![]() |
Project Catwalk (NL)
Vanaf maandag 8 oktober op RTL5, de Nederlandse versie van Project Runway.
Presentatie Renate Verbaan Mentor Michiel Keuper - Modeontwerper Juryleden (naast Verbaan) Cécile Narinx - Hoofdredactrice ELLE Daryl van Wouw - Modeontwerper De ontwerpers *klik* |
Ik ga het waarschijnlijk wel kijken, maar het ligt een beetje aan hoe de mensen zijn. Eerst Ugly Betty kijken. (y)
|
eindelijk een reactie _O_
|
maar er begint toch binnenkort ook weer een nieuwe HNTM? ook met renate verbaan toch als presentatrice?
hm nou ik ben benieuwd en ik ga t kijken :D |
HNTM is met Daphne Deckers.
|
Ik ga het wel kijken, ik begrijp alleen niet waarom Verbaan de bitch uit zou moeten hangen. Zo erg doet Klum dat ook niet.
|
ga kijken de amerikaanse en engelse versie waren echt super.
hoop dat die hier ook weer van die mensen mee doen die zo waar over de top zijn(y) |
zz wat een pis studies hebben al die mensen gedaan zeg.
maar het zou ook zonde zijn om je talenten te hoereren aan zo een triest programma. |
Ramiro heeft de beste studie gedaan bij parsons. is de school die ze in de amerikaanse versie gebruiken :)
|
en sinds wanneer heten er ook al JONGENS Janice ????
pff |
Citaat:
|
http://data.rtl.nl/_internal/cimg!0/...jxejjba82.jpeg
haha, die arm om dr schouder :D |
lol
|
Citaat:
|
shit men dit wil ik ook kijken, vond de amerikaanse altijd heel leuk!
|
renate verbaan als presentatrice vind ik een beetje vreemde keus, vond de amerikaanse wel leuk om af en toe te kijken maar denk niet dat ik de NL versie ga volgen.
|
fucking daryl met zijn koptelefoons altijd.
|
shit, ik heb het gans vergeten :|
kutneef met zn kutrocky :nono: |
Oké, meer tempo svp. Zaten wel mooie creaties al tussen. En waarom heet ie Janice? :|
|
Citaat:
Je zou bijna denken dat het gezwellen zijn.(n):n |
Eén van die ontwerpers doet me aan Roelof denken :s
|
Citaat:
Waarom weet ik ook niet. :confused: |
O hoe artistiek :(
|
Citaat:
|
Citaat:
over de ep: heb alleen het eind gezien jammer genoeg. vond echt grappig dat ze echt zo ontstelt (:eek: ) waren door die jurk-zonder-kruis. en die ene die had gewonnen, joshua toch? die jurk was ook wel echt cool ja. volgende week hele ep zien :| |
alles staat ook op rtlgemist.nl *O*
ik vond het tof en zelfs Renate was niet extreem vervelend. |
nee, maar ze blijft een vervelend kk kreng.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond het best leuk. Lijkt ook wel veel op de originele versie, niet eens zo heel goedkoop zoals meestal de Nederlandse versies zijn.
Ik vroeg me alleen af of zo nou de 3 beste en slechtse lieten staan. Ik vond echt niet dat de 3 mooiste jurken daar stonden, eerder de 5 lelijkste en de mooiste. Wat ze nou leuk vonden aan die jurk moet die grasmat snapte ik ook niet helemaal; leek me erg simpel, volgens mij zou ik zelf zo'n rokje nog wel in elkaar kunnen zetten. Maar verder leuk programma, ga het wel volgen denk ik. |
Joshua en Peter (y)
Oude vrouwen kunnen echt niet ontwerpen. (n) En Janice mag ik niet om de een of andere reden. |
Was het helemaal vergeten dus heb net de herhaling gezien. Knap hoor om zo even van vuilnis iets te maken jeez....coole shit.
Was wel terecht dat die oudere chick eruit ging, het was echt totaal niet glamour en niet mooi en wat ik ook nep vond dat ze zo blij was met dat jasje dat ze vond. Ze zocht dus eigenlijk een makkelijke route om even wat in elkaar te flantsen, terwijl het juist tof is om te experimenteren met verschillend materiaal. Al met al vond ik ze best goed eigenlijk en verwacht best veel van ze als de ruimte krijgen om met normaal stof iets te maken. |
wat een hinderlijke types allemaal.
|
Janice, ja.
|
Haha, die Anne-Rose lijkt op een studiegenootje van me die Rose-Anne heet :D
Verder snap ik niet zo goed wat Renate Verbaan in dat programma doet. Wel vermakelijk ofzo, en handig om te kijken zaterdag tijdens het eten (y) |
Omdat het een oud-model+al een RTL-presentatrice is + personeel teveel sinds talpa's dood, gok ik zo ;x
|
Citaat:
|
wel leuke eerste aflevering :)
|
Dr was zo'n chick die had een geheimhoudingscontract getekend (over de uitslag) maar had al alle foto's van de jurken tm de op 3 na laatste ronde op dr hyves gezet :)
|
:D dom wicht
|
kijkennnn:)
|
Ok, wat is het verhaal achter die koptelefoon (als die er is).:confused:
|
Zijn handelsmerk! Ofzo. Wat moesten ze maken?
|
Idd, zn idiote handelsmerk. :p
Ze moesten een moderne 'Film Noire' ontwerp maken. ofzo :p Peter gewonnen. (y) En Ramiro die Peter wilde versieren. :D (n) |
Ik vind die koptelefoon uiterst lelijk, maar ook wel weer effectief.. Hij zat gister in de Wereld Draait Door (zoiets iig) en ik herkende em wel meteen.. Normaal had ik em waarschijnlijk nooit herkend..
|
Ik vandaag voor het eerst en ik vond het echt saai. Bovendien werd het een beetje slordig gemonteerd, leek net, ik kon die outfits niet zo goed bekijken.
|
Citaat:
Ja dat vond ik ook, de meeste outfits kwamen nauwelijks goed in beeld. Zo moeilijk is het toch niet om even een paar seconden het ontwerp goed in beeld te brengen (n) |
kennelijk wel
|
Haha, bitchfight. :D
Vond die jurk van Joshua en Peter toch mooier dan die van Django, maar de zijne was ook goed. Die van Ramiro en Alice waren beide lelijker dan het ontwerp. (n) |
Zag het einde niet, wie is er uit? Toch niet Django he..
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |