![]() |
weet het niet meer
heej;)
ik weet het allemaal even niet meer.. ik ben heel erg onzeker.. en praat daar met een maatschappelijk werkster op school over maar ik weet dat ik haar kan vertrouwen.. amar toch durf ik niet alles te gaan zeggen tegen haar.. zal ik zeggen dat ik niet meer wil praten.. of toh door gaan met de gesprekken?? xxx. Marije |
Als je iets wil doen aan je onzekerheid en je er niet alleen uit blijkt te komen, is het misschien verstandig dat je met iemand praat die je wat handvatten geeft t.a.v. onzekerheid? :)
Heb je het idee dat het niet klikt tussen jullie? Als je alleen stopt vanwege onzekerheid, zou dat zonde zijn! |
ik vertrouw haar niet echt.. ik ken haar ook maar amper
|
Citaat:
En als je haar na een tijd echt niet vertrouwt misschien moet je dan eens kijken naar een maatschappelijk werkster buiten school? Er moet natuurlijk altijd een klik zijn. Maar geef zo'n iemand wel een kans, en ik denk dat zij je ook weer bij je onzekerheid kan helpen. |
oke ik probeer het nog wel even
|
Als je er zelf geen goed gevoel bij hebt, dan moet je er gewoon mee stoppen. En zoeken tot je iemand hebt gevonden die je wél vertrouwd! Intuïtie heb je niet voor niets hoor!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |