![]() |
Hoe te dansen
1
|
Dance like an idiot. je danst toch voor jezelf, niet voor iemand anders.
|
http://www.zefrank.com/indexdance.html, wat enige tips
|
dan doe je een andere jongen na *O*
|
Wat Tonsillittis zei klopt wel, maarja, zou jij als een disco groovie gast uit de 70's gaan dansen zodat iederen je uitlacht(beetje overdreven)
|
hmmm, ik vrees dat ik inderdaad de persoon ben die dit soort reacties met liefde uitlokt ja, dus misschien moet je wat dansen betreft niet naar mijn advies luisteren. ik houd nogal vaak wedstrijdjes lomp dansen met mezelf.
|
Gewoon doen wat in je opkomt, anders ziet het er sowieso lame uit. Niet nadenken.
Oh, en niet schuren, dat is lame en gaat nergens over. Als een chick met je flirt gewoon op haar bek pakken. |
lekker in een hoekje staan, armen over elkaar en met je hoofd knikken op de beat
en dan wachten tot er iemand tegen je aan gaat schuren *O*. |
je weet het nog als de dag van gister, haligh (L).
|
je kom hem niet weerstaan, i know.
|
Zo dus.
|
omfg ik ga het deze week gelijk toe passen.
picking apples picking mushrooms en dan heel intense de ping pong moves doen om af te sluiten met de arabic aunt. |
Klappa Hunde!
|
Citaat:
wil ik ook kunnen, some nice skills ! |
Vooral 'Tsjernobyl Child'. Pff, intens.
|
geweldig :cool:
|
enkele suggesties :
http://www.youtube.com/watch?v=AQyyqIHdkRA&NR=1 en http://www.youtube.com/watch?v=BmXqoPcFF_E |
De 'Chartered Accountant' doet het ook vaak goed op feestjes!
|
Hämmert die musik
Mir den rhythmus gibt Tanz allein im Laserschein Blicke durch den raum Bilder wie im traum Schaut mich an Ich bin die schönste Schaut mich an Ich tanz am besten Schaut mich an Ich bin die schönste Alle cool Kriegsspielliebesautomat Zehn pukte ein soldat Ewig hier Keiner kann mit mir Schaut mich an Ich bin die schönste Schaut mich an Ich tanz am besten Schaut mich an Ich bin die schönste |
ah ja tango 2000 (L)
|
wat was dat vroeger op de vpro? dansen met remco ofzo? (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kunt natuurlijk thuis een beetje oefenen. En dan gewoon doen wat in je opkomt. Op de maat en/of het ritme van de muziek wel te verstaan.
|
|
pedo dance.
|
Citaat:
|
als je trouwens voor trendy ipv traditioneel wil gaan kun je ook dit doen:
http://uk.youtube.com/watch?v=SjGKgvW9xbM |
keihard met je armen rondslingeren en heel hard OUAAAGHH!! roepen om vervolgens een flying kick te maken!
|
Citaat:
|
bestond schuren 8 jaar geleden ook al? op mijn middelbare school was schudden op een picknicktafel toch wel de limit.
|
Schuifelen, dat deed je vroeger als je iemand geil vond. Handen op de schouders/het middel en dan een armlengte uit elkaar heen en weer bewegen op Celine Dion.
Maar nee, nu wordt er geschuurd. |
Citaat:
neemt niet weg dat ik een horny little bitch was op mijn 14e. |
bij ons heette het 'slowen' maar het ging hetzelfde :) :)
en de jongens trapten elkaar ondertussen heel stoer nog eventjes zo tijdens het slowen. |
Oh ja, dat geschop. (y)
En toen mocht ik een keer met het geilste chickie van de klas, en die zei toen "dit is wel even wat anders dan de andere Julius!" |
ohja slowen/schuifelen, dat was toch wel het meest stomende wat ik op 12-jarige leeftijd mee kon maken! tegenwordig heb je voor je het weet een stijve pik tegen je dijbeen.
|
ohhh slowen geweldig. standaard bij ieder klassenfeest, en dan mekaar niet aankijken want dat kon echt niet, en elkaar zo min mogelijk aanraken. ik wil weer een klassenfeest *O*
|
Citaat:
|
Ik heb nooit geschuifeld want ik vond dat veel te intimiderend :( En toen ik het niet meer intimiderend vond zat ik tijdens de schoolfeesten liever in steegjes te blowen met mijn altovrienden.
|
Citaat:
|
Slowen, ja, pfff. Wij deden op zich niet aan de armlengte afstand, maar alle meisjes waren een kop groter dan de jongens dus dan zat je met je hoofd helemaal naar achter geklapt tegen zo'n meisje aangedrukt en dan draaide je met de klok mee ongeveer 1 rondje per drie minuten... Op zich weet ik wel hoe mijn vriendin zich voelt nu, want nu ben ik een kop groter. :o
|
ja lekker is dat he!
ik weet nog wel dat ik es op een feestje van een jongen was en ik met hem ging schuifelen in een boerenschuur en dat er een andere jongen met een ander meisje schuifelde en hij aan mijn danspartner vroeg 'is het wat?' en dat hij zoiets zei als: 'ja op zich wel ja'. en dat ik toen maar mee ging neurien met celine dion want ik wist ook niet beter. |
Klassenfeestjes bestonden meestal uit de Thunderdome megamix. Schuifelen was not done ofzo.
|
oh god ik wil ook weer een klassenfeest hoewel het bij ons altijd cultuurclash was ahah. maar ik deed ook niet aan slowen trouwens. ik zat net als paranoid in een obscuur hoekje obscuur te wezen en van mijn cola te nippen en later smokkelde ik natuurlijk alcohol mee want dat was uiterst cool.
|
Baggy pants aan en 4 platvinken in je sokken :).
|
Wat ook gaaf was aan klassefeesten, die bakken chips die op tafels met plastic tafelkleden stonden. Een bak naturel en een bak paprika. Groep 8. <3
|
Citaat:
en als extraatje had mn m00der binnen een parasol opgezet. dat waren nog eens tijden, toen kon je je vrienden nog gelukkig maken met een glaasje fanta en een zak wokkels. |
in de tweede klas had ik de dj zo ver gekregen dat ie dropkick murphys en rage against the machine ging draaien en toen ontstond er een heuse moshpit waar de biologie leraar aan meedeed en die ging ik toen de hele tijd in zn noten beuken enzo. PUNK!
|
Oh ja, dat deden wij ook in de tweede, dat soort nummers aanvragen. En dan met zijn vieren een pit bouwen terwijl de rest er geschrokken omheen stond. Rebels. (y)
|
haha idd maar onze crew was wel wat groter dus was t wel een pit van zo'n 15/20 man. och wat waren we 'hardcore'.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02. |