![]() |
Angst bang
naar waarheid berust
door waarheid onthutst is wat ik nu ga schrijven onder vint ik nu ter lijven angst om te slapen angst angst om te gapen angst dat ik stop met lucht te happen angst om te grote stappen angst om op straat te lopen angst om te stoppen met hopen angst om naar school te gaan. angst voor op straat te staan angst dat m,n hart stopt angst dat hij me fopt angst voor pijn. angst voor wat gein. angst voor een fiets angst voor het niets angst om niet door te gaan. angst voor een baan. angst om geslagen te worden. angst voor een te grote horde. angst voor wat kennis angst voor mensen schenis angst om niets niets te zijn. angst voor het water uit de rijn. angst om te zwemmen. angst voor de stemmen. angst voor de mensen. angst voor mijn grenzen. angst om te eten. iets wat ik niet kan vergeten altijd die angst wie is het bangst continu bang het duurt al zo lang, ik kom er niet van af ik ben egt niet laf altijd er mee bezig de angst is zo stevig Bang om blij de zijn. bang voor veel pijn bang dat m,n moeder iets heeft bang dat m,n vader niet meer leeft bang om te vliegen bang om iemand te bedriegen bang voor alles angst angst angst wie ervaart het het langst geen tijd dat het weg is geen tijd dat ik het mis. |
heb je wel gekeken naar de categorieën, toen je een plek zocht om dit te dumpen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34. |