![]() |
Bijbaan tips
Hallo,
Momenteel werk ik in een schouwburg, erg leuk werk maar het verdient bar slecht. Ik ben dus op zoek naar een nieuw bijbaantje maar meestal wordt bij het sollicitatie gesprek niet gezegd wat je verdient. Heeft er iemand tips voor een leuk (!) en goedverdienend bijbaantje? Ik ben 18 jaar, bij de meeste baantjes verdien je boven de 20 wel goed maar zit je rond de 18 nog vast aan de 4,50 per uur. Bedankt alvast :) |
Je kan ook om loonsverhoging vragen. Dat lijkt mij de meest logische stap, zeker aangezien je zegt dat je het "erg leuk werk" vindt.
Nee heb je, ja kan je krijgen. |
Ik verdien €4,85 per uur. De meeste van mijn vrienden werken voor de helft meer en hebben een veel flexibeler baantje dan ik. Ik ben zelden voor 12 uur 's nachts klaar. Loonsverhoging vragen... eh durf ik niet :(
Welke schouwburg werk je trouwens? |
Oh dat is wel weinig ja :|
Gouda en jij? |
Citaat:
|
Wat voor baan hebben jou vrienden dan? Misschien kunnen hun een goed woordje voor je doen?
Loonsverhoging vragen is ook niet echt leuk om om te vragen. Subtiel aanpakken? Geen idee hoe. |
Citaat:
Veel van mijn vrienden doen werk dat mij dan weer helemaal niet leuk lijkt, in loodsen voor de Action werken enzo. Of ze doen promotiewerk, wat me dan wel weer leuk lijkt maar als 18 jarige krijg je niet echt de leuke klussen maar wordt je eerder foldersuitdeler op straat |
He wat grappig! Ik ben juist wel net vrij maandag, dus je kan mij dan niet spotten.
Maar laat even weten hoe je het (zowel voorstelling als het theater :p) vond! Maar ehh, onderschat niet hoe belangrijk het is dat je je werk ook leuk vindt. |
Misschien eens nadenken over een baantje bij de psot/ptt/tnt/godweet-hoe-die-tegenwoordig heten. Verloning was in mijn geval een stuk beter dan jij aangeeft, ik heb het jarenlang met plezier gedaan en zowel via uitzendbureau (zaterdagwerk aan 150%) als met vast contract (geweldige vakantieregelingen) ook naast loon goede voorwaarden.
Natuurlijk is het belangrijk dat je het werk graag doet en dat je leuke collega's hebt. Op druilerige zaterdagochtenden is het kutwerk, maar je hebt én veel leuke/sociale contacten, voldoende kans op leuke collega's, afwisselend werk, je bent onder de mensen, geen baas die de hele tijd op je vingers kijkt enzovoort. Ik kijk nog steeds met heimwee naar mijn tijd bij de Nederlandse post. |
Citaat:
|
Jij bedoelt qua loon meer zoiets? http://www.studentenwerk.nl/vacature/15594 ;)
Ook niet zo heel moeilijk werk denk ik...? Het minimum voor 19-jarige is trouwens volgensmij 4,20 |
Citaat:
Die advertenties ken ik trouwens... ik ben lid van studentenwerk maar dat 9 euro per uur is een lokkertje en is voor 23-jarigen (n) |
[QUOTE=Balance;26122279]He wat grappig! Ik ben juist wel net vrij maandag, dus je kan mij dan niet spotten.
Maar laat even weten hoe je het (zowel voorstelling als het theater :p) vond! QUOTE] Wat een prachtig theater! Hele leuke sfeer en wat leuk dat je stroopwafels kunt kopen :p |
Citaat:
|
[QUOTE=Fosca;26148979]
Citaat:
|
Citaat:
De advertentie waar ik het over had was voor de Rai, 9 euro per uur als 23 jarige, en 3,75 per uur als 18-jarige -O- |
Citaat:
|
Ik ben 16 en kreeg 6 euro per uur betaald. Mijn broer die 18 is krijgt 7,50 per uur. (Viswinkel, geen moeilijk/vies werk, en je mag vis en drinken pakken wanneer je wilt :).
|
Citaat:
|
Citaat:
neehj grapje. ik zou het zeker proberen! heb er zelf nog niet zoveel verstand van (14jaar) mh ik zou toch wel iets proberen met het baantje dat je al hebt,, als je dat leuk werk vind. ____________________________________________________________________ |
Citaat:
|
Zijn er bij jou in de buurt geen andere theaters of soortgelijke horecagelegenheden (bioscoop? hotel? vereniging met verhuurde bar?).
Ik zou toch zeker een vaste baan boven uitzendwerk verkiezen. |
Ik werk nu ook op oproepbasis en volgens mij verschilt dat niet heel veel?
Ik vond vanmiddag deze advertentie, de geboden €9,66 per uur, is zoiets op leeftijdsbasis? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar dit lijkt me niet een heel erg verantwoordelijke functie, het is precies hetzelfde als wat ik nu doe. Bovendien is het niet fulltime maar op oproepbasis
|
[edit by ekki]Wij houden niet van reclame en zeker niet als je je daar speciaal voor aanmeldt :nono: [/edit by ekki]
|
hallo,
je kan als bijbaan in de callcenter werken net als ik in haarlem of amsterdam dat verdiend rond de 10 euro per uur en je kan zelf je tijden indelen. is wel via uitzendbureau maar dat moet je voor lief nemen :D als je wilt dan kan ik je gegevens geven van uitzendbureau ? |
hmm je kan bij Marjan toch best om verhoging vragen? je werkt er nu toch meer dan een jaar? :p
|
Promotiebureau J.u.i.c.e. Promotions is op zoek naar enthousiaste jongens en meiden in heel Nederland die het leuk vinden om promotiewerk te doen! Als promotiemedewerer kan je bijvoorbeeld worden ingezet voor promotieteams, hostesswerk, fotomarketing, direct sales, chauffeurswerk en supermarktdemonstraties.
Lijkt het je leuk om tijdelijk, parttime of fulltime aan de slag te gaan als promotiemedewerker of hostess? Meld je dan aan in via het online inschrijfformulier op www.juicepromotions.nl/promotiewerk.php. |
Citaat:
Ik werk er trouwens al ruim twee jaar, maar verhoging vragen durf 'ik écht niet edit: hoi Tim ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57. |