![]() |
Garantievraag
Ik heb 2 jaar geleden een notebook aangeschaft via Fontys. Hoop gezeik mee gehad want de leverancier ging failliet, uiteindelijk toch goed gekomen.
Daardoor heb ik meerdere factuurdata, 1 van de bestelling (voor het faillisement) en 1 van de levering (na doorstart / overname door Paradigit). Mijn eerste vraag is; welke factuurdatum geldt als degene voor garantieafhandeling? De tweede vraag is de volgende: Ik heb het defect gemeld bij het bedrijf waar ik de notebook gekocht heb (ISL), zij verwezen mij direct door naar Asus met een telefoonnummer waarop ik een keuzemenu krijg waarna de verbinding wordt verbroken (het maakt hierbij niet uit welke keuze ik maak in het menu). Hoe zit dit met de garantieafhandeling? Ik neem aan dat ISL ervoor dient te zorgen dat de notebook gerepareerd wordt? Derde vraag: De 1e factuurdatum is 14-10-05, als ik hier van uit ga heb ik dus nog 2 dagen garantie. Het defect heb ik gemeld op 6-10-07, nog binnen de garantieperiode dus, klopt het dat het defect hierdoor ook onder garantie dient te worden verholpen? Alvast bedankt! |
Je hebt de laptop gekocht bij ISL, met tussenkomst van paradigit (na overname / failissement)? Dan zou ik het via paradigit regelen. Zeker aangezien je garantie bijna verloopt, meteen morgen bellen. Of vanavond
|
Ik heb ze al gemaild. Het belangrijkste om te weten is vraag 1 en vraag 3, ik neem aan dat ze niet werken in het weekend namelijk.
Alle garantieclaims gaan via ISL (bestaat nog steeds, valt nu onder Paradigit Holding) dus daar regel ik het mee. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik dank u vriendelijk, dat moest ik even zeker weten :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.