![]() |
De Lama's
Iedere vrijdagavond ná Ranking the stars en vóór Tequila. (y)
|
Citaat:
|
Gisteren waren ze inderdaad wel weer heel sterk en ik heb weer lekker hard gelachen(y)
|
Ik heb echt dubbel gelegen. Geweldige aflevering :D:D
|
Doventolken van Jeroen en Ruben was echt heel erg leuk :D
|
Citaat:
|
die aflevering was echt te goed. Vooral het tolken. Maar ook toen ruben zei: wie is die schele (guus meeuwis) bij niet in de band van guus meeuwis.
ook die inklapbare rollator :d:d:d |
Gister was geniaal!! *O* had al een tijdje niet meer zo slap van het lachen gelegen..
|
Jaaa... Hij was geweldig! Vooral de doventolk. Guus <3 En RubenvdM. <33
|
Om de een of andere reden lukt 't niet om 't op uitzendinggemist.nl te kijken. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond die rollatorgrappen echt stom. De bedoeling is om een nieuw voorwerp te maken, niet om steeds met een rollator aan te komen. Al was het teruguitklappen leuk. :p
Die anderen waren wel leuk. (y) |
uitzendinggemist heeft problemen met de server OFZO, dat staat ergens. :'(
|
Citaat:
Ook Jeroen van Koningsbrugge was er leuk daarmee:) |
Ruben van der Meer en de doventolk :D ik lag echt op de grond van het lachen, echt hilarisch :D
|
Die doventolk vond ik ook sterk, maar voor de rest vallen ze een beetje in herhaling... Grappen als 'Jackass voor bejaarden' doen me een beetje denken aan een aantal knuppels uit Lama Gezocht, beetje jammer dus.
|
die doventolk van Ruben vdM!! pfff de tranen rolde over mn gezicht van het lachen!! dat was alweer lang geleden bij de lama's...
vond het een leuke aflevering met de band erbij! mogen ze wel vaker doen! |
Goede aflevering weer, ze beginnen er weer een beetje in te komen.
gelukkig, stuk beter dan de afgelopen 2. (y) |
Citaat:
Verder vond ik het wel tof met band er bij, maar het leek me wel een beetje afgesproken allemaal. |
|
Hartelijk dank.
Op uitzendinggemist kan ik het niet vinden en ik heb het gemist afgelopen weekend. |
Ik vond sommige dingen wat nep overkomen :s bij die datingshow bijvoorbeeld
|
Citaat:
Heb helaas de uitzending gemist en zit idd net als andere te wachten tot ze hem uploaden :( |
waar is die 'nieuwe' lama
|
er uit getieft
|
Aye, Ad-Just. Heeft volgens mij 1 keer als gast mee gedaan en 1 keer als Lama. is er uit getiefd omdat ie er toch niet zo bij pastte.
En daar heb je een hele fanfare met die zoektocht voor, goed gedaan! |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jan Vayne snapte echt geen drol van het moordspel, echt tenenkrommend pijnlijk om te zien :D
|
hij kon er niets van nee, maar wel geinig:Dbegin met de pruiken ook grappig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slechte aflevering zeg.
|
Ik dacht, waarom maken ze nou geen Jan Vayne-grappen? Tot ze zeiden dat ie de gast was, mja, dat verklaart dan gelijk die pruiken ;p
|
Ik heb me eigelijk best goed vermaakt met die aflevering. Vooral het hoorspel en dan met name om hoe slecht het eigelijk was
|
Vanavond weer lama's om 21.00 op ned3 (y)
Vandaag met Jim Bakkum |
Citaat:
|
Wat een stomme aflevering. -o-
|
Ik vond hem best leuk :)
|
Citaat:
|
de laatste keer was echt grappig hoor vond ik :D
|
Citaat:
|
Dat verjaardagsspel vond ik wel leuk. (y)
|
Citaat:
|
deze week waren ze wel aardig,
maar dat kwam ook voor een groot deel door de gast |
Ik vond het tegenvallen (N) Alleen de verjaardag was leuk. Geniale Ruben N.
|
Ik vond het gewoon een leuke aflevering.. En Jeroen met zn blender. :D En kale Ruben met zn: NOUUUUUUUUUUUU!! WAT EEN TOEVAL!! :D
HEEEEEEEEEEEE! Ik zie mezelf in de spiegel!! |
Dit keer maar Dancing Queen gekeken. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |