![]() |
Zoen.
Jaja ik weet het kansloos maargoed..*O*
Gister ik heb eindelijk na 1 maand met mijn meisje gezoend..:D. Voor mij was dit de 1e x voor haar niet:bloos:. Maar nu heb ik het dus ZOOO slecht gedaan, ik wou mijn tong in haar mond steken maar ik raakte haar tanden en het was meer de mond schuin houden op 1 plaats. Ik heb het dus echt slecht gedaan. Nu maak ik me dus harstikke veel zorgen dat ze me niet meer zo leuk vind en natuurlijk dat ze het tegen der vriendinnen verteld dat ik er echt niks van bakte enz. ..:'( Wat kan ik nu doen ? Of hebben jullie tips want ik ben echt een stress;). Kom maar op !:D |
Vaker doen dan.
|
Citaat:
Want ik dee het echt bagger en dat 2x achter elkaar..:'( Ik likte dus 2x haar tanden inplaats van haar tong en ik raakte der tanden.. Damn ik ben er gewoon misselijk van !:bloos: |
Vaker doen dan... en als zij niet meer wil zoek je een ander.
|
Denk dat je het vanzelf wel gaat leren. Probeer haar dan te volgen ofzo. Maar er wat leuks van..
|
Citaat:
Ben best wel een stress kip kan om de kleinste dingetjes al helemaal zorgen maken!:p Schaam me zo erg dat ik het zo erg vercrackt heb:bloos:! Ik denk dat ik er dinsdag dan gewoon mee begin om erop school te zoenen als er niet zoveel mensen zijn want maandag is nog een beetje te vroeg denk ik:D. Bedankt alvast voor de reacties..!! |
Misschien is zij wel helemaal niet zo goed. En ligt het niet aan jou maar aan haar.
|
Citaat:
Maar hoe kan ik verkomen dat ik weer der tanden raak i.p.v. der tong?:bloos: Lastig allemaal hoor !:D:P |
Wat doe jij in de lieve vrede dan toch allemaal met je tong?
Gewoon eerst met alleen je lippen zoenen en als je dat gevoel hebt eens voor zichtig je tong gebruiken. Niet gewoon proeberen die erin te proppen, had ze haar mond uberhaupt wel open? |
Citaat:
Alleen zou ze nog wel willen zoenen met me want stel dat ik het zo slecht hebt gedaan dat ze het gewoon niet meer wilt ?:| |
Citaat:
|
Citaat:
Suc6 |
Super bedankt voor de reacties!_O_
Hopelijk krijg ik snel een goed moment om der te zoenen. Ik zal jullie op de hoogte houden van alles!;) Hopelijk is ze nog lang in love dus wish me luck:P. Nogmaals dank mensen !!_O_ |
succes ;)
|
Je kunt haar beter vragen hoe het op haar overkwam. Als je daar al niet over kunt praten, gaat het vanzelf verkeerd. En misschien houdt zij haar mond niet genoeg open, heb ik ook vaak gehad bij mijn eerste keren. :p
|
Gewoon vaker doen, iedereen heeft het moeten leren..
|
als ze het daarom uitmaakt is ze je niet waard!
|
Stel voor dat zij jou leert beter te zoenen (immers: zij weet hoe het voelt). Ik denk dat ieder meisje dat wel een stoer voorstel vindt, en als jij haar tips goed opvolgt kun je haar nog trots maken ook. ;)
|
Super bedankt !!_O_
Ghehe Kruimel die is goed !:evil: Vannochtend sms-te ik: Sorrie voor mijn slechte zoen techniek:|. En toen sms-te ze net terug : Toen we het voor de 3e x deden toen was die best lekker!(y) Dusss ik leer het wel:cool: haha, en ze worden nu alleen maar beter toch ?:y:D Bedankt lieve mensen !(K) Slaaplekker allemaal !_O_ |
mijn 1e was denk ik nog erger, was vergeten mijn mond open te doen:(
|
Ze heeft echt tegen elke vriendin van haar verteld
dat we hebben gezoend dus volgens mij is ze wel trots..:y Ook als der vriendinnen vroegen dee die het goed antwoorde ze : 1e 2x niet zo maar de 3e was lekker..:D Maargoed ik moet het nu gewoon een keer kei goed doen:evil:, en dat ze dan zegt : Dit was echt te lekker !*O* Mensen ik hou jullie op de hoogte ! Bedankt voor de reactie's !:y |
Citaat:
|
en dan zeuren dat de jeugd van tegenwoordig al ligt te neuken bij 12jaar.
in mijn tijd hadden al mn vrienden en ik zowat al geneukt etc.(niet met elkaar,dat niet) |
Citaat:
|
Ze zal het toch wel begrijpen, aangezien het jou eerste keer is? En dan had zij haar tanden er maar niet voor moeten doen. Geen zorgen hoor, en als ze je daarom niet meer leuk vind is ze het toch niet waard :P Het zal denk ik wel beter gaan naarmate je het vaker probeert.
|
Veel oefenen.
|
Citaat:
Jawel, anders vroeg ik er niet om. |
toen ik 12 was speelde ik nog met lego :D:D:D meisjes in gerief brengen was toen een ver van mijn bed show :D:D(y)
@ts, fijn dat ze het goed opvat :D(y) |
Ben jij dan niet nog twaalf?
|
Citaat:
|
Okee het is uit .. !:'(
Gister op msn zei ze dat het uit was enz. gewoon als lolletje. En die avond laat stuurde ze nog via sms : LoveLoveLoveYouXxx. En nu vandaag zei ze : Ik voel niks meer voor je en dat ze me beter als vriend zag.. Zomaar opeens...:'(:'( Facking Hell ik voel me kut!:eek: Wat nu want echt andere meisjes .. gaat nooit ik vind haar al zo'n dikke 2 jaar leuk .. |
Gast, je hoort blij te zijn dat je zo'n breezer kwijt bent. De tering.
En anders koop je gewoon wat hamburgers en een cola voor haar :) |
Citaat:
Zijn echt genoeg vrouwen hoor. Ga je niet concentreren op 1 meid. |
Citaat:
|
Citaat:
http://static.bokt.nl/s/pet.gif Troost je met de gedachte dat iedereen dit een of meerdere malen in zijn/haar leven meemaakt, en vooralsnog heeft iedereen dat ook wel overleefd. Tis even kut, maar dat trekt wel weer bij. |
Kut ja, sterkte... misschien is dit waarom ik toch wel blij ben dat ik voor mijn zestiende nul aan ervaring heb opgedaan: meisjes zijn voor die leeftijd zo enorm wisselvallig in hun liefdes/passies... :p
|
Citaat:
|
heb ik nou ook al last van:S
|
Citaat:
|
altijd positief blijven denken:P volgende x beter;)
als ze echt vn je houd gaat ze hierom niet bij je weg:) |
Bedankt voor alle lieve reacties!:bloos:
Vind het echt fijn om lekker van me af te schijven!:D Maargoed, was nu vandaag op school en ik zag haar.. Maar ik kan der niet aankijken het doet gewoon echt zeer..:s. Paar uurtjes later hoorde ik dat ze al best lang een andere jongen leuk vind dus ik aan haar gevraagt en toen zei ze : 'Nee dat is niet zo' maar daar geloof ik geen hol van!-O- Ben de hele dag al misselijk en voel me zwaar klote! Hopelijk raak ik dit gevoel snel kwijt want ik ben al 2 jaar smoorverliefd!:bloos: Love Sucks !:D |
Ok, heel vervelend voor je, maar je komt er wel overheen.
Mocht je dit nog verder willen bespreken, dan kun je naar Liefde en Relatie. De huidige discussie heeft namelijk weinig meer met seksualiteit te maken. |
Wat rottig voor je :( dat ze het zomaar van de ene op de andere dag uitmaakt.. terwijl ze de avond daarvoor nog zei zoveel van je te houden :S best lullig.
Maar hee, bedenk dan wel: wat voor meisje is ze dan eigenlijk, als ze op zo'n manier met jouw gevoel speelt? Zou je een serieuze relatie willen met iemand die mensen blijkbaar zo behandelt? |
Citaat:
|
Weetje.. Je moet niet verdrietig zijn omdat het uit is.. Maar je moet blij zijn dat ze toch nog je vriendinnetje is geweest.. én je hebt ook nog met er gezoend, en dat maakt het een klein beetje goed toch!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat: