![]() |
[TK] ipod siliconenhoesjes
Product: iSkin slims voor de Ipod Nano
Specificaties: 5: namelijk rood, groen, blauw, zwart, wit (siliconenhoesje). Aankoopdatum en de door jou betaalde prijs: 26 september, 25 euro De prijs: 5 euro per stuk De staat: nieuw Verzendkosten: voor de koper, ophalen kan op bepaalde dagen ook in Rotterdam waarom ik ze verkoop: ik heb maar 1 ipod, 5 is een beetje overdreven, en aangezien ik geen voorkeur heb voor kleur, kan je uit alle 5 de kleuren kiezen nog vragen, stel ze ;) |
Ik wil er wel 1 en het liefst blauw aangezien mijn ipod dat ook is. Ik woon in Rotterdam, dus verzenden hoeft niet.
|
blauw kan gewoon :) hoe regelen we t verder? pm maar ;)
|
de blauwe is voor ieke ;)
|
Hoe zien ze er uit? zijn ze een beetje doorzichtig of niet?
Ik wil wel graag een rode of zwarte, dan kan ik mn ipodje een jasje geven :) Kan denk ik wel in een gewone envelop, of niet? |
Ik ga voor zwart, heb je een link naar een website waar ik ze kan zien?
|
Idd, foto of iets? Want ik wil je rooie wel hebben. \o/
|
Ze kunnen makkelijk in een gewone envelop. Ik zal vanmiddag even een foto maken.
edit: dit is ff een link van internet met de ipodhoesjes. Als je een foto wilt van diegene die ik heb, moet je t ff zeggen, dan maak ik hem! (ze zijn hetzelfde, daar niet van) http://www.advancedmp3players.co.uk/...mmainsmall.jpg |
Ik zie er verder vanaf. danku.
|
Ik wil de groene wel graag hebben :)
|
jullie hebben pm.
|
kheb 't binnen een dag al gekregen (y) :) merci
|
de blauwe is naar ieke, de rode naar roosje, de zwarte naar myuki en de groene gereserveerd :D
|
roosje, heb je em inmiddels binnen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |