, ik heb heel bewust gekozen voor de studie die ik nu doen en ik vind de studie geweldig. :) Alleen zijn er zoveel andere dingen die me ook geweldig lijken...maar die zou ik niet willen doen in plaats van de studie die ik nu doe.
|
Ik ben heel blij dat ik nu een studie doe die ik wél leuk vind! Wel weer raar om na een jaar werken weer college te volgen en heel hard te moeten nadenken enzo...Ik heb wel het idee dat mijn huidige studie zwaarder is dan de vorige (nu filosofie, vorig jaar rechten), maar dat oordeel is dus alleen op de eerste paar weken gebaseerd. Ik vind het allemaal heel interessant en denk dat ik dit wel vol kan houden!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is even afwachten tot de eerste tentamenperiode maar ik heb nu wel het gevoel dat mijn studie wel echt mijn ding is.
|
Citaat:
Bijkomend voordeel is dat dit toch wel de ultieme bevestiging is dat mijn eerste studiekeuze toch wel de perfecte was ;). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga naar alle hoorcolleges, coachcolleges en werkgroepen, hou de stof per week redelijk goed bij (voor publiekrecht lees ik niet altijd alles :o ) enne.. ik maak alle opdrachten. En ook niet geheel onbelangrijk: ik heb het idee dat ik het snap :D
Idd MC toetsen. Daar ben ik nooit echt goed in geweest, en volgens de docenten is dat ook moeilijker dan open toetsen. |
Dan heb je meer gedaan dan ik destijds (ga bijna nooit naar hoorcolleges) en ik zat met alles >8. ;). Ik vind MCT toetsen wel goed te doen, maar denk wel dat je daarvoor beter geleerd moet hebben dan voor open vragen.
|
Die eerste toetsen bij rechten aan de UU zijn prima te doen. Vooral veel kennisvraagjes, als je gewoon even leert komt het goed.
|
Oke, thanks!
|
de inhoud van de studie is erg leuk, maar aan de organisatie ontbreekt nog het een en ander en daar irriteer ik me mateloos aan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |