Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Unreal Tournament 3 Beta Demo released (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1635915)

Koning 16-10-2007 16:17

Unreal Tournament 3 Beta Demo released

Iemand al geil hier van? Ik probeer zo.

http://www.gamershell.com/download_21427.shtml

KingelDingel 16-10-2007 16:53

Trekt me pc niet :(.
Ik ben wel erg benieuwd en hoop niet dat epic alleen maar megamappen heeft gemaakt voor de show, Maar ook lekkere deathmatchmappen zoals de vorige 2.

LUH-3417 16-10-2007 17:27

Ja, ik heb hem gedownload en ik kreeg er een stevig strakke plasser van, al was het alleen al omdat ye olde UT muziek in het menu werd gebruikt. Bovendien vond ik het seksy om te zien dat mijn systeem nieuwe spellen nog steeds goed trekt.

Los daarvan is het spel natuurlijk geweldig, voor zover je aan een demo kan beoordelen. Het speelt allemaal lekker snel en het voelt goed aan, maar ik heb tot nu toe alleen nog maar de Deathmatch gedaan. De single player campaign zal wel geen ruk voorstellen en ik ben ook altijd bang voor voertuigen in dit soort spellen, maar we zien wel.

KingelDingel 16-10-2007 17:31

Citaat:

LUH-3417 schreef: (Bericht 26189096)
Ja, ik heb hem gedownload en ik kreeg er een stevig strakke plasser van, al was het alleen al omdat ye olde UT muziek in het menu werd gebruikt. Bovendien vond ik het seksy om te zien dat mijn systeem nieuwe spellen nog steeds goed trekt.

Los daarvan is het spel natuurlijk geweldig, voor zover je aan een demo kan beoordelen. Het speelt allemaal lekker snel en het voelt goed aan, maar ik heb tot nu toe alleen nog maar de Deathmatch gedaan. De single player campaign zal wel geen ruk voorstellen en ik ben ook altijd bang voor voertuigen in dit soort spellen, maar we zien wel.

Ik vind voertuigen niks.

Koning 16-10-2007 17:34

Ik heb het gespeeld maar ik ben maar zeer matig enthousiast. Hoewel het er wel leuk uit ziet (overigens niet op mijn inmiddels verouderde pc) is dit ook het enige wat ik goed vind aan deze game.

Ik voorspel hier de zelfde saaie, plastische gameplay die 2003 en 2004 boden. Was dat in 2003 nog oké en zelfs in 2004 nog wel te doen ben ik daar inmiddels al lang en breed op uit gekeken.

Als er dan niet drastisch héél interressante en verfrissende game modes in worden gezet laat ik dit liever links liggen, en nee geen gecastreerde Battlefield achtige gameplay die Onslaught bood.

KingelDingel 16-10-2007 18:21

Onslaught zag ik zoiezo niet in waarom dat populair was.
Deathmatch, CTF, Dom en Assault waren de shit in ut99.
In de latere UT was het vooral DM en CTF die tof waren. Assaultmap zagen er prachtig uit maar ik vond de gameplay tegenvallen als ik het vergelijk met ut99. Het zelfde geld voor de nieuwe Dom die zij hadden toegepast.

Kazet Nagorra 16-10-2007 19:25

Ik ben de demo nu ff aan het downloaden, maar zit er echt niets nieuws bij? Alleen een grafische update?

Koning 16-10-2007 20:04

Vehicle CTF!!!11 nee dus.

LUH-3417 16-10-2007 21:13

Ik heb het net nog even een draai gegeven en misschien ben ik er nu te moe voor, maar zijn die bots niet een beetje achterlijk snel en goed? Met UT kon ik, met enige moeite, nog wel een Deathmatch winnen op Godlike, maar nu blijft er geen spaan meer van me over als ik ze zelfs maar op Adept durf te zetten. Ik krijg niet eens de kans om te zien wie of wat me doodmaakt.

Oh, en Vehicle CTF is niets aan. Don't bother. Het andere nieuwe dat ik tegenkwam is dat er om de zoveel tijd één of ander Stalker-voertuig op het slagveld wordt gedropt waar één iemand in kan zitten en die daarna dus met een mega-turbo-laserstraal jou nog meer dood kan schieten. Spannend!

Kazet Nagorra 19-10-2007 12:14

Heb 'm even geprobeerd, niet erg boeiend.

Koning 19-10-2007 14:32

Goh, UT is al dood, C&C is doodgemaakt.. next!

Bhudda 22-11-2007 14:22

Wie heeft de volledige versie al gespeeld? Ga hem vanavond even proberen denk ik.

Thedutchjelle 22-11-2007 16:27

De mac demo is nog steeds niet uit :(
Ik hoop dat ze er geen eeuwen mee wachten, ze hadden de full mac release beloofd voor de kerst.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51.