Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   schuldig tegen over je ex (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=163280)

Tox 20-07-2002 07:42

schuldig tegen over je ex

Ik ben net sinds afgelopen zondag (14-07) vrijgezel en samen uitgemaakt en sta er ook helemaal achter. Vind wel jammer en voor de rest is beter zo. Alleen gister stond ik in de kroeg kwam er een meidje naar mij toe, bla bla bla gezellig. Maar nu had ik dus echt geen zin om met haar te zoenen, gewoon omdat ik me dan toch een beetje dom voel tegenover mijn ex.

punkyfish 20-07-2002 07:43

kan ik me voorstellen, maar wat wil je hier nou verder mee? zet er even een vraag achter, dan is het wat duidelijker.

3307 20-07-2002 07:47

dat is toch eigenlijk vrij normaal. Wanneer het bij mij net uit is ga ik ook niet meteen een ander pakken. Vooral als je een lange relatie hebt gehad, dan hebje toch nog op een of ander manier bepaalde gevoelens voor elkaar... je houd nog rekening met elkaar. Ja dus dan ga je natuurlijk niet meteen de dag erna al een ander pakkuh

Dusjcrib 20-07-2002 09:45

ohw.. dat hebbik owk hoor... andere jongens? neeej.. echt ff niet!!

Lethalis 20-07-2002 09:48

Dat heeft iedereen wel .. en meestal is het tijdelijk.

KontraDix 20-07-2002 10:12

Citaat:

3307 schreef:
dat is toch eigenlijk vrij normaal. Wanneer het bij mij net uit is ga ik ook niet meteen een ander pakken. Vooral als je een lange relatie hebt gehad, dan hebje toch nog op een of ander manier bepaalde gevoelens voor elkaar... je houd nog rekening met elkaar. Ja dus dan ga je natuurlijk niet meteen de dag erna al een ander pakkuh
Hm...heb het drie jaar met iemand gehad, maar zíj deed dat dus wel meteen de dag erna...en daarna, en daarna, en daarna...:(
Ik had ook snel een ander, maar mijn gevoel hield me tegen en daardoor was ik tot weinig in staat. $ux0rt (of zoiets).

miro 20-07-2002 10:17

Ik ken dat schuldig voelen tegenover je ex wel. Maar is dat alleen de reden waarom je het niet wou doen? Ik bedoel, als je relatie net uit is heb je dr zelf meestal nog geen behoefte aan. Ik voelde me toen schuldig omdat mijn ex nog steeds gevoelens voor me had terwijl t al heel lang uit is. Maar tis en het blijft jouw leven, het is niet voor niks uit en kun je dus doen wat je zelf wil.

20marianne12 20-07-2002 10:33

Dat gevoel gaat waarschijnlijk wel weg ja... maar het is nu nog zo kort uit, kan nog wel even duren denk ik! En het is toch ook logisch dat je even geen zin in meisjes hebt, ik bedoel je ex heeft (waarschijnlijk) toch veel voor je betekend...

Knutselsmurfie 20-07-2002 10:40

Citaat:

Tox schreef:
Maar nu had ik dus echt geen zin om met haar te zoenen, gewoon omdat ik me dan toch een beetje dom voel tegenover mijn ex.
Nou, je hoeft je heus niet dom te voelen tegenover mij, hoor...

Tenischa 20-07-2002 12:28

is nix raars aan hoor...
heel normaal denk ik zelf!
dit gevoel verdwijnt wel weer hoor!
alleen zal het misschien f duren

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31.