![]() |
[PWS] Aspirine
Hoooi allemaal!
Ik doe mijn profielwerksuk over aspirine, ik heb al erg veel informatie op internet gevonden alleen dat is voor mij nog niet genoeg. Nou is mijn vraag hebben jullie nog informatie? hebben jullie zelf al een pws over aspirine gemaakt of ben je er mee bezig en wil je je informatie delen, zeg het dan even dan kun je het me misschien doorsturen! dan kunen we elkaar helpen! Voor de mensen die zelf geen werkstuk hierover hebben, weten jullie misschien nog goeie deelvragen? alvast bedankt! |
|
Het is wel handig om eerst in grote lijnen aan te geven welke informatie en welke deelvragen je nu al hebt. Op de engelse naam zoeken: acetylsalicylic acid levert vaak ook veel meer informatie op dan zoeken in het Nederlands. Ik heb zelf twee jaar geleden een groepsverslag gemaakt over aspirine in vergelijking met clopidogrel (ook een medicijn), maar ik denk dat dat te diep gaat voor je pws.
|
ik ha deen keer po moeten maken, waarbij wij het massapercentage acetylsalicylzuur moesten bepalen in een aspirientje. Misschien is dta wat
NB ik heb de po niet meer:o |
hej,
ik doe ook me pws over aspirine :P heb je al iets van deelvragen? ik heb als grove indeling: geschiedenis, zelf maken, zuiverheid bepalen, allergie |
scholar.google.com
Als je hier 'asperine' of 'acetylsalicylic acid' en 'review' invoert kom je waarschijnlijk wel uit op goede review papers. Dat zijn artikelen die alle aspecten van een bepaald onderdeel behandelen en samenvatten wat er al allemaal van is onderzocht. Misschien kan dat je nog verder helpen! |
Bedankt voor de tips!
iemand met een verslag of werkstuk hierover kan deze het mij mailen naar moi-@live.nl Alvast bedankt! |
je kunt vast ook wel ene protocol voor de synthese vinden ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |