![]() |
Meeting
Zoals in het IZSADC topic al aangekondigd gaat m'n pa in November een maand op vakantie. Dat lijkt mij een mooie gelegenheid om weer een goede D&A meeting te organiseren.
De locatie gaat dus Haarlem worden dan is daar iig geen gezeik over. :P De datum staat nog niet vast dus roept u maar wat het beste uitkomt en dan moet het wel goed komen. Ik kreeg van Deadlock 17 november door dus dat houden we nu maar als datum aan. Wat mij betreft is iedereen welkom. Er zijn zo goed als geen regels behalve dan dat je je normaal te gedragen hebt en je hetgeen je sloopt zelf terugbetaald. Eten en drinken moet je in principe zelf regelen. Ik zal zorgen voor een paar kratten bier en wat frisdrank en voor de rest zoek je het zelf maar uit. Aangezien het een D&A meeting word kun je er vanuit gaan dat er drugs gebruikt gaat worden. Het maakt mij allemaal geen flikker uit wat voor drugs je gebruikt zolang je maar niemand tot last bent. Slaapplaatsen zijn er niet in overvloede dus ik denk dat het handig is dat je zelf een slaapzak, matje enz meeneemt. Moch je niet weten waar hier in Haarlem is dan kan je me altijd een pm sturen. |
Ik heb geen larps in November dus ik claim een bed! (alsdatmagvanjouwammussss)
|
*noteert*
|
Citaat:
|
toch een apart topic?:P
|
Citaat:
|
*neemt nota van
|
Ik ga het proberen!
|
Dat is na mijn tentamens, dus ik ben erbij :)
|
Ik ben er waarschijnlijk ook.
|
ik ben hoogst waarschijnlijk van de partij
|
17 november :o
dan ben ik jarig hmmm, ff kijken of ik kan komen dan |
(y)
|
Ik zal eens kijken of het mogelijk is er bij te zijn.
|
volgende week krijg ik mijn rooster van november :bloos:
|
Citaat:
*twijfelt* |
Citaat:
Ik heb iig vannavond besloten op de meet een keer LSD te gaan proberen dus ik ga me sowieso wel vermaken. :D |
Omfg Wim, omfg! XD
|
hmm...misschien! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
WammusWim, Jim komt ook mee geloof ik.
|
ik wil ook komen even mn rooster checken
|
Citaat:
@ Coopergirl: Hopen dat je vrij bent. Ik vind eigenlijk dat je als fb verplicht bent om te komen en helemaal omdat je voor zover ik me kan herinneren nog nooit geweest bent. :o |
ik kom niet :)
|
Citaat:
|
Zeehond was er op de allereerste meeting ook!
|
en op mijn verjaardag een jaar geleden <3
|
ik niet :(, maar toen ging het ook echt niet. Het zou een bloederige slachting zijn geworden denk ik.
|
Whehehehe. Dat denk ik ook XD
|
een decoratie die je kan missen ^^
|
Citaat:
Hehe, ik heb al veel te lang ongebruikte zegels in my fridge, misschien is de meet dan een goed excuus om ze er eens uit te halen :D |
Zuur <3
|
Citaat:
|
Misschien, ik heb tegen die tijd wel tentamens maar ik weet niet of ze voor of na het weeend zijn. Ik laat het nog weten.
|
Haha redundante postings
|
Citaat:
|
Citaat:
|
probeer het maar, zal je zien wat er gebeurd :p
|
wat zit er in zeehonds anus???
|
Een houten been
|
Citaat:
@ Zeehond: Ik denk dat je me heel hard terug verkracht en dat we de beste sex hebben die we ooit in ons leven gehad hebben. :p |
ontopic! Dit delen jullie maar per pm.
|
Wordt er dan ook gerookt?
|
Nee, rokers moeten buiten :D
Ligt eraan, Wim hoelang blijft je vader dan nog weg en kunnen we binnen roken? |
Ja hoor binnen roken is geen probleem.
@ Magican: De vorige meetings hier zijn geëindigd in stonermeets dus roken moet wel goed komen. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Nu laat je me twijfelen! ;) |
Wordt er ook een beetje gegamed ?
Mooi moment, ben net aan het afkicken,maar meeten jullie alleen in het weekend ? |
wat ben je aan het afkicken, drugs of gamen :')
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46. |