![]() |
kaartlezer vindt geen kaartjes
toen ik deze pc kocht heb ik er meteen een kaartlezer in laten zetten.
Hij doet het niet, want als ik het sd kaartje (van de sd mirco van mijn tel) erin stop dan vind hij het kaartje niet. Software ed heb ik niet erbij gekregen toendertijd en volgens mij is de kaartlezer goed aangesloten (heb de kast open gehad). Iemand enig idee? |
Heb je wel bij Deze Computer een aantal verwijderbare stations staan?
|
Heb je niet nog een SD convertor nodig?
|
Citaat:
de vaste stations (c en d schijf van de hardeschijf) dvd rw station cd station 4 verwisselbare schijven |
Citaat:
|
Citaat:
Controleer dus voor de zekerheid of het om SD, Mini SD of Micro SD gaat (zijn er ondertussen niet al meer?). |
Kan zijn dat jouw kaartlezer van een "oudere" generatie is waardoor deze niet meer dan een bepaald aantal MB kan lezen. Bijvoorbeeld jouw kaartje is 4 GB en jouw lezer ondersteunt maar tot 1 GB. Niks aan te doen verder.
|
Ik heb ook een (externe) kaartlezer van de "oudere generatie", en die leest zonder problemen m'n Micro-SD van 2GB. Wel met een converter (SD), omdat microSD er niet in past...
Dus misschien toch eens een SD-converter gebruiken. Die heb je er als het goed is ook gewoon bij gekregen, toen je je microSD kocht. |
Jaaa ik gebruik de SD cenvertor ook. Ik heb dus micro sd 512 MB dus inlezen moet geen probleem zijn. Helemaal aangezien de pc nieuw is. maar hij doet het nog steeds niet :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |