![]() |
Voor de meiden
In wat voor kleren vindt jij een jongen t meest aantrekkelijk?
|
geen kleren :p
of anders een boxer :p |
Wit, als hij bruin is tenminste..
Roze of lichtblauw vind ik fout bij een jongen.. En felrood.. Maar dat is omdat ik zelf ook erg van felrood houd.. :o :D :p |
jongetjes in kilt.. *zwijmel*
en wijde kleertjes zijn ook leukig :) |
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn meestal van die quasi hippe types die er mee lopen.. En die personen vind IK fout.. |
-skaters vind ik meestal wel leuk :o
-of als een jongen best wel bruin is en heeft een licht t-shirt aan |
In een pak, maar dan moeten 't wel een beetje oudere jongens zijn :)
|
- een vale spijkebroek, puma's oid en een beetje strak wit t-shirt met kralenkettinkje of iets in die richting
- blousje beetje sportief-sjiek-trendy :D met kraagje omhoog en (linnen)3/4broek - als het nog kouder is >>sportief vest met rits en dan helemaal dicht |
Citaat:
|
Citaat:
|
niet, jongens vind ik niet aantrekkelijk :p maar ok *maakt er een algemeen topic van*
meisjes: wijde broek (dat is gewoon geil :p) en mja skate schoenen staan meisjes heel.. "leuk" ;) en voor de rest mja.. hangt allemaal van t meisje af :D |
Citaat:
|
Gewoon een wijde broek met leuke schoentjes. Leuk shirtje erop en klaar :)
|
skaterkleertjes :o :o :o
|
*leuke polo
*mooie broek (dockers) *bordeelsluipers of afgeragde broques/bootschoenen |
Ik heb de titel veranderd :)
Jongen; vind het echt mooi als ie veel aandacht aan z'n uiterlijk besteed, mag er bestwel wat 'verwijfd' uitzien, beetje macho, mooie, stijlvolle kleding maar wel apart niet van die massa konijn kleding :) Mooie ogen, liefst blauw/groen en dan donker haar, of donkere ogen en licht haar, en mooie schoenen. Meisje; mooi lang verzorgd haar, met hier en daar een slag is prachtig, het liefst in warmrood, of mahoniebruin. Mooi slank figuurtje, alles in verhouding, en mooie/stijlvolle kleding, geen ordinaire dingen etc. |
Zo deze hebben we ook nog nooooooit gehad!
Tja.. ligt een beetje aan het type. Netjes kan mooi zijn; nette dockers of zo met een mooie polo/overhemd in de broek :p , lamswollen trui erover, broques... das wel leuk bij van die supermooie jongens ;) Maar ik vind wat minder netjes toch meestal leuker. Versleten (spijker)broek, overhemdje en rugbyshirt of capuchontrui erover of zo... met Timbs, of Puma's, kan ook leuk zijn... Mja je kunt alle kanten op met Esmée hoor :rolleyes: ;) |
casual
|
-streepjestruitjes (die liefst nog een beetje spannen, wel alleen bij 'slanke,niet overgespierde jongens)
-zwart is ook wel meestal mooi -heupbroeken meestal ook wel (alleen zijn die ventjes die ze dragen vaak erg arrogant) -van die 'topjes' voor mannen (shirtjes zonder mouwen) maar ook alleen indien niet te gespierd -GEEN shorts/korte broeken bleh. een beetje punkerig/newwaverig |
in een string met bretels
|
jongens:
skatebroek of wijd uitlopend, capuchontrui ofzow of tshirtje en skateschoentjes... maar eigenlijk mag het oowk totaal anders zijn :D als het maar bij hem past meisjes: hetzelfde idee maar bij meisjes vind ik het erg koewl als er een beetje hippie of gothic achtige truitjes bij gedragen word... maar eigenlijk weer hetzelfde als het maar bij dr past.. dus eigenlijk kan het me geen ruk schelen :) |
bij jongens vin ik skaters/surfers altijd wel ok :)
|
Lange zwarte jassen
|
dat staat heeeelemaal uitgelegd in het wat-vind-je-sexy-topic.. hmz ik zoek dat wel op en dan edit ik dit wel, ik heb geen zin om het allemaal overnieuw te gaan typen :o
|
mooie broek met overhemd en trui
spijkerbroek met rugbyshirt rode broek:D gewoon leuke schoenen: puma's, timberlands of bordeelsluipers. skateschoenen mogen ook:) |
Citaat:
Ik vind de kleding van Lonsdale verder (meestal) ook mooi. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16. |