![]() |
mensen met relatie: hoe vaak heb je seks met je partner?
Onder vriendinnen is dit altijd een soort van terugkerend onderwerp: het aantal keer seks. Maar nooit komen we tot een gemiddelde. Daarom hier de vraag:
Hoe lang heb je al een relatie met je partner? Hoe vaak hebben jullie gemiddeld seks? Ben je tevreden met dit aantal? |
Nu geen relatie, maar met ex-lief zaten we op 1 a 2 keer in de week. Maar dat was omdat we elkaar gewoon zo weinig zagen, niet omdat we niet vaker wílden...
|
bij ons is het ritme ongeveer:
1,5 maand niet 2 weken zoveel mogelijk (dat komt meestal neer op 2x per dag) 1,5 maand niet etc Lang leve de LD-relaties. :P |
Hier bijna 2 jaar samen. Het ligt er maar net aan hoeveel we elkaar zien. Ik denk gemiddeld uitkomt op zo'n 3/4 keer per week. 1 keer per 2 weken zou ik ook echt niet trekken.
|
1
|
2 à 3 keer per week. We vinden het allebei net iets te weinig maar ja, weekendrelatie hè. Als we een week samen zijn is het zo'n 5 tot 8 keer.
edit: vier jaar en tien maanden samen. |
Ik heb een weekend relatie en ik denk dat we ergens tegen de 2 keer per week gemiddeld aanschuren. Sommige weekenden helemaal niet, soms 3 (of zelfs 4) keer. Maarja, het gaat toch echt om de kwaliteit vind ik, niet de kwantiteit.
|
1
|
Citaat:
Twee keer per week een spetterende sessie zou voor mij wel ideaal zijn. |
2-3 keer per week. Meer zou geen kwaad kunnen, maar de omstandigheden houden dat tegen.
|
Citaat:
|
1 tot 3 keer in de week, we hebben zes maanden iets en zien elkaar maar één keer in de week :(
|
Citaat:
Wij zitten op 1 á 2x pw. Ik zou wel vaker willen, maar dan moet ik mezelf gaan forceren waardoor het toch duidelijk minder spetterend is dan wanneer ik echt wíl. Ik dat geval gaat bij mij de kwaliteit over kwantiteit. liever 1 á 2x pw lekker dan 4 á 5 pw x mwoa [edit] en nu 4 jaar samen |
1 a 2 keer in de week. Dat is eigenlijk altijd in het weekend. Als we elkaar door de week zien hebben we meestal geen seks maar hangen ze samen lekker op de bank.
|
:| Ik durf hier bijna niet te antwoorden.
In mijn vorige, langstlopende relatie zagen we elkaar bijna alleen maar in het weekend, maar dan namen we het er ook van zeg maar. Ik zet in op 4 keer gemiddeld in een week als we elkaar alleen in het weekend zagen en als we een hele week bij elkaar waren gewoon iedere dag. En dan ga ik nog uit van het minimum. |
Hoe lang heb je al een relatie met je partner?
1 maand, iets langer..Ik zou het niet precies weten. Hoe vaak hebben jullie gemiddeld seks? 2x per week. Ben je tevreden met dit aantal? Ja, doordeweeks zou ik ook wel seks willen maar dan zien we elkaar niet. Simpel zat. |
meestal zien we elkaar alleen s'avonds en s'nachts (hij werkt en moet weer om 6uur op) dus dan maar 1x per keer dat we elkaar zien (2x per week). en als t een keer een hele dag is, dan 2x per dag.
|
Ruim 3 maanden samen, en de laatste weken hebben we iets rustiger aan gedaan vanwege mijn lichamelijk klachten. Maar zeker in het begin een keer of 3/4 per dag en dan meerdere keren achter elkaar (alsin niet na 1x klaarkomen stoppen). Oh maar wij zijn dan wel 24/7 samen ongeveer :)
|
In een relatie minimaal 1x per dag, maar vaker 2x per dag en soms meer bij relatie.
(Mits bij elkaar dan) |
Citaat:
|
3jaar 3maanden
zie dr elke dag neuk dr 3x per week, gemiddeld |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat verschilt nog al. De ene keer is het lekker rustig, de andere keer vliegen de vonken er vanaf :D Dat heeft ook wel te maken met, hoe saai dan ook, hoe druk we het allebei hebben. Als je allebei flink veel werkt (waar hij nogal een handje van heeft) merk je wel dat het minder wordt dan wanneer alles in een wat rustiger tempo gaat.
Ik denk overigens niet dat je je gek moet laten maken door een gemiddelde. Dat je eronder zit wil niet zeggen dat je seksleven beroerd is, en als je er boven zit zegt dat ook niet meteen dat je seksleven geweldig is. Als je zelf niet tevreden bent, lijkt het me zinnig om het daarover te hebben met je vriend. |
Citaat:
soms is het bij mij een dag niet omdat we dan te lam zijn, maar anders minimaal dagelijks |
3 jaar weekendrelatie
Gemiddeld 3.5 keer per week Als we langer bij elkaar zijn (vakantie ofzo) ongeveer 1x per dag Zou van mij in theorie nog wel iets vaker mogen. Seks is echt goed voor je relatie (y) |
Citaat:
|
Eigenlijk te weinig. Ongeveer een keer per week (weekend), soms eens twee keer. We wonen ver uit elkaar en kunnen meestal alleen de weekenden samen doorbrengen, en die zijn meestal zo druk dat we amper puf hebben (of tijd) om eens uitgebreid de tijd voor elkaar te nemen. Hebben we eens een weekje vakantie en écht geen stress, dan wordt het bijna dagelijks (of soms meerdere keren per dag).
Wat dat betreft zie ik wel uit naar samenwonen. Meer tijd die je samen doorbrengt, meer gelegenheid tot seks en niet alle familiebezoeken in een weekend hoeven proppen. Plus het feit dat ik tegen die tijd waarschijnlijk werk, en in de weekenden geen papers meer hoef te schrijven of voor tentamens leren. |
Citaat:
|
Ja want het is zo toevallig dat iemand een gemiddelde van 3x per week heeft. Of een relatie van 3 jaar en 3 maanden. Of die combinatie. Als jullie nou na 6 jaar en 6 maanden het plotseling allebei 6x per week doen, dan begint het toevallig te worden.
|
Hoe lang heb je al een relatie met je partner? 8 maanden
Hoe vaak hebben jullie gemiddeld seks? 5/6 keer per week gemiddeld. Ben je tevreden met dit aantal? ja hoor :) we zijn hier wel hetzelfde in dus eigenlijk nooit problemen mee gehad gelukkig |
nou, ja ach ,ik post het tzt wel.
En Kazet is ook 22!!! omfg. is je vriendin ook 18? dan val ik helemaal stijl achterover. |
Ja, ze is pas 18 geworden.
|
:eek:
|
heb nu ruim een maand een relatie en zitten op zo'n 2-3 keer per avond/nacht/ochtend dat we samen zijn, zo'n 3 avonden per week dat we bij elkaar zijn. Per week komt dat gemiddeld ergens tussen de 6 en 9 keer uit, soms meer, soms minder afhankelijk van hoe laat we college hebben en hoe dronken we zijn. Lang leve de vrouwelijke studentes die ook nog is van een biertje houden, gezellig zijn en veel sex willen! *O*
|
Wij zijn ongeveer 20 maanden samen
we hebben afwisselend seks, maar zo ongeveer 2-3 keer per week, ligt eraan Ik ben er tevreden mee, soms wil ik vaker en soms heb ik rust nodig :p |
Citaat:
|
1
|
Maar 2-3 keer per week. Hier ook het genot van de weekendrelatie(n) We zijn trouwens 3,5 jaar samen. En het liefst zou ik het vaker doen, maar helaas:(
|
Citaat:
|
Ja, dan hééft-ie een jonge hete vriendin en dan wil hij nóg geen seks :o
|
Citaat:
|
1
|
Citaat:
|
1,5 jaar samen,
gemiddeld 2 keer per week seks Wat vaker zou leuk zijn, maar vaak zijn we door werk, sport etc. te moe. Kan er wel mee leven zo. ;) |
Citaat:
Hoe ga je daar dan mee om? En waar ligt dat dan aan? Ontopic iets anders: Ik zit me n.a.v. de post van Theemuts te bedenken dat we eigenlijk altijd tegelijk zin hebben en ook tegelijk geen zin hebben? Het komt eigenlijk nooit voor dat de 1 de ander teleur moet stellen.. Als iemand begint, gaat de ander daar altijd in mee. Het is alleen vaak dat we beiden te moe zijn eraan te beginnen :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De lust is gewoon weg. Ik kan in mijn sletterigste topje naast hem op de bank zitten en desnoods nog een tiet ontbloten maar het maakt allemaal niet uit. En het boeit me eerlijk gezegd ook totaal niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32. |