![]() |
Serj Tankian
Mei 2006 maakte System Of A Down bekend dat ze er een tijdje mee gingen stoppen omdat de bandleden solo wilden gaan, Serj Tankian de frontman van de band heeft sinds die tijd niet stil gezeten. 23 oktober zal zijn album: Elect The Dead uitkomen. Tankian is verder gegaan waar hij met SOAD mee begonnen is. Zijn eerste single The Unthinking Majority is een statement om aan te geven dat de Amerikaanse democratie een mislukking is en roept mensen op om actie te ondernemen.
Goed nieuws voor de fans van System of A Down. Op 25 november komt Serj Tankian volgens zijn eigen myspace naar Nederland, om in de Melkweg (Max) op te treden. 19 euro |
Lol.
|
lal
|
kun je wat meer informatie geven ?
zitten er nog prominenten in de band, bijvoorbeeld. of zouden we ergens legaal mp3s kunnen vinden ? |
En zo ja, zouden we dat willen?
|
Citaat:
|
|
Wat is SOAD?
|
ik dacht dat jij juist van de nu-metal was??
|
Tot op het bot!
|
soa plus een d
|
Citaat:
Ik kan gerust de band een beetje beschrijven en dat soort dingen maar ik denk dat je hier meer aan hebt: http://nl.wikipedia.org/wiki/System_of_a_down . Succes *O* |
up
|
Ik vind de clip van From behind those empty walls nog wel cool.
Maar, ik heb toch liever SOAD dan alleen Serj Tankian. |
Citaat:
|
Citaat:
|
doh!
|
Ik vind die single wel erg tof moet ik zeggen. Op zn Belgische site (?) staat wel een leuk filmpje waarin ie zichzelf interviewt: www.serjtankian.be
:p |
Ik zou wel willen gaan, maar het concert is op dezelfde dag als dat van Sonata en aangezien ik daar al kaartjes voor heb.. Maar goed, alleen Serj lijkt me toch wat minder dan SOAD.
|
shiiiiiiiiit mn buurman draaide het net keihard, wat een fucking kutmuziek!! zo zenuwachtig
|
Muziek heeft soms zulke mooie topics
|
Citaat:
|
Het staat er niet voor niets tussen!
|
Wel tof dat je het hele album op die site kunt luisteren. De nummers hadden allemaal ook van SOAD kunnen zijn, met als belangrijkste verschil dat Takan of Waka of Maki of hoe heten die gasten, die gitarist, dat die er niet meer doorheen schreeuwt.
Honking antilope is een lekker nummer. |
Citaat:
|
die heeft echt zo'n zaadstem. Blij toe dus!
|
Ik moet zeggen dat ik het wel leuk vind klinken, maar ik was/ben dan ook altijd al een SOAD fanboy (geweest).
Het politieke geneuzel kan me verder gestolen worden, beetje jammer daarvan. |
Ik vind t best goed te pruimen allemaal. En die gast heeft wel n hele goeie stem hoor... T is allemaal wel flink politiek getint enzo, maar dat was te verwachten van m. Heel maybe ga ik wel ff kijken in de Melkweg de 25ste.
|
Oef, CD is goed.
Verrassend veel piano. Wel weer heel erg politiek-georienteerd. inderdaad SOAD zonder kattengejank van de gitarist |
Op welke datum treed Serj op ?
En ik vond system of a down altijd prima, hopende dat de band ook weer gezamelijk een album gaat uitbrengen. Toxicity en het eerste album waren klasse! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
.
|
empty walls klikt wel goed vind ik, ook een best wel geniale clip bij (y)
|
Die kop van met vind ik zo geweldig in die clip. :D
|
ff checken
the unthinking majority vind ik een erg leuk, maar er zitten ook mindere bij |
Die clip daarvan is wel erg leuk gedaan moet ik zeggen: http://nl.youtube.com/watch?v=SEV_1xD8msk
|
(y) hij heeft wel veel clips zeg
|
Citaat:
|
het is uitverkocht
|
ik vind het een best tof album
|
Citaat:
|
Citaat:
|
morgen en dan nog een weekie
|
Citaat:
|
ja zeker, anders zet ik het hier niet neer.
|
3 Bijlage(n)
*O*
|
Vette foto's! Ik ben er ook geweest, het was helemaal geweldig!*O*
|
eerste 2 heb ik niet gemaakt hoor;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38. |