![]() |
Man bijt hond
Omdat er nog geen topic van is, terwijl dit toch één van de beste programma's op de Nederlandsche kijkbuis is!
Ik vind die Ijzeren Heinen echt geweldig (y) *doet stem na* Wat is uw favoriete Man Bijt Hond-item? |
Ik kijk dat nooit.
|
Citaat:
|
Bejaardenprogramma
|
Heerlijk programma!
Kijk het niet zo vaak, maar als ik er langszap blijf ik meestal wel even hangen. Ik vind het altijd leuk als ze bij mensen langsgaan om de dag te bespreken, bijna iedereen heeft wel een mooi of verdrietig verhaal te vertellen dan. |
Citaat:
|
Ja totaal.
|
Geniaal programma juist. Wat een typetjes komen er langs. Prima vermaak (y)
|
de afleveringen van de afgelopen jaren horen in elk integratiepakket thuis
|
ze waren een keer bij ons thuis
|
Citaat:
- Geniaal programma. |
Geniaal programma. Mijn ouders veranderden in nazi's als je door Man Bijt Hond durfde te praten dus ik heb het gedwongen weten te appreciëren. Mijn favoriete onderdelen zijn toch wel: 'Aan het begin van de avond spoedt Nederland zich huiswaarts. Het is weer etenstijd. Het ideale moment om eens rustig de dag door te nemen' omdat ze zich zelf uitnodigen bij een stel ongeletterde apen met rare neurotische tics of een vreemd verleden. Verder vind ik de sketches van Ons kent Ons geweldig! Ottolien Boeschoten (wat een naam btw) met haar personages zoals Merel en Coby, ode.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik bekijk het ook wel eens, omdat het een ontspannende en informatieve invloed op mij heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
^
Dus eigelijk sloeg je hele reactie nergens op. |
Leuk programma, maar ik kijk het eigenlijk haast nooit, zap er af en toe per ongeluk voorbij, maar ik zou niet weten wanneer en hoe laat het eigenlijk op tv is.
|
Fijn vermaak na een lange dag. Lekker vanaf de bank aapjes kijken (y)
|
Citaat:
|
Ik vind het wel leuk en vermakelijk, maar niet leuk genoeg.
Kijk het dus haast nooit. :o Die voice over is wel erg goed btw. :) |
Die voice over is inderdaad erg goed!
Vind het zelf wel een vermakelijk programma, al kijk ik het eigenlijk zelden. Kan iemand zich Joke Reith nog herinneren? Geweldig mens was dat! |
Citaat:
|
Joke die zowel met bomen praat als knuffelt en in haar eentje Amsterdam ging opvoeden was geweldig inderdaad!
|
Ik vind het echt een heel goed programma (y)
maar ja, publieke omroep <3 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52. |