![]() |
wat zou je dan halen van de harddrugs (als jij da doet)
speed pillen of coke ,heroine is al te duur ik zelf zou een halve gram coke haale ,tis het minst gevaarlijkste van de drie :D en et is natureel van de plant |
karetta poeder
|
Waarom nou alleen maar hard-drugs? Ik zou er in ieder geval twee porties hawaiiaanse paddo's van aanschaffen. Als ze dat niet zouden hebben, dan een CD (muziek). Music creates my ultimate high.
|
Citaat:
|
Citaat:
hard-drugs doe ik niet aan, maar als ik iets zou moeten kiezen, dan maar coke. Lekker decadent. |
Citaat:
|
coke.. maar dat kan ik nergens voor 25 euro krijgen whehe... ennuh heroine lukt wel hoor voor 25 euro.. makkelijk
|
sommigen noemen het harddrugs anderen soft
ik noem het superdrugs : PADDO`S..........!!!!!!! kweet trouwes niet eens de euro prijzen van paddo`s maar ik neem aan dat een (euro) geeltje genoeg is voor 1 portie. |
als ik most kieze , coke :D
|
*kiest niet tussen die drie* *koopt wiet en maakt er een space cake van :p :D*
|
Citaat:
|
ja zal best, ik zit niet zo in die coke scene en kan het alleen krijgen als ik grotere hoeveelheden afneem dus voor 25 euro gaat dat niet lukken
|
Citaat:
|
mjah als ik behoefte had aan coke vond ik zelf wel een betere dealer hierzo.. maar dat is niet het geval.. :)
|
Ik zou wiet en hasj halen. Mijn vriend en ik blowen en hebben besloten dat te blijven doen.
Maar deed ik dat niet zou ik ab-so-luut voor de coke gaan. |
Citaat:
|
kzou als ik dat zomaar zou krijgen en kzou me vriend nie beloofd hebbe coke te doen nog een keer coke kopen maar aangezien ik iets beloofd heb...pillen dan maar...
|
moet ik kiezen? ik denk dat coke het meest het geld waard is, speed is heel erg slecht voor je en pillen maken je hersenen kapot, maar aan coke raak je snel verslaafd (n)
|
Lsd
|
Ik doe niet aan HD, zou er waarschijnlijk toch wiet en paddo's voor kopen :)
|
hmm... kweenie, ik wil alle drugs wel ooit is proberen (al is het tot nog toe bij alcohol/cannabis gebleven), maar het probleem met heroine/coke enzo is dat ik geen idee heb hoe ik eraan kom, ik bedoel, je kan moeilijk zomaar iemand op straat aanspreken: hee, heb je harddrugs voor me?
of ligt dat aan mij? niet dat in mijn woonplaats (Amsterdam) geen drugsscene is, alleen ik weet niet waar, en zelfs als ik er zou rondlopen zou ik waarschijnlijk nog niet zomaar iemand aanspreken... |
Citaat:
|
Pillen, 7 september op 4 elements wordt de eerstvolgende keer weer. De andere twee doe ik niet.
Trouwens paddo's zou ik ook wel kopen en niemand weet nou psies of dat hard of softdrugs zijn. |
Citaat:
en het kost hier in alkmaar 10 euro voor 1,5 portie (mexicaanse) of 10 euro voor 1 portie (hawaainse) Ik prefereer de mexicaanse :D |
Ik zou er pillen of coke van halen en weer doorhandelen, zo keer op keer dat ik me heroine shotje wel kan krijgen :p
|
k' zou lekker sossies niffen!!!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |