![]() |
De Chuckyfilms waren laatst op tv
K heb helaas alleen 2 en 3 gekeken, maar is 1 ook geweest? en dr was toch ook nog een Bride of Chucky? Please help mij. :(
|
Volgens mij zijn 1 en Bride of Chucky niet uitgezonden, maar ik kan me vergissen.
|
Nooit gesnapt waarom mensen Child's Play niet gewoon Child's Play noemen :confused:
|
k heb alleen 3 gezien een paar dagen geleden, die met die fabriek was een hele tijd terug op tv (weet niet welke dat was, 1 of 2?)
|
de films 1 2 en 3 zijn uitgezonden van child's play, kheb de eerste gezien, de 2e nog nooit en de 3e half. vraag me af of de 4e ook komt aangezien die vrij nieuw is
|
Citaat:
|
Citaat:
Child's play 1 was op net 5 |
Bride of Chucky is 2, toch?
1 heb ik een hele tijd geleden gezien, en 3 een paar dagen geleden als Bride of Chukcy 2 is, heb ik die ook gezien :) |
deel 1, 2 en 3, zijn uitgezonden. Bride of chucky is geen deel 2 maar deel 4. Jezus mensen zeg zo moeilijk is het toch ook weer niet he.
|
Citaat:
zal wel niet :( |
m'n broertje is er helemaal gek van, gaat ie helemaal door 't lint. ff aan hem vragen dus. Okee, hij zegt dat alleen 1 en 2 zijn geweest en 3 is volgens hem Bride of Chucky. Ja, nou weet ik 't ook nie meer hoor!
|
Citaat:
Dat wa ABrules zegt, klopt volgens mij wel |
vd week was tog ook die ene van in het leger.
heb hem niet helemaal gevolgd maar dat is wat ik ervan zag |
Citaat:
|
misschien is het handig om eens op de volgende site rond te kijken en dan wordt alles duidelijker dan duidelijk.
http://www.chucky-online.com/ |
Citaat:
1 uhm in huis zegmaar :) 2 fabriek 3 kermis 4 bride of chucky 5 moet nog kome |
Deel 1 is thuis, deel 2 is in pleegezin (en speelgoedfabriek), deel 3 is in het leger, 4 is bride of chucky.
|
Citaat:
|
Deel 1, Child's Play: kleine Andy krijgt een een pop, Chucky, waarin de ziel van een moordenaar schuilt. De beste uit de serie. Komt vrij vaak op Net5.
Child's Play 2: Andy gaat naar een pleeggezin, Chucky stalked hem. Idd finale in de fabriek. Child's Play 3: de minste uit de serie. Andy is alweer 16 en gaat naar een strenge school. Chucky dus ook. Idd finale op de kermis. Bride of Chucky: van de vervolgen de beste. Geen Andy aanwezig maar Chucky brengt de ziel van zijn vriendin ook over in een pop. Seed of Chucky: is er nog niet. |
Citaat:
|
1 was er niet en 4 was ook niet op tv
maar 2 en 3 zijn duidelijk wel de leukste |
Citaat:
|
Citaat:
Kan et ook nie helpen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |