![]() |
Contractbreuk
Hey,
Vorige week zondag had ik rond 9 uur een rijles. Ik wilde beginnen bij die rijschool nadat ik bij een andere rijschool het examen niet had gehaald. Na een uur rijden bleek dat ik nog 16 lessen nodig had. Of ik 1000 euro wilde betalen. Ik was beetje moe, rekende alles niet na en had getekend. Achteraf vind ik dit een belachelijk hoge prijs voor 16 rijlessen en een examen. Ik heb nog niet het bedrag over gemaakt. Kan ik hier nog onderuitkomen? |
Offtopic: Ik weet niet hoe lang je rijlessen zijn, maar iets meer dan €46 per les is volgens mij niet belachelijk hoog?
|
1 uur. Volgens mij is dat wel belachelijk hoog en ligt het gemiddelde rond de 35 euro? Een vriend van me betaalde in iedergeval 1400 voor 45 lessen + tentamen.
|
Dat is volgens mij wel erg goedkoop (die 1400 euro). Hier in de buurt zijn de lessen meestal 40 euro of iets erboven/onder. Maar 1000 euro voor een rijexamen en 16 lessen?! :eek: Een rijexamen zal tussen de 150 en 200 euro ofzo kosten? Kom je op 50 euro per les, dat vind ik belachelijk duur (en als het minder dan 200 euro kost dus nog meer). Je bent behoorlijk afgezet. Wat heb je precies getekend?
|
Paar contracten, ben nu niet thuis dus ik kan het niet inkijken. Maar volgens mij dat ik instem met het te betalen bedrag enzo.
|
Oh, ik dacht dat een praktijkexamen duurder was.
Voor één uur is het inderdaad wel prijzig. |
heeft die rijschool niet gewoon een vaste prijs dan?
Bij mij in de buurt is alles zo'n beetje €35,- voor een uur en examen is 171,- (zonder eigenverklaring). je moet dus wel inderdaad heel veel betalen! als ik jou was zou ik naar hem toegaan met de opmerking dat er waarschijnlijk een vergissing is gemaakt oid... |
Waarom ben je naar een andere rijschool gegaan ?
|
Omdat ik een tiendaagse cursus heb gedaan, maar die was ook duur en ik vond de rijschool niet zo leuk.
|
Citaat:
Ik hoop dat je hier iets aan hebt en ik laat ff weten hoe het is afgelopen... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17. |