![]() |
leeftijdsverschil
ik heb op vakantie een hele leuke jonge ontmoet alleen hij gaat naar groep 8 en ik naar de 4e
ik heb het uitgemaakt omda het zoveel scheelt mar hou kei veel van hem wat vinde jullie hiervan?? |
Als je hem echt leuk vind (en hij jou ook) zou het geen probleem moeten zijn!!
ik zelf zou het niet snel doen, maar das mijn mening! |
das wel een raar verschil
*denk eraan dat haar broertje naar groep 6 gaat.. * Mja.. ik kan het niet goed beoordelen, maar hij is dan.. 11? en jij.. 15/16? Ja, dan gaat dat toch uiteen lopen.. in interesses enzow.. denk ik.. en wat je ervan verwacht.. jij zou al een relatie kunnen hebben, voor hem is het nog meer verkering denk ik.. Dus eigenlijk denk ik dat je er verstandig aan hebt gedaan het uit te maken :S Het lijkt me te moeilijk... op zo'n jonge leeftijd, van hem dan.. Mja.. |
Citaat:
|
maar had je wel het idee dat je met hem op 1 lijn zat dan??
ik bedoel dat je wel met hem kon opschieten enz... |
Citaat:
alleen sommige zegge ok gat nie om leeftijd mar hij is best volwasse voor zen leeftijd dusss |
Citaat:
en hij iz helemaal niet kinderachtig zoals de andere jongens rond zen leeftijd egt en hijs kei lief ensow |
Citaat:
vaag.....ik ken wel meisjes van 14/15 die met jongens van 19 hebben maar jongens die 12/13 zijn die iets met een meisje hebben van 15/16... :confused: |
Citaat:
mar ik val de laatste tijd val i kalleen mar op jongens die jonger zijn als mij hebk ik nog nooit gehad mar nu dus wel |
Nou als hij ook vond dat jullie op 1 lijn zaten en goed met elkaar konden opschieten enz.... dan is er geen probleem!!
zolang jullie je daar maar goed bij voelen!! |
Citaat:
|
Als het zo goed ging waarom heb je het dan uitgemaakt??
was leeftijdsverschil echt het enige dat je dwars zat?? |
Citaat:
|
hmm.. oke!
Ik weet natuurlijk niet wat dat is maar dan moet je voor jezelf uitmaken of je nog iets met hem wilt!! je zegt dat je van hem houdt en goed met hem kon opschieten, dus lijkt me wel dat je hem nog wilt maar als dat wat je te horen kreeg overheerst... |
Citaat:
klopt wel jah hou kei veel van hem en hij van men\ thnx (y) |
It's ok!
|
ik ben 15 en mn vriend is 19,we zijn al 4 maand samen en het gaat heel goed!
het is altijd wel vervelender voor degene die ouder is,maar wat is leeftijd,buiten een getal op je paspoort?! Het gaat erom hoe oud je je gedraagt, age is all in your head, en als je elkaar echt graag ziet,doet de leeftijd er toch niet toe? enfin dat vind ik ervan :) |
als alleen de leeftijd t probleem is en verder eigenlijk nix zou ik gewoon weer met hem nemen als je ouder wordt verdwijnt da verschil toch wel en als je nu al op een lijn zat wat maakt het dan ng uit allemaal?
ik zou dr geen problems van maken meissie! just enjoy it! |
ik heb op vakantie een jongen ontmoet die precies 1 jaar jonger is dan mij...
en echt ik ben knettergek van hem... maar dat is 1 jaar.... ik moet er niet aan denken als 4 jaar jonger was... |
ach zo lang het legaal is. moet kunnen.
|
Hm, ik zou toch liever een jongen hebben die ongeveer mijn leeftijd had. Je zit in de 4e? Dan weet je toch veel meer, niet alleen wat je op school hebt geleerd, maar ook omdat je waarschijnlijk verder ontwikkeld bent
|
Citaat:
Hij is 11, en jij bent 15 :| |
Citaat:
Maar lieveknuf, uiteidenlijk is het leeftijdsverschil maar 2 jaar Enne, ik weet niet wat die andere reden is waarom je het hebt uitgemaakt, mar volgens mij kan je best met hem omgaan hoor, niks mis mee! Als je toch goed met elkaar kan opschieten, dan is het toch goed! |
hoeveel jaren heeft die gast overgedaan
ik was nog maar net 12 in de brugklas en ik ben nu nog geen 15 en ik ben blijven zitten op 3 havo zal wel kunnen jah |
Sjaah eerlijk gezegd beetje raar leeftijdsverschil, dekn ook eigenlijk dat het slimmer was om het uit te maken, maar wat ej verder vertelt klinkt wel weer geod... maar toch
|
Citaat:
|
Citaat:
gast is gewoon 1x blijven zitten dan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25. |