![]() |
[PC]Transport Tycoon Online *zoekt medespelers*
Ik speel nu weer een tijdje Transport Tycoon, omdat het zo een vet spel is. *O* Laatst kwam ik erachter dat je met de TTD Patch het spel online kan spelen. Je kan servers joinen maar daar speelt geen hond op. Ik zoek dus mensen die dit spel ook leuk vinden en dit spel nog spelen of willen spelen.
Je kan het spel hier downloaden: http://www.transporttycoon.net/download/ De TTD Patch vind je hier: http://www.ttdpatch.net/ Als er mensen zijn die interesse hebben, post dan. Ik speel liever multiplayer, dan singleplayer met die brakke AI. |
Waarom niet gewoon www.openttd.org/ ? Bij tweakers loopt er geloof ik een topic waar ze een paar servers 24/7 hebben draaien waar iedereen in kan loggen en kan spelen.
Met www.openttd.org kan je ook veel grotere mappen spelen en het ondersteunt gewoon zonder problemen windows enzo. Oh en je hebt hier ook een serverlijst voor openttd: http://www.openttd.org/servers.php |
Citaat:
|
Ik weet niet, transport tycoon vond ik altijd erg leuk.. speel zelf nu openttd(op mn pda).
Maar heb nooit echt de lol in gezien van het samen spelen. Net wat je zelf zegt, je zoekt iemand die 1 a 2 uur willen spelen. Maar ik vind het spel pas echt leuk worden nadat ik al lange tijd bezig ben geweest. Dan zul je toch vaak af moeten spreken om even weer online aan de slag te gaan. Maar misschien zie ik het wel helemaal verkeerd. |
Citaat:
|
ja, maar ik speel sowieso meer voor het uitwerken van mn routes, het mooi/nuttig aanleggen van mn rails en alles.
Zit eigenlijk dan niet te wachten op het supersnel aanleggen van tracks zodat ik dan maar net eerder/beter die stad kan voorzien van mijn transport dan de tegenstanders.. |
OpenTTD is leuk, 's avonds beginnen, om 9 uur 's ochtends naar je nest. Maar wat een kneuzen kom je soms online tegen zeg, van die sukkels die veel centjes hebben en dan maar uit verveling al het land gaan opkopen.
En die regel die je op sommige servers tegenkomt, als één iemand rijdt op een industrie er niemand anders dat meer mag doen.. welke idioot heeft dat verzonnen? |
Citaat:
Maar voor het zover is ben je alweer een tijdje bezig. |
Citaat:
dan is de lol van het spel ook wel af.. |
Het is echt geweldig als het hele veld is volgebouwd met van alles en nog wat. Overal vliegtuigen, treinen, boten en auto's. Al die verschillende infrastructuren.*O*
|
Ik ben het allemaal aan het downloaden...
|
Ik heb de afgelopen week nog flink zitten spelen maar ik zie dat iedereen zn eigen manier heeft van treinen laten rijden, maar wat is nou eigenlijk de meest effectieve manier? Ik zie mensen met gigantische stations en dubbele rails met overal verkeerslichten. Terwijl ik simpele van A naar B spoortjes maak, maar ik maakte wel enorm veel winst die met die treinen en mn company value ging echt hard omhoog.
|
Citaat:
|
Al die ingewikkelde rail maniertjes vind ik zlef ook niks inderdaad.
Ik maakte altijd gewoon een spoor van A naar B. En dan tussendoor inderdaad wel uitwijk mogelijkheden, met seinen inderdaad. Zodat ik meerdere treinen op een enkel spoor kon laten rijden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28. |