![]() |
Crysis
Aangezien die er aan zit te komen en er nog niet echt een topic over is;
http://pcmedia.ign.com/pc/image/arti...2015100197.jpg http://pc.ign.com/objects/694/694190.html Nog meer mensen die een key voor de MP beta hebben? |
Als mij pc het goed zou trekken speel ik hem wel. Maar heb geen zin om hem bijna op minimale instellingen te moeten spelen.
|
Up hem maar even vanwege de demo die al even uit is.
Tot nu toe vind ik het geweldig! Toegegeven, de demo is Far Cry-ish met wat suit-functies, maar hier heb ik niks op tegen. De demo nu toch al zeker 3 keer uitgespeeld en daarnaast gewoon een hele tijd lopen kloten. Jeeps gelanceerd met veel te veel explosieven, nukes gedropped, etc (verkregen via een mod uiteraard). Cloaking is wel heel erg makkelijk overigens. Zelfs de Delta difficulty wordt er relatief makkelijk door, maar ik neem aan dat het allemaal wat pittiger wordt in de full version, dewelke ik zeker zal halen :). Ik had echter gehoopt dat ik in ieder geval iets op high zou kunnen zetten. Dit is niet het geval, medium met wat low er tussen is de max van m'n pc. Voor een 3800 X2 , 2GB en 'n 7800GT vind ik dat toch niet heel prettig.. |
Vond je werkelijk? Ik had het gevoel dat cloaking de meest nutteloze feature was (of superstrength misschien, maar shit in de rondte slaan was wel leuk), omdat het zo snel opging. Behalve als je stilstond dan, maar wat is daar nou de lol aan.
Ik heb de demo ook gespeeld en vond het de Delta-mode het leukst, vreemd genoeg. Het is ook leuk dat je een koekepan op kunt pakken maar als je die in de kofferbak van een pick up legt en begint te rijden valt hij op de grond. Daar moeten ze aan werken. En het was wel erg Far Cry: Instincts, maar daar ontkom je niet aan als je een FPS maakt gesitueerd op een mysterieus eiland en superkrachten. |
cloaking was idd easy, stukje cloaken, rechargen en weer verder :/
verder vond ik de demo maar suf eigenlijk. op de screenshots zag het er vetter uit dan ingame. meestal is het omgekeerd |
Net uitgespeeld, holy crap wat een spel. Adrenalinerush vergelijkbaar met verschillende landingen in Normandy achter elkaar.
Ben minder enthousiast over 't einde tho.. zal wel weer 'n expansion achteraan komen. |
Vraag me af of ik het een beetje kan draaien. Miss vanaaf ff testen.
|
Ik had begrepen dat dit spel alleen maar te runnen was op high-end systemen en dan nog niet optimaal?
Ik ga het iig niet proberen met mijn Geforce 4 Ti 4200, 512 mb geheugen en 1800 MHz Ahtlon :D |
Goed spel, voor FPS-begrippen. Geen meesterwerk ofzo, maar zeker tof. En ja, het lijkt op Far Cry Instincts, maar het is dan ook een spiritual sequel.
|
Ik vind hem wel vermakelijk, draait soepeltjes op 2x aa en alles op medium.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |