![]() |
Amnesya
Gisteren ben ik aan het stoeien geslagen met het raadselspel amnesya (http://www.amnesya.com) en het verbaasde me vreselijk dat daar hier nog geen topic over was. Ben erg bendieuwd of mensen het wel spelen, of dat niemand het gewoon nog ontdekt heeft.
Het spel bestaat uit cryptysche, logische en nerderige puzzletjes, en is nog nooit door een persoon of community opgelost. Dus, wie doet er mee :P. Ben zelf momenteel bij level 26, en moet me nu toch echt weer aan mijn studie gaan weiden :). |
SOG detected.
I'm in! :D |
Jee, welcome to the club :).
(Maar wat betekend SOG?) |
Dankje! Level 6, nu. :D
Dit soort spelletjes zijn leuk. :bloos: (Studie Ontwijkend Gedrag. Maar aangezien ik op stage zit, mag je er ook "Stage" van maken.) |
Ehehhee, okee :). Ik zit bij level 26, maar ik mag pas vanavond vederder van mezelf, eerst studeren, god, het is echt zooooo verslavend :P.
|
Level 8. :o
Jazeker. Dit is akelig leuk, net als Ouverture Facile. :D Hehe. :D Ik ging bij 9 per ongeluk de octale variant opzoeken. :bloos: lol @ 13. :D |
ah, daar ga ik me ook eens op storten.. ziet er leuk uit(Y)
|
Needless to say: Willen jullie hints en/of antwoorden omgeven met spoiler-tags (en dan ook aangeven voor welke puzzel 't een hint of oplossing is)?
Ik denk dat anderen dat ook wel fijn vinden. :o |
Ja, dat was wel het idee ja :). Ik ga zometeen proberen om 28 te kraken, k weet ongeveer wat ik moet doen, maar toch wil het niet helemaal lukken nog...
|
Ik heb ondertussen 18 bereikt. :o
Ik ga sneller dan ik had verwacht van mezelf. :p 19! Ik dacht toch goed met 18. :D |
19 vond ik de leukste :). Maar ik ben dan ook een adventure gek :).
|
Adventures zijn leuk. :D (Which reminds me dat ik The 7th Guest en The 11th Hour even mee moeten nemen. ;x Heerlijke games waren dat)
Even 19 proberen. :o OMG. Een Queen puzzle. <333 okay, 19 was gaaf. :D Ik vond alleen de eerste lastig, de rest was best wel straight forward. :D |
30 is de gaafste tot nu toe :). Alleen ik zit wel klem :P.
|
Ik zie 20 zo gauw niet en ga maar slapen anders red ik 't niet morgen. Morgen weer een dag om te kijken. :o
|
Zit in de laatste fase van 33...
Spoiler
En ik heb geen clue wat ik daar nou weer mee aanmoet... Misschien zo ook maar naar bed. |
ik zit al vast bij 4.. wat erg:P
komt vast omdat het zo laat is, ik hoop het maar:).. morgen gaan we verder.. |
Niet te geloven. -_- Ik kwam niet door 20 omdat mijn browser niet het hele woord liet zien. =\
|
Oh, ik ben hier niet zo heel goed in maar het zijn zo'n leuke spellen he <3
|
Citaat:
Heb ook een keer een foutieve bron gehad heeeeeel vervelend... |
ah, dus daar kan mn fout ook liggen, dat ik dus met firefox werk..
|
Vier man, al! Het s.com Amnesya team leeft! :D
Citaat:
wtf @ 23.
Spoiler
|
Voor 23
Spoiler
Ben nu zelf maar gestopt bij 34, beter aan mijn school gaan werken :P |
Gah, hebbes. :D
24 was ook heel leuk, maar wel akelig voordehandliggend. :o What a weird place. 27. Lekker subtiel. Yay. 659e plaats voor 21-30. :p :D Eh, zodra ie submitted, that is. Want die doet 't niet. ...Aha. Vandaar. 661e. Ook goed. ;) Laatste edit voor vandaag, waarschijnlijk: 33, nu. Hier kijk ik morgen wel naar. Ik ga nu maar slapen, want ik ben doodop. ;x Level 33 spoiler:
Spoiler
Tijd voor 34. Random, redelijk nutteloze spoiler:
Spoiler
|
37, nu. Leuke ex, maar wat moet ik er mee? :p
|
damn, ik dacht dat ik goed was maar dat waren de tutorials, ik ben hier altijd zo slecht in
|
41, nu.
Ik kijk later wel weer verder. |
Ga er ook maar eens aan beginnen. Dit gaat slaaptekort opleveren. :o
|
Hmm, heeft iemand niet een leuke tip voor mij bij 34... Ik heb sowiso nu niet zoveel tijd, maar ik wil toch wel verder...
Spoiler
|
Ik zal 't eens opbouwen. Choose your poison. :D
Kleine spoiler voor 34:
Spoiler
Iets grotere spoiler voor 34:
Spoiler
Bijna alles verlinkende spoiler voor 34:
Spoiler
|
Ben sinds gisteren weer verder gegaan, na een paar maanden stop en ik kom niet uit 26.
|
Joh, ik ben nog niet eens begonnen en ik snap het al niet (n)
|
Citaat:
Spoiler
|
Ja, tot daar ben ik gekomen. Alleen snap ik niet hoe verder te moeten.
Heb wel het antwoord nu, nadat ik iets probeerde omdat ik ergens last dat het woord
Spoiler
Maar dat is niet leuk, dus ik probeer het nog altijd uit te vogelen. :p |
Een push naar de oplossing, sort of.
Spoiler
|
Spoiler
|
Spoiler
|
hmkay :p
Wat een stomme tijdrovende ronde is 27. 28 is leuk. (y) |
30 is vaag, ik kom op
Spoiler
|
Spoiler
|
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Je hebt pm.
|
Al door 31? ;)
Ik zit nu ondertussen bij 45. Heb er nog niet echt naar gekeken, maar dat doe ik dit weekend misschien wel. |
die was makkelijk :p
zit bij 34 maar geen zin om er naar te kijken idd :p |
Spoiler over 31 t/m 33
Spoiler
|
Spoiler over 31 t/m 33
Spoiler
|
Spoiler over 30 en 31
Spoiler
|
Citaat: