Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Mystiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Geloven jullie in vampiers? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=163307)

Noínden 20-07-2002 10:19

Geloven jullie in vampiers?

Ik wel :eek:

Poziomka 20-07-2002 11:34

Ik ben er vroeger eeeeeel bang voor geweest, maar -of ze nu bestaan of niet- nu vin ik ze wel cool!

legatus 20-07-2002 11:47

Ja en Nee.

Niet in Bram Stoker's Dracula, of enig andere vampier die eeuwen lang kan leven, kan sterven door daglicht en allergisch is voor knoflook en bang is voor het Christelijke geloof.

Wel dat er mensen zijn die een bloed fetisj hebben en zich vampier noemen. De ooit bloeddorstige vampier is langzamerhand door romantici omgetoverd in een mysterieuze, aantrekkelijke en erotische wezen.

DeathKnight 20-07-2002 12:08

Not really :rolleyes:

Noínden 20-07-2002 13:41

Citaat:

legatus schreef:
Ja en Nee.

Niet in Bram Stoker's Dracula, of enig andere vampier die eeuwen lang kan leven, kan sterven door daglicht en allergisch is voor knoflook en bang is voor het Christelijke geloof.

Wel dat er mensen zijn die een bloed fetisj hebben en zich vampier noemen. De ooit bloeddorstige vampier is langzamerhand door romantici omgetoverd in een mysterieuze, aantrekkelijke en erotische wezen.

Zo denk ik er ook over. K heb trouwens wel het boek Dracula gelezen. Best wel spannend.

Noínden 20-07-2002 14:18

Wat dat aantrekkelijke en erotische betreft, ik zou het niet erg vinden om te sterven in de omhelzing van een jonge man, terwijl hij zijn scherpe tanden in mijn hals drukt en mij tot zijn eeuwige bruid maakt...

Och, wat ben ik toch romantisch.

Ki Fighter 20-07-2002 15:56

Hier op het forum hebben we een vampier onder ons. KiPracticier is een Sangurian of zoiets.

Roos 20-07-2002 17:51

Haha nee ik denk niet dat die bestaan

2young2live 20-07-2002 18:36

ik hoop het wel maar ik denk het niet, er bestaan wel van die mensen die bloed drinken enzo maar échte, van die tradionele, nee denk t niet, jammer....het heeft wel wat :D

lady of the dark 20-07-2002 18:59

wel in energie vampiers.

DarkCat 20-07-2002 19:24

Citaat:

Nospheratou schreef:
Wat dat aantrekkelijke en erotische betreft, ik zou het niet erg vinden om te sterven in de omhelzing van een jonge man, terwijl hij zijn scherpe tanden in mijn hals drukt en mij tot zijn eeuwige bruid maakt...

Och, wat ben ik toch romantisch.

De prachtige jonge man met lang stijl zwart haar en van die lichte ogen.. die verlangend nadert om je zachtjes beet te pakken en met zijn lippen langs je nek glijd, totdat hij mijn zijn hoektanden langzaam twee kleine gaatjes maakt.. en dan drinkt hij gulzig maar teder je bloed, totdat je langzaam sterft..

:(

Noínden 20-07-2002 20:10

Citaat:

DarkCat schreef:
De prachtige jonge man met lang stijl zwart haar en van die lichte ogen.. die verlangend nadert om je zachtjes beet te pakken en met zijn lippen langs je nek glijd, totdat hij mijn zijn hoektanden langzaam twee kleine gaatjes maakt.. en dan drinkt hij gulzig maar teder je bloed, totdat je langzaam sterft..

Aaaaaaaah...

Krummeltje 20-07-2002 21:33

Citaat:

Nospheratou schreef:
Gezien je naam dacht ik dat ook al, ja. Ik geloof er ook in... :eek:

lady of the dark 21-07-2002 09:48

Citaat:

Krummeltje schreef:

Gezien je naam dacht ik dat ook al, ja. Ik geloof er ook in... :eek:

Maar hoe geloof je dan in vampiers? (deze vraag geldt trouwens voor alle vampier gelovers) Geloof je in zwartharige mannen die een contract met de duivel hebben gesloten (of was dat met weerwolven? oh wacht, met vampiers ook) die in de gedaante van een vleermuis 's nachts rondvliegen op zoek naar jonge meisjes (bij voorkeur maagden) om hun lange hoektanden in hun nek te zetten? Of is er ook een moderne variant van? Zoiets als met Kipracticer die had daar een tijdje terug een heel interessante topic over, dat hij via K I zijn genen had laten veranderen en zo in een vampier was veranderd. Ja het klinkt vaag, ik weet ook niet precies wat ik er van denken moet, ik zal zo de URL even plaatsen.

lady of the dark 21-07-2002 09:53

Dit was de topic

ABrules 21-07-2002 11:21

Vampiers zijn toch die vleermuisjes???

Behoorlijk echt hoor.

Ki Fighter 21-07-2002 12:38

Citaat:

ABrules schreef:
Vampiers zijn toch die vleermuisjes???

Behoorlijk echt hoor.

Dat is het vampier-vleermuisje. :D

Nefiâth 21-07-2002 14:13

Haha, ja die zijn redelijk echt.
Ik geloof nie in vampiers ála Bram Stoker's Dracula.
Maar wel in mensen die energie van anderen kunnen "absorberen". Mensen die bloed drinken lijken me gewoon lekker vreemd, maar zeg maar als ik het fout heb hoor.

Joris 21-07-2002 15:38

niet echt nee, maar van die fetisjisten klopt wel ja

real terminator 21-07-2002 19:07

kgeloof er nie in maar ik wel er wel een zijn :(

lady of the dark 21-07-2002 19:28

Citaat:

real terminator schreef:
kgeloof er nie in maar ik wel er wel een zijn :(
wat kan je het toch altijd weer mooi zeggen.

Sysy 23-07-2002 18:54

Ik geloof niet in van die vampieren die bloed drinken van mensen en eigenlijk dood zijn en niet tegen daglicht kunnen enzo.

maar ik geloof wel dat er mensen met een bloed fetisj zijn en die zich willen gedragen als een vampier....

ABrules 23-07-2002 21:53

Ik ben een vampier Wannabe... WUHAHAHAAHAHAAAAAAAa

(zie: Blade :D (y) )

Havock 23-07-2002 23:09

Citaat:

ABrules schreef:
Ik ben een vampier Wannabe... WUHAHAHAAHAHAAAAAAAa

(zie: Blade :D (y) )

daywalker?

tomtommertje 24-07-2002 02:31

Citaat:

legatus schreef:
Ja en Nee.

Same here.

2young2live 24-07-2002 19:00

Citaat:

DarkCat schreef:

*droomt weg* :D

Miss Dark Angel 25-07-2002 16:07

vampiers bestaan............................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ................................ in de vorm van vleermuisjes :D

Aglaranna 25-07-2002 20:22

ze bestaan ja..als vleermuizen.. idd :)

maar ook als mensen. alleen komt dit niet overheen met dat gezever over bloeddrinkende monsters met lange hoektanden enz enz. het is inderdaad geromantiseerd.
vampiers die bestaan zijn psy- of bloodvampiers..

ga maar es naar google en zoek onder HLV'S (Human Living Vampiers)

daar staat NUTTIGE info.. *zucht*

Freyja 26-07-2002 19:36

Nope... :p

dystopia 27-07-2002 00:13

Staat er 'gek' op m'n voorhoofd? Get real. En al helemaaaal niet zoals ze worden afgeschreven in films en boeken.

Ik geloof overigens wel in in het mensensoort 'uitzuigers'. Van die je gebruiken voor vanalles waarna je stank voor dank krijgt.

Quintiano 27-07-2002 01:20

Citaat:

dystopia schreef:
Staat er 'gek' op m'n voorhoofd? Get real. En al helemaaaal niet zoals ze worden afgeschreven in films en boeken.

Ik geloof overigens wel in in het mensensoort 'uitzuigers'. Van die je gebruiken voor vanalles waarna je stank voor dank krijgt.

Inderdaad.

Maar goed, vampiers enzo brengen wel een bepaalde mate van charme met zich mee. En da's wel leuk.

Rhinus 27-07-2002 01:27

Citaat:

Nospheratou schreef:
Geloven jullie in vampiers?
Nope, mij IQ is net iets hoger dan 3 :).

MCH 27-07-2002 01:51

Citaat:

Nospheratou schreef:
Ik niet.

Droyd 28-07-2002 16:32

Was vroeger heel bang voor ze...dacht steeds nadat ik uit de wc kwam er een vampier op mijn slaapplaats ging liggen, in sterfbedhouding :p na mijn 5 jaar wist ik wel beter :p

nare man 29-07-2002 19:21

Mja, ik weet het niet. Vroeger toen er nog wel eens eentje onder m'n bed zat vond ik het nog wel aannemelijk, maar nu niet meer.

morwen 29-07-2002 22:38

Citaat:

DarkCat schreef:

koewl*swijmol*

Freyja 29-07-2002 23:57

Citaat:

DarkCat schreef:

Euh... *verandert het iets*

De prachtige niet-zo-jonge man met kort, geblondeerd haar en blauwe ogen.... Of de prachtige, niet-zo-jonge man met kort, bruin haar en bruine ogen.... XD

Ik geloof opeens in vampiers.... Hele leuke.... :D:D:D:D

dystopia 30-07-2002 10:30

Citaat:

Morgan schreef:

De prachtige niet-zo-jonge man met kort, geblondeerd haar en blauwe ogen....

Nee, dat zijn ariers (en die met lang haar: vikings!)

Freyja 30-07-2002 11:29

Citaat:

dystopia schreef:

Nee, dat is Spike. :D

Quintiano 30-07-2002 12:42

Citaat:

dystopia schreef:

Vikingen heerschen!!

DutchTerror 30-07-2002 21:00

gothics gelove (duh)

en gewone mensen niej klaar

Rhinus 30-07-2002 21:24

Citaat:

DutchTerror schreef:
gothics gelove (duh)

Dus alle Gothic zijn domme mensjes die in maffe verhaaltjes voor 7 jarige keinder geloven en alle gewone mensen niet? Ga je nu niet een beetje ver?

Freyja 30-07-2002 22:16

Citaat:

DutchTerror schreef:
gothics gelove (duh)

...

*lacht heel hard*

*veegt tranen van het lachen uit haar ogen* Natuurlijk joh, droom lekker verder.

erhen 30-07-2002 22:41

Citaat:

DutchTerror schreef:
gothics gelove (duh)

Lacht heel erg hard...
Valt haast op de vloer van het lachen :p

Tuurlijk heb je gelijk ;) (Yeah right)

DutchTerror 31-07-2002 12:04

:cool:

KiPracticer 31-07-2002 12:40

*zucht*
*schudt hoofd*

en dit is het enige commentaar wat jullie van me krijgen over dit topic

angel_girl 31-07-2002 13:47

pas maar op hoor.... :p

Moonnature 31-07-2002 18:43

Mijn commentaar:
Vaaaaaaag
*denkt*
*begint zeer hard te lachen*
*schrijft nog 1 zin*
*is nog steeds moe van het werken en heeft geen zin om dan nog over vampiers te discussieren*
*vind het nog steeds zeer vaag*

Amuwébee 31-07-2002 21:48

hell yeah
in alle twee ke Dracula wel 3 keer gelezen ofzo nie zo spannend maar wel mooi,
en ik drink graag bloed, ik en mijn ex-vriendin deden het veel elkaars bloed drinken, ja dan kregen we ruzie omdat the othher me het niet leuk vond en dat haar zei.

Noínden 01-08-2002 18:07

Citaat:

Morgan schreef:

Nee, dat is Spike. :D

Spike is lief, schattig en knuffelig, maar niet mijn voorstelling van een vampier.
Ik denk dan meer aan mensen die zich tot de nacht aangetrokken voelen en (daar is ie weer) een bloedfetisj hebben.
En nogmaals, Spike is lief.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22.