![]() |
thee meet!!
Komen:
MadameMinke PixelDansje Stefenootje Tink* Trophus Uice Waar en wanneer?! :P |
Haha, omg, op Eten en Drinken! :D
|
Thee is drinken!!
kom je stefenootje? |
Als ik kan, en de mensen me bevallen. ;)
Dan wil ik best komen ja, lijkt me gezellig. :) |
ik ook wel hoor
|
Ja, natuurlijk.
|
Dan kan ik Minke zien, en krijg ik hopelijk ook een Bert en Ernie-cd! *O*
|
Lieve Minke,
dolgraag zou ook ik een Bert en Ernie-CD ontvangen. :-) Daghaag kus charlotte |
Jeetje, ik kan wel een bedrijfje beginnen. :D
Nou, vooruit dan maar. Omdat je Charlotte heet. En Stefenootje had ik al beloofd, dus ook die krijgt er één. |
*O* Geef me een T *O*
*O* Geef me Thee *O* *O* Thee Thee Hupsakee! *O* |
Hehe, wat een grappig idee. Het lijkt me leuk, ook al ken ik jullie allemaal niet. Maar, het hangt van veel af of ik kom, o.a. waar en wanneer het is. Zijn daar al plannen over?
|
Wat mooi, een E&D meet. :cool:
|
Doet E&D al aan meets?
ALs het deze week is, kan ik komen. Anders wordt het moeilijk. Het is waarschijnlijk in Den Haag |
Gezellig!
Waar, wanneer? |
Er is waarschijnlijk al een Stefanie aanwezig, dat wordt verwarrend. :nono:
;) |
OKé
Het wordt Vrijdag 12 oktober (aanstaande vrijdag) om 12 uur, we spreken af onder het grote blauwe bord op Den Haag Centraal. We gaan misschien naar Scheveningen, dus neem svp een buskaart mee als je geen OV hebt (S OV voor TRA) Wie: Pixeldansje Trophus Juice Tink* MadameMinke Dark Phoenix Stefenootje Balance, maar die drinkt dan iets anders. Daboman DarkSide Cherry Springs (als ik ooit op een of andere manier in zuid-holland kom.) |
Nou zeg, dat is wel heel snel al! En ik ben bijna nog nooit in Den Haag geweest!
Het komt me niet uit, maar ik wil zo graag komen. :( |
Yes, ik kom op de thee meet en lust geen thee :D
Of misschien kan ik het leren drinken (a) |
Tuurlijk komt het je wel uit, wat is er nou leuker dan met ons thee ddrinken..
het is snel maar super stoer :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik las dat je zelfs Sylph hetero kon maken!
|
Waarom staat dit trouwens op E&D? Het is toch een DK met als activiteit thee drinken?
Want nou komen d'r allemaal mensen die nooit op E&D komen :D |
Mag je ook komen als je thee met suiker drinkt?
|
ik kan niet, jammer
|
Citaat:
|
Citaat:
@LL; ik drink uberhaupt geen thee en kom ook :p |
Nee ook niet, ik heb tot één uur college en ga 's avonds bij m'n ouders eten (die gaan zaterdag op vakantie), Den Haag is dan een iets te grote omweg :p
Ik vind wel dat een theedrinkmeet veel beter zou kunnen in Houwerzijl, daar is immers het enige thee-museum van Nederland en ze serveren er 273 soorten thee :y Alleen een beetje jammer dat de dichtstbijzijnde bushalte drie kwartier lopen is. |
Jammer, ik ben wel benieuwd naar jou.
|
Zet me op me mss. Ik kom als we nie naar scheveningen gaan. ;)
|
Hahaha, een E&D meet met allleen maar DK-ers.
Ohja, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien kom ik ook wel.... |
Citaat:
|
Ja maar het is misschiener dan gewoon misschien. Daarom;p
|
Jammer dat het zo a-centraal is (en zo kort dag) anders was ik misschien ook wel gekomen, als het een "echte" theemeeting was geweest :p
|
Eh... dit is toch gewoon een DK-meet?
Kan hij niet op DK geplaatst worden dan? |
Ik vind dat DK best kan integreren met E&D. :p
|
In een kantine eet en drink je toch ook!
|
Ik kom niet, kan niet op vrijdag.
|
Ik kom niet op een Kantinemeet hoor. :p
|
Ik kom wel
|
Citaat:
|
Het is inderdaad gewoon een veredelde DK meet waarin heel veel mensen elkaar al kennen van de vorige DK meet, zo te lezen.. Dat is wel..nou ja, jammer? :)
|
Is het a.s. vrijdag al? :eek:
Dan kan ik wel, om 12 uur. 's Avonds heb ik wel een feestje, maar het is dan ook een thee-meet! :) |
Ow, nu dacht ik even 'ik kom gewoon' en toen las ik dat het as. vrijdag is om 12 uur in Den Haag, en dat gaat niet :n
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken Dark Phoenix (als die al komt) en heb minke een keer gezien! Verder heb ik nog niemand gezien en ik ben best een echte dk'er |
Vrijdag 12 oktober om 12 uur op Den Haag Centraal!
Wie: Pixeldansje Trophus MadameMinke Dark Phoenix Balance, maar die drinkt dan iets anders. Daboman Lucky L Bloem dan twijfelen we alleen nog over bloem! |
Yana komt niet hoor!
|
En ik ook echt niet hoor. Zit dan netjes in de collegebanken. :)
|
Misschien is het handig als we duidelijk hebben wie er nou zeker komen ipv dat we iedereen maar op die lijst zetten :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48. |