![]() |
Wanneer vinden jullie iemand echt een DK-er?
Wat zijn de 'eisen' waaraan je moet voldoen om een DK-er te zijn? Wie vind je echte DK-ers, en wie zijn slechts bezoekers?
|
Als ik die persoon mag.
|
De mensen die naar de meets zijn geweest beschouw ik sowieso wel als echte dk'ers, want de meeste van hen komen hier nog steeds regelmatig. En verder beschouw ik iemand als dk'er als die persoon hier regelmatig komt en ik hem/haar redelijk goed 'ken'. Het werkt bij mij meer op gevoel dan volgens stricte criteria.
|
Gevoel idd. Regelmatig aanwezig/opvallen/aardig/dat dekt het zo'n beetje.
|
Citaat:
Maar ik ben Onzinner, dus je definitie klopt niet helemaal. :p |
Citaat:
|
Citaat:
dus een echte dk'r ben je ook niet :p wel een echte wws'er ;) Citaat:
|
Iemand die de insidergrapjes begrijpt, de rest van de mensen kent.
En inderdaad ook als mensen op meets komen. |
Citaat:
|
Ik niet.
|
Volgens jullie definitie ben ik geen DK'er. -O-
Mensen die regelmatig op DK komen. Die je regelmatig tegen komt op DK. |
nou, ik begin je eindelijk steeds meer als dk'er te zien (y), en steeds minder als een verdwaalde forumbaas :p
|
Pff, is dit een 'ik ben lekker veel meer dk'er dan jij' topic?
|
naar meetings komen is wel een hele slechte eis.
|
Een echte dk'er is voor mij iemand die ongeveer z'n hele sociale leven rond het s.com-forum heeft opgebouwd. Hopelijk zijn er niet veel echte DK'ers.
|
Citaat:
Toch?:bloos: |
Citaat:
|
Oké.
|
Citaat:
|
Eigenlijk verwacht ik dat iemand voorsteld DK-diploma's uit te gaan rijken. :o
|
Nou, waarom doe jij dat zelf niet ! :p
|
als die persoon zich heel wijs vindt en duisent dingen probeert te verbeteren van andere mensen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stom topic. Kliekjes enzo. :o
|
Voor mij is een DK'er:
Iemand die veel op DK komt EN post, maar ook een beetje over zichzelf (betrokkenheid) Iemand die mij persoonlijk een beetje kent :o en een paar keer op DK heeft gezien Iemand die terug blijft komen op DK en dingen blijft toevoegen Iemand waar ik ten minste een beetje mee op kan schieten :bloos: hihi dat was t wel denk ik :o |
Eigenlijk vind ik dat *Dé* DK'er niet bestaat. Als ik jaren op een bepaald subforum kom, dan ineens wegblijf en dan na een jaar of zo weer terugkom, dan zal niemand mij een *Naam van subforum+er* noemen. Toch ben ik het dan nog wel degelijk, op de een of andere manier. Om de naam DK'er te krijgen, moet je vooral bekend zijn bij de huidige generatie "DK'ers". Het zegt alleen niet alles over je forumcarrière. Maar hell what, het is maar een subforum dat deel uitmaakt van een groter forum dat deel uitmaakt van internet. Wat maakt het uit of je DK'er genoemd wordt of niet.
|
Aanwezig zijn, niet in de zin van veel posten (maar toch wel regelmatig), maar meer opvallen, bekend zijn en zelf de anderen ook kennen. En idd, insidergrapjes
Citaat:
|
Citaat:
|
- Regelmatig op DK te vinden.
- Normaal meeposten. - Algemeen gemogen. Ik denk dat dat opzich voldoende is, al vind ik dit topic een beetje.. naja you get the point. |
ik kreeg een visioen waarin jon samen met het dk'fb team mensen staat te kronen en te ridderen tot dk'ers..
wat een vreselijk stom iets.. :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
naja slaap lekker everyone |
welterusten _O_
|
een echte DK-er moet aan een aantal eisen voldoen
hij/zij moet: - nooit op andere subfora komen - "DK ftw" in zijn of haar sig hebben staan - geen post posten zonder afkortingen zoals "OMG" of iets dergelijks - DP en Mr Soija aanbidden (eventueel mag de sig ook soija-gerelateerd zijn) - een meet-aanwezigheid van minimaal 90% hebben - minstens één waarschuwing hebben voor offtopic gedrag of het openen van rare topics - een "DK 4 life" tattoo hebben - goedgekeurd zijn door DP en sterrenmeisje |
'goedgekeurd zijn door DP en sterrenmeisje' ben je vergeten.
|
Ja dan zoek je dus een nurt die daarbij stiekem naar meets gaat -O-
|
Iemand die regelmatig op DK post.
|
ja zo simpel kan het zijn he.
|
;)
|
Citaat:
|
Ik ook ;x
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
2: fail (maar valt aan te werken) 3: redelijk in orde 4: check ;) 5: fail 6: fail 7: dat weten jullie niet, maarre... :D 8: natuurlijk check wow... ik heb ook een slechte score. welke debiel heeft die criteria bedacht? [edit] en ja hoor trophus, bevestiging-zoekertje: ik vind je wel aaibaar |
1 fail
2 fail 3 fail 4 fail. Soija is cool, maar ik aanbid hem niet. 5 check. 6 fail 7 fail 8 Oh, check. |
Ik fail bij elk punt -O-
|
Nee hoor.
|
Ohja, punt 4 ;)
|
:bloos:
En 8 ;) |
en 8 hengelaar!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |