![]() |
Scheren en bobbeltjes
hey, even een paar intieme vraagjes..
ik scheer me af en toe kaal, en dan bedoel ik niet op mijn hoofd, maar na een tijdje begint het te irriteren. Hoe voorkom ik dat? En, ik heb bij de rand van mijn eikel, een paar miniscule bobbeltjes, echt miniscul, hebben meer mannen dat of wijst dit op een zogenaamde parelketting? (zoek op wikipedia wat ik er mee bedoel) Hier ben ik erg onzeker over, maar ze zijn echt miniscuul, dus ik weet niet of het normaal is. |
eerst haren kort knippen, scheerschuim gebruiken, goed scherp mesje (dus geen wegwerpding)
|
Citaat:
|
Je moet ook je edele delen niet kortknippen, je hebt toch ogen in je hoofd en enige motoriek hoop ik :nono:
|
Citaat:
*schud zijn hoofd* Ik bedoel er mee te zeggen dat er ook andere manieren zijn om de schaamstreek te knippen/scheren. http://kieskeurig.nl/review/3E1B2AF0...33004F7F7E.htm |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Wel goedkoper maar niet zo effectief. Zo'n cruzer werkt perfect. Sneller als een schaar. |
Hoe kun je nou uitschieten met een schaar? Het is geen karton :|
|
Citaat:
|
Citaat:
bedankt ;) |
oh die bultjes is niets bijzonders, als het maar klein blijft, hebben meerdere mannen 'last'van.
Scheren moet je gewoon niet doen, al1 kort houden, g1 jeuk en g1 gaylook. |
Je voorkomt dat door er naderhand calendulan op te smeren. Tenminste, dat helpt vrij goed bij mij.
|
Citaat:
En waarom al die reacties met niet scheren, gewoon knippen? Als hij het kaal wilt heeft hij daar vrij weinig aan lijkt me. |
sja, snap ze wel, kan denk ik gelijk even vragen: MEIDEN, WAT VINDEN JULLIE FIJNER? KAAL,KORT, OF NIETS AAN GEDAAN?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ok:)
|
Citaat:
Niets aan gedaan of gewoon kort. |
Citaat:
bij scheren: er komen altijd bobbeltjes, dat zijn de haartjes die teruggroeien. niets aan te doen eigenlijk. ik weet niet wat die bobbeltjes zijn maar waarom ga je niet naar de huisarts (precies zoals wikipedia adviseert)? |
Citaat:
|
Citaat:
Zie ik gelijk beelden van chemische brandwonden voor me :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25. |