![]() |
Arsonists get all the girls - The Game Of Life
Kent iemand deze band/het album en wat vinden jullie ervan?
Ik las er gistermorgen over in de Aardschok van september en ze gaven als waardering een 8,0. Het werd omschreven als een kruising tussen death metal, jazz en hardcore, hoewel ik de jazz niet echt erin terugzie. Verder vind ik het gebruik van geinige keyboarddeuntjes erin wel geinig... Nja, ik heb dat album meteen opgezocht en gedownload en ik vind het geweldig klinken :) Ik kan helaas geen myspace vinden (n) |
Klinkt erg vet, even zoeken op albumbase.
|
Ik download nu hits from the bow, aangezien die andere plaat overal in de fucking que staat.
|
Ik heb nu die demo opstaan. Lekker gare kut productie, wat wel te verwachten viel. Het klinkt als een soort van gare converge bij vlagen, met lompe breakdowns en hippe synthriedeltjes.
Hopen dat die andere beter is. edit:// MySpace URL: http://www.myspace.com/agatg eerste hit op google. en dit klinkt al een stuk beter. |
NJa, The Game Of Life is pas uitgekomen... Ik vind die plaat iig echt vet klinken :) Heb de andere platen overigens nog niet gehoord...
|
Ja, ik luister nu die myspace, cool. Die piano passage is wel gaaf @ introtrack.
|
kzou zeggen, kopen of downloaden dan maar (y)
Ik had op MySpace zelf gezocht, op hun bandnaam, maar die vond niets... Nja, hij is er dus wel :) |
in de aardschok krijgt elke cd een 8 of hoger
|
AMG geeft 'm 2.5/5. Heb wat op de myspace geluisterd maar kan me niet echt boeien.
|
Citaat:
ik vind er overigens niet heel veel aan. |
Lol@Aardschok+@Metal die blijkbaar de editknop niet weet te vinden.
Verder niet geluisterd want /care |
elite boy has spoken, now let's all bow
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |