![]() |
Terug van vakantie...?
heey peeps...
mijn vriend is nu op vakantie en kan hem dus 3 weken lang ni zien? :eek: :( :eek: wat is leuk als verassing voor hem als ie terug komt? -xxx-ies |
ehm ... iets onverwachts als een nieuwe spannend setje ondergoed, iets aan je lichaam, bijvoorbeeld schaamhaar eraf als hij dat leuk zou vinden ...
maar ik denk dat ie al blij zal zijn dat ie je weer ziet, en dat is het belangrijkste ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
lol, als ie BI is vindt ie het misschien zelfs wel de beste verrassing die er is :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
on topic blijven jah :p |
Citaat:
TIP: wees altijd origineel als je iemand wil verrassen en als je niks weet, doe het dan niet ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of haal `m op van schipholen trek alleen een regenjas aan..das ook wle wat je noemteen leuke verrassing..., toch? |
haal em gewoon naakt op vanaf schiphol is nog leuker :D
|
Citaat:
haal hem helemaal niet op (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Mij lijkt het in iedergeval een leuke verassing... als mijn zogenaamde fantasie dan eindelijkkkk word waar gemaakt, vooral nadat je degene dan een tijd niet hebt gezien en ook nog eens zo enorm naar elkaar verlang |
wat je ook kan doen
is gewoon een boek gaan halen met vanalle standjes en zeg dat je wat wil experimentere wedde dat hij blij is? |
de kamasutra bijvoorbeeld <<-- daar ben je nog wel effe zoet mee :)
|
voila
denk dat het een nog niet al te slecht idee is :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*eet gebakken ei :o* |
Gaat naar liefde en relatie, heeft weinig met seksualiteit te maken
Chanel |
Vlieg hem gewoon om zn nek en zeg dat je hem gemist hebt.
|
Citaat:
zeg dat je stiekempjes een she-male bent (y) :p |
Citaat:
vlieg hem om zn nek en zeg dat je hem eingelijk helemaal niet hebt gemist...dan schrikt ie pas |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46. |