![]() |
The Hives - The Black And White Album
Ik weet niet precies of de cd al uit is of niet, maar heb er leuke dingen van gehoord. Alleen wel jammer dat ze niet zelf hun nummers schrijven. Iig 2 nummers zijn bijvoorbeeld door Pharrell Williams geschreven, aparte combo opzich maar heb die nummers dus nog niet gehoord.
1. Tick Tick Boom 2. Try It Again 3. You Got It All... Wrong 4. Well All Right! 5. Hey Little World 6. A Stroll Through Hive Manor Corridors 7. Won't Be Long 8. T.H.E.H.I.V.E.S. 9. Return the Favour 10. Giddy Up! 11. Square One Here I Come 12. You Dress Up for Armageddon 13. Puppet on a String 14. Bigger Hole To Fill http://upload.wikimedia.org/wikipedi...nd_W_album.png The Hives homepage http://www.myspace.com/thehives |
heerschers eerste klas, zin in de paradiso show!
|
Kleurloze band zonder creativiteit. Dit is gewoon een slap aftreksel van betere bands die 35 en 40 jaar geleden muziek maakten. En kom op, je gaat toch niet naar een band luisteren die niet zijn eigen muziek schrijft.
|
Herstel, ze schrijven dus wel hun eigen nummers. Ze doen dit alleen onder de pseudoniem Randy Fitzsimmons...
|
Lol, 'ze schrijven niet hun eigen nummers'.
Gave band, in 2001 nog live gezien. |
Citaat:
Ik ben er 29 november trouwens wel bij in de Paradiso. (y) |
Toffe band, ja. Optreden op Lowlands 2004 was hard.
Ben benieuwd naar dat nieuwe album en misschien ben ik er in Paradiso bij. Edit: oh, het is al uitverkocht. ;x |
kut nou al... sick.
|
Het album is nu te beluisteren @ de 3voor12 luisterpaal, ben nu met de eerste luisterbeurt bezig, dus kan er verder nog weinig over zeggen.
Ik heb wel al heerlijk 2 kaarten voor het concert in Paradiso :D |
ja leuk album geworden. Won't Be Long is supertof. Ook veel zin in paradiso.
|
Citaat:
Voor de luie honden: http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/ ;) |
ben nooit een groot hives fan geweest. maar live was het zo een feest met crowdsurfers everywhere en iedereen meeschreeuwen.
en nu afgelopen week op cd bij iemand thuis dit album zitten luisteren en het zit nu de hele dag in mn kop. leuk plaatje zonder meer! (y) |
Citaat:
|
Bij het lowlands regenbui optreden was ik ook, was gaaf toen. En nog weleens vaker gezien geloof ik, ik hou er wel van op zo'n tijd. Een keer in de vijf jaar ofzo.
|
Citaat:
|
2001
|
die live dvd is gruwelijk (y)
|
Live erg leuk, thuis luister ik het zelden.
|
Citaat:
Ben benieuwd hoe ze in Paradiso zijn.... Nieuwe cd klinkt wel leuk moet ik zeggen. :) |
yeeaa
|
mwah album.
|
Citaat:
|
heb wel dat greatest hits cdtje van ze, die ik nu nooit meer hoor omdat ik hem destijds op mijn veertiende zo vaak beschadigde. misschien ook maar beter, ik vind mezelf eigenlijk te oud voor een gimmick als the hives. moet er wel bij zeggen dat ik ze nooit live heb zien spelen.
|
je vind jezelf te oud voor een gimmick als the hives?
waeva. iig 2 keer live gezien en ze zijn gaaf. die nieuwe nummers waardeere ik ook erg, maar ik was dronken dus ik moet alles maar nog eens beluisteren. |
paar keer live gezien en van mij mogen ze door een scherpshutter vanaf de PA-toren geperforeerd worden, misschien dat het in een club wel te pruimen is.
|
Citaat:
|
ik heb ze alleen live gezien en ik vind het maar een stelletje pikkentrekkers. als ik me wil omgeven met grote ego's ga ik wel naast mijn kat zitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dit nieuwe album best te doen hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik smelt als boter voor die arrogantie van hun. |
ze kunnen het hebben :)
nieuwe album vind ik toch minder cool |
Citaat:
Ik vond t album eerst ook niet echt super nee. Maar na n paar luisterbeurten groeit ie toch wel moet ik zeggen hoor. Leuk plaatje. (y) |
Harde clip van Tick Tick Boom.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28. |