Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Zoenen voor 1 keer (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=163437)

Hippielove 20-07-2002 13:48

Zoenen voor 1 keer

Ik heb het gevoel dat bijna iedereen tegenwoordig weleens gewoon voor 1 avond met iemand is. Persoonlijk zou ik dat nooit kunnen, omdat ik me dan goedkoop zou voelen en voor mezelf dat soort dingen sowieso met liefde verbind. Ik veroordeel het overigens niet dat anderen het wel doen. Zijn er eigenlijk nog meer mensen die daar zo over denken of ben ik echt de enige met dat idee?

Aurora 20-07-2002 13:51

Nee je bent niet de enige ;) Ik heb nog nooit gezoend met iemand voor 1 keer.. hoewel ik wel plannen in die richting had moet ikz eggen.. maar dat was met een jongen op wie ik verliefd ben geweest en tsja.. hijz nog steeds wel lievig :)

Tenischa 20-07-2002 14:14

ik denk er ook zo over hoor
ga niet met iemand voor 1 keer zoenen nee, zo ben ik nie
mensen die het wel doen mogen het van mij doen hoor maar ik liever nie

20marianne12 20-07-2002 14:18

Je hebt natuurlijk zoenen voor de lust en zoenen uit liefde ofzo. Ik vind dat zoenen voor 1 keer wel moet kunnen, alleen ikzelf doe het niet echt vaak (het is wel eens gebeurd hoor). Volgens mij is zoenen met iemand waar je helemaal verliefd op bent ook een stuk lekkerder! Ik keur zoenen voor 1 avond niet af... alleen dan wel maar met 1 jongen op 1 avond, niet met 10 jongens op 1 avond zoenen, dat vind ik zo stom als mensen dat doen. Maar goed uiteindelijk moet iedereen het zelf weten hoor!!!

lieve 20-07-2002 14:36

Ik heb wel al eens gezoend met een jongen voor 1 avond, maar ik dacht meteen dat ik verliefd was ... want wow hij zoende met mij! Maar ... het liep wel een beetje anders uit! Ik heb niets meer van hem gehoord en heb hem ook niet meer gezien! Eigenlijk bij nader inzien maar het beste ook!
Maar ik zie er eigenlijk niet veel fouts in,...
Als je beide vrijgezel bent, en je wil die avond gewoon fun fun fun, waarom zou je dan ook niet mogen zoenen met elkaar???
Voor sommige misschien een raar standpunt, maar zo denk ik dan ...
Greetz Lieve,xxx

~Dark Voice~ 20-07-2002 15:02

Hmm nee je bent niet zeldzaam hoor, want ik zou dat ook nooit doen :)

TMLWKY 20-07-2002 15:22

Ik moet er niet aan denken, yech...

Ik zoen alleen met iemand met wie ik ook serieus iets wil...

Maarja, als jongen zijnde lijk ik daarin wel de enige te zijn...

Grtz,
F

little lady 20-07-2002 15:36

Heb weleens gewoon gezoend voor een avondje, maar voelde heel anders aan dan zoenen met iemand waar je echt ontzettend verliefd op bent..

3307 20-07-2002 15:43

Jah ik vind het vrij normaal. Ik bedoel daar dus mee dat ik daar echt geen moeite mee hebt. Als je op stap gaat dan is het toch best normaal dat je dan effe voor een avond met iemand zoent. of ben ik nou een raar geval. En met carnaval is het helemaal erg, dan worden er zelfs wedstrijdjes gehouden wie de meeste heeft gezoend. En dan gaat het ook zo van: hej hoi ik ben **** .... zoenen?

Maarja het ligt er ook maar net aan wat zoenen voor jou betekend.

~*InDo SHorTy*~ 20-07-2002 15:53

jaah ik heb wel ooit voor 1 avond met iemand gezoend, maar dat hoef ik nu echt niet meer :o

Alicia Silverstone 20-07-2002 17:07

ik heb ook weleens voor 1 avond (wat klinkt dat eigenlijk raar, net alsof je dan de hele avond loopt te zoenen :S :p) met iemand gezoend...
Maar ik vind het niet echt boeiend ofzo, ik heb er op zich geen behoefte aan. Zoenen met iemand waar ik nix voor voel vind ik sowieso vaak ranzig....(n)

KontraDix 20-07-2002 17:11

Citaat:

TMLWKY schreef:

Nee hoor.

Angeles 20-07-2002 17:15

Ik heb vroeger ook wel gezoend met jongens en dat het dan maar voor één avondje was. Dat was niet altijd direct de bedoeling, vaak liep het gewoon uit op niets, maar het was geen vooropgezet plan van: dit is maar voor een avond. Ik ben ook wel een paar keer teleurgesteld geweest, maar heb ook zelf wel meegemaakt dat ik een jongen achteraf toch minder leuk vond dan ik dacht.

Nu heb ik niet overdreven vaak gezoend met jongens, maar het is dus wel voorgekomen.

lady_x 20-07-2002 18:17

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:
Zoenen met iemand waar ik nix voor voel vind ik sowieso vaak ranzig....(n)
Ja wel ik ook maar soms als je uitgaat en je amuseert je, je drinkt eenbeetje, je hebt lol en dan ja is er een mooie jongen die naast je komt zitten. Je bent niet verliefd maar je vindt hem bijzonder aantrekkelijk. Hij probeert je te kussen, de verleiding is groot dus kus je hem ook. Dat is toch niet zo ranzig?

Esmée 20-07-2002 18:26

geen problemen mee

Chloe Siere 20-07-2002 18:28

neej, je bent niet de enige. ik hou er ook niet zo van, ook omdat k dit met liefde verbind. als k met een jongen zoen, vind ik hem écht leuk. het is wel eens voorgekomen dat later bleek dat die jongen niks wou, en dan bleef het dus bij die ene keer. zat k met een kutgevoel en dus toch voor 1 avond met hem gezoend. en dit is 3 keer voorgekomen.

tja, k heb liever een vriend, dan jongens voor 1 avond.

me-myself&anne 20-07-2002 21:30

K heb t vaak genoeg gedaan en heb r ook nix tegen, maar nu doe ik het eigenlijk niet meer zo vaak omdat ik vaak gewoon geen zin heb om iemand te zoenen als k r nix mee wil. Soms als ik in een flirtbui heb, wil k het best nog wel ns doen, maar dat doe k veel minder vaak dan vroeger. Ik heb liever een vaste vriend die echt om mij geeft, dan van die losse avondjes.

Tox 20-07-2002 21:36

Citaat:

Hippielove schreef:
Ik heb het gevoel dat bijna iedereen tegenwoordig weleens gewoon voor 1 avond met iemand is. Persoonlijk zou ik dat nooit kunnen, omdat ik me dan goedkoop zou voelen en voor mezelf dat soort dingen sowieso met liefde verbind. Ik veroordeel het overigens niet dat anderen het wel doen. Zijn er eigenlijk nog meer mensen die daar zo over denken of ben ik echt de enige met dat idee?
ik heb het weleens gedaan en ik geloof ook wel dat het af en toe geen kwaad kan al s beide mensen er achter staan. En ja maar voor 1 keer zoenen is wel iets anders dan ware liefde

WolterB 20-07-2002 23:03

Citaat:

TMLWKY schreef:
Ik moet er niet aan denken, yech...

Grtz,
F

neehoor, je bent niet de enige

Alicia Silverstone 20-07-2002 23:11

Citaat:

lady_x schreef:

Hij probeert je te kussen, de verleiding is groot dus kus je hem ook. Dat is toch niet zo ranzig?

Alleen als hij héél lekker zoent is t niet ranzig. :o
Maar ik heb niet de behoefte om "zomaar" iemand te zoenen.....ik heb er nix op tegen als anderen die behoefte wel hebben.
Maar de keren dat ik voor 1 avondje met iemand ben gegaan was meer dat ik aardig wat op had, en gefrustreerd was over 1 of ander liefdesverdriet. Dus dan probeerde ik dat op die manier te verdringen...of je bent een beetje met een jongen die jou leuk vindt aan het dansen en voor je het weet zoent hij je ineens :eek: .
Maar nooit omdat ik dacht: "goh, die is wel lekker, ik kan de verleiding niet weerstaan."
Het doet me dan gewoon nix :)

jnieuwelaar 21-07-2002 01:20

Nou ja zo moeilijk doe ik daar niet over. Als je wil en kunt dan doe je dat toch gewoon? Ja er wordt hier sowieso heel erg burgerlijk gedacht. Mensen kom op we zijn jong. Op deze manieren leer je het andere geslacht kennen en ermee om te gaan.

peetraatjuh 21-07-2002 10:07

IK zou het ook niet kunnen, als ik met iemand zoen moet ik hem ook leuk vinden

*Legolas* 21-07-2002 10:23

Citaat:

Hippielove schreef:
Ik zou geen moeite mee hebben om iemand een keer te zoenen, maar ik weet dan zeker dat ik er later spijt van heb, omdat ik dan veel en veel meer voor haar ga voelen. En dan voel je je best klote..:o

.:::TaMsIe:::. 22-07-2002 15:22

nou uhm dan denken ze er hierzo wel ff heel anders over...er gebeurt hier bekant nix anders dan een gozer of meid voor EEN avondje te hebben...als k geen vriend zou hebben, had k dat ook gerust gedaan en deed het ook toen k geen vriend had!k bedoel we zyn nog jong en je kan er heel wat van leren hoor van een avondje zoenen met een kerel die je helemaal niet of juist heel goed kent..

kussies

Tactic 23-07-2002 11:10

Ik zou pas met iemand kunnen zoenen als ik er ook daadwerkelijk langere tijd iets voor voel.

Een kus voor 1 avond voelt zo leeg... :(

Tactic 23-07-2002 11:12

Citaat:

lady_x schreef:

Hij probeert je te kussen, de verleiding is groot dus kus je hem ook. Dat is toch niet zo ranzig?

Lekker ziektes oplopen... Nee dank je.

Esmée 23-07-2002 11:19

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
Nou ja zo moeilijk doe ik daar niet over. Als je wil en kunt dan doe je dat toch gewoon? Ja er wordt hier sowieso heel erg burgerlijk gedacht. Mensen kom op we zijn jong. Op deze manieren leer je het andere geslacht kennen en ermee om te gaan.
(y)

lady_x 23-07-2002 11:40

Citaat:

Tactic schreef:

Moest ik zo'n ingesteldheid hebben, zou ik niets meer doen, geen sex meer, geen zoenen meer, amai dan zou het leven maar saai zijn toch. Oké kussen met om het even wie is ranzig en degoutant maar ik heb het over een jongen/meisje tot wie je je aangetrokken voelt. Zoals jnieuwelaar schrijft, we zijn jong, het leven moet eenbeetje spannend blijven he.

Tactic 23-07-2002 13:13

Citaat:

lady_x schreef:

Moest ik zo'n ingesteldheid hebben, zou ik niets meer doen, geen sex meer, geen zoenen meer, amai dan zou het leven maar saai zijn toch. Oké kussen met om het even wie is ranzig en degoutant maar ik heb het over een jongen/meisje tot wie je je aangetrokken voelt. Zoals jnieuwelaar schrijft, we zijn jong, het leven moet eenbeetje spannend blijven he.

Hej ;) Ik heb het uiteraard over IEDEREEN die je maar ziet pakken. Dus gewoon 5 of meer per avond afwerken (ik heb het een vriendin van me eens zien doen). Daar walg ik van :)

~ImaginaryGirl~ 23-07-2002 13:25

Ik heb het wel een paar keer gedaan, maar neej niet echt wat voor mij, vooral omdat ik als ik met iemand zoen, ik diegene wel leuk moet vinden . En als ik diegene leuk vind, tja dan wil ik ze niet alleen voor 1 avondje :)

Mortischa 23-07-2002 14:15

doe ik neit aan, lijkt me eigenlijk ook echt nix...

Kubstudent 23-07-2002 14:16

Uit principe doe ik er ook niet aan... tot vorige week zaterdag toen ik opeens weer stond te zoenen met mijn ex...

love is life 23-07-2002 14:22

Citaat:

Hippielove schreef:
zo is het bij mij begonnen en waarschijnlijk ga ik er ook nog mee gaan ook met die jongen eerst puur flirten en ja ... :d

casey 23-07-2002 21:01

Nope, ik zoen enkel met iemand als 'k hem echt graag zie.
En ik kan me wel voorstellen dat dat anders aanvoelt, dan met de eerste de beste die je tegenkomt te zoenen.

Ik veroordeel het niet, zolang het vrijgezellen zijn of mensen in een relatie waarvan de partner er geen bezwaar van heeft. Er moeten geen mensen nodeloos gekwetst worden, zeg maar.

jnieuwelaar 23-07-2002 21:07

Citaat:

Tactic schreef:

Ik ga ervanuit dat personen met bepaalde ziektes zelf de verantwoordelijkheid nemen hiervoor te waarschuwen. En als ze dat niet doen is de kans op met name Pfeiffer nog niet zo denderend groot.

Dminor 23-07-2002 21:53

Vinnik wel knap, maar goed. Zolang het niet het geval is dat die persoon al een relatie heeft ( :eek: ) kan alles.

no-name 24-07-2002 18:46

ik zie niet in wat er mis mee is, zo lang je zo als hier boven ook al gezegd is het maar op 1 per avond houd en niet zo als op/bij bij. hockeyfeest(wat meestal toch wel orgies zijn :p ) sommige mensen ± 8 per avond verslinden....
ik heb nu in en jaar tijd met 7 mensen gezoen waar van de eerste 5 voor 1 avond, van die 5 heb ik er 3 nooit meer gezien 1 is mn ex en 1 is mn vriend.
Dus die eerste 5 waren wel anders dan die andere 2 maar toch je weet voor je zelf wat het betekend. Dus naja

zeep007 24-07-2002 19:14

ik heb het zelf wel vaak ondervonden, maar van tevoren weet ik nooit of het uiteindelijk nou wat wordt of niet. Die avondjes zijn altijd gezellig en feestelijk en wat is daar mis mee.

NU doe ik daar niet meer aan, simpelweg omdat ik er een beetje zat van ben. Ik heb het nu heel gezellig met mijn echte vrienden en mocht ik ooit de juiste persoon vinden dan zie ik wel verder,
ik heb geen haast en die gezellige avondjes die ik toen had zou ik NU niet meer zo gezellig vinden.

Maar ja.... om nou te zeggen dat ik het helemaal uitsluit... :o

Rosa! 24-07-2002 21:46

Uhhh ik vind er toch een groot verschil in zitten in

'zoenen voor 1 avondje, puur om het zoenen, en dit ook vaker doen, het gaat neit om je dongen'
en
'zoenen omdat je iemand leuk vind, misschien neit zo leuk dat je er wat mee wil, maar het blijtk mwel maar 1 avond te duren'

dat laatste heb ik wel gehad, mara die jongens waren wel leuk, kan ik nou zeker ook nog een normaal tot soms zeer goed gesprek mee hebben zeg maar...

AtHell 24-07-2002 21:52

heb ik wel gedaan maar dat is echt niets vergeleken bij iemand zoenen waar je echt verlieft op bent enzo, dus nee hoeft voor mij niet meer zonder dat er iets van liefde aan te pas komt.

Floris-boy 25-07-2002 00:29

dat is gewoon anders, dat is gewoon lust dat je niet kan bedwingen (lekker excuus :p )

Roozie 25-07-2002 00:54

ik vind t vrij onschuldig en leuk om te doen en dat mag ook wel als je 18 bent!

lady_x 25-07-2002 09:35

Citaat:

Tactic schreef:

Hej ;) Ik heb het uiteraard over IEDEREEN die je maar ziet pakken. Dus gewoon 5 of meer per avond afwerken (ik heb het een vriendin van me eens zien doen). Daar walg ik van :)

Heej ;)
Dat is inderdaad ranzig ja (n)

_just_me_86 25-07-2002 10:30

Eerst dacht ik altijd van jakkie je gaat toch niet met iemand zoenen die je vriendje niet is! maar nu boeit het me eigenlijk niet meer zow. ik vind zoenen vrij weinig voorstellen. geef je een gewone vriend of vriendin een kus op de mond ben je dan ook meteen verliefd????

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43.