![]() |
Geloven jullie in vampiers?
Ik wel :eek:
|
Ik ben er vroeger eeeeeel bang voor geweest, maar -of ze nu bestaan of niet- nu vin ik ze wel cool!
|
Ja en Nee.
Niet in Bram Stoker's Dracula, of enig andere vampier die eeuwen lang kan leven, kan sterven door daglicht en allergisch is voor knoflook en bang is voor het Christelijke geloof. Wel dat er mensen zijn die een bloed fetisj hebben en zich vampier noemen. De ooit bloeddorstige vampier is langzamerhand door romantici omgetoverd in een mysterieuze, aantrekkelijke en erotische wezen. |
Not really :rolleyes:
|
Citaat:
|
Wat dat aantrekkelijke en erotische betreft, ik zou het niet erg vinden om te sterven in de omhelzing van een jonge man, terwijl hij zijn scherpe tanden in mijn hals drukt en mij tot zijn eeuwige bruid maakt...
Och, wat ben ik toch romantisch. |
Hier op het forum hebben we een vampier onder ons. KiPracticier is een Sangurian of zoiets.
|
Haha nee ik denk niet dat die bestaan
|
ik hoop het wel maar ik denk het niet, er bestaan wel van die mensen die bloed drinken enzo maar échte, van die tradionele, nee denk t niet, jammer....het heeft wel wat :D
|
wel in energie vampiers.
|
Citaat:
:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Vampiers zijn toch die vleermuisjes???
Behoorlijk echt hoor. |
Citaat:
|
Haha, ja die zijn redelijk echt.
Ik geloof nie in vampiers ála Bram Stoker's Dracula. Maar wel in mensen die energie van anderen kunnen "absorberen". Mensen die bloed drinken lijken me gewoon lekker vreemd, maar zeg maar als ik het fout heb hoor. |
niet echt nee, maar van die fetisjisten klopt wel ja
|
kgeloof er nie in maar ik wel er wel een zijn :(
|
Citaat:
|
Ik geloof niet in van die vampieren die bloed drinken van mensen en eigenlijk dood zijn en niet tegen daglicht kunnen enzo.
maar ik geloof wel dat er mensen met een bloed fetisj zijn en die zich willen gedragen als een vampier.... |
Ik ben een vampier Wannabe... WUHAHAHAAHAHAAAAAAAa
(zie: Blade :D (y) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*droomt weg* :D |
vampiers bestaan............................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ................................ in de vorm van vleermuisjes :D
|
ze bestaan ja..als vleermuizen.. idd :)
maar ook als mensen. alleen komt dit niet overheen met dat gezever over bloeddrinkende monsters met lange hoektanden enz enz. het is inderdaad geromantiseerd. vampiers die bestaan zijn psy- of bloodvampiers.. ga maar es naar google en zoek onder HLV'S (Human Living Vampiers) daar staat NUTTIGE info.. *zucht* |
Nope... :p
|
Staat er 'gek' op m'n voorhoofd? Get real. En al helemaaaal niet zoals ze worden afgeschreven in films en boeken.
Ik geloof overigens wel in in het mensensoort 'uitzuigers'. Van die je gebruiken voor vanalles waarna je stank voor dank krijgt. |
Citaat:
Maar goed, vampiers enzo brengen wel een bepaalde mate van charme met zich mee. En da's wel leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Was vroeger heel bang voor ze...dacht steeds nadat ik uit de wc kwam er een vampier op mijn slaapplaats ging liggen, in sterfbedhouding :p na mijn 5 jaar wist ik wel beter :p
|
Mja, ik weet het niet. Vroeger toen er nog wel eens eentje onder m'n bed zat vond ik het nog wel aannemelijk, maar nu niet meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
De prachtige niet-zo-jonge man met kort, geblondeerd haar en blauwe ogen.... Of de prachtige, niet-zo-jonge man met kort, bruin haar en bruine ogen.... XD Ik geloof opeens in vampiers.... Hele leuke.... :D:D:D:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gothics gelove (duh)
en gewone mensen niej klaar |
Citaat:
Dus alle Gothic zijn domme mensjes die in maffe verhaaltjes voor 7 jarige keinder geloven en alle gewone mensen niet? Ga je nu niet een beetje ver? |
Citaat:
*lacht heel hard* *veegt tranen van het lachen uit haar ogen* Natuurlijk joh, droom lekker verder. |
Citaat:
Valt haast op de vloer van het lachen :p Tuurlijk heb je gelijk ;) (Yeah right) |
:cool:
|
*zucht*
*schudt hoofd* en dit is het enige commentaar wat jullie van me krijgen over dit topic |
pas maar op hoor.... :p
|
Mijn commentaar:
Vaaaaaaag *denkt* *begint zeer hard te lachen* *schrijft nog 1 zin* *is nog steeds moe van het werken en heeft geen zin om dan nog over vampiers te discussieren* *vind het nog steeds zeer vaag* |
hell yeah
in alle twee ke Dracula wel 3 keer gelezen ofzo nie zo spannend maar wel mooi, en ik drink graag bloed, ik en mijn ex-vriendin deden het veel elkaars bloed drinken, ja dan kregen we ruzie omdat the othher me het niet leuk vond en dat haar zei. |
Citaat:
Ik denk dan meer aan mensen die zich tot de nacht aangetrokken voelen en (daar is ie weer) een bloedfetisj hebben. En nogmaals, Spike is lief. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22. |