![]() |
Onmisbaar
Steeds vager zie ik
de contouren van je gezicht wat ik eerst zo helder had vervaagt nu met de dag nu jij hier bent verdwenen en ik je niet meer zie zal ik eraan moeten wennen the move is out of me Wat is het leven zinloos als je hier zit, zo alleen Je maakt elkaar onmisbaar geeft elkaar een doel valt er te leven zonder dat gevoel? |
Het lukt jou altijd wel een bepaalde sfeer op te roepen, vind ik :)
|
Citaat:
Is het de bedoeling dat het "wat ik eerst zo helder had " is? Want als je het leest is :"wat ik eerst zo helder zag leuker lezen naar mijn mening. Ik vind trouwens de eerste en tweede strofe niet zo sterk. Zo zijn wel zeer goed als een soort inleiding en moeten dus wel zeker tot het geheel (zoals hier dus :p) horen. Maar het deel dat ik echt mooi vind begint pas na de tweede strofe. Je einde vind ik sterk, je verwoord in dat deel een gevoel dat op enrom veel verschillende manieren kan omschreven worden, maar jouw manier staat me min of meer wel aan :) |
ik vind het mooi verwoord, dat engelse zinnetje is niet storend, juist heel goed erbij. (y)
|
De combinatie met dat Engels vind ik errug mooi en ook wel orgineel. Zeker als je daarbij ook de boel laat rijmen.
|
Apart zeg!, mooi, 's een keer totaal ander soort stijl gedicht:)
xxxx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |