![]() |
Ik heb een songtekst.. en zou graaag
Een leuk muziekje willen waar hjij oppast... Het is neit echt geweldig maa rik wil wel weten hoe het zou klinken... EN als iemand die goed kan zingen het dan in wil zingen?(A)
|
wat meer details..het zou handig zijn als je de songtekst post, je mischien een idee heb in welke style je het wilt hebben....
ik voorzie een bash ts / slotjes topique. |
Ik wil de songtekst best plaatsen, maar wil eerst graag weten of er uberhaubt interresse in is om zo iets te doen..
|
Zie diskrediet.mp3
|
nou, nee heb je..ja kun je krijgen..als je verder geen informatie prijs geeft is er zoiezo niemand die je wilt helpen kan ik je NU al garanderen. Tenzij je heel lekker bent.
|
JA heel erg :) Ik zoek een tekstschrijver :) Ik maak voornamelijk instrumentale partijen, en ben niet goed in teksten. Ben erg benieuwd :)
|
ik zou als ik jou was aan mensen in je omgeving dit vragen... niet dat ik me niet interesseer in jou songtekst, maar zodra je je tekst op het internet gaat zetten, zal een of andere klootviool er wel vandoor gaan met JOU tekst en doen alsof het ZIJN/HAAR songtekst is en binnen de kortste keren hoor je je eigen liedje op de radio en verdient die andere geld met jou werk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Haha, ik snap je punt, maar die kans is wel heeeeeeel klein hoor. Leuk, al die pessimisten (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |