![]() |
DK meet 11
Utrecht, 26 oktober
|
Ik heb m'n agenda voor volgend jaar nog niet. Dus kan ik niet kijken of ik er dan ben.
|
omg, ik heb hem ook net geopent, en nog fout ook. :|
|
Dit is het echte topic.
|
lieve Lucky bedoelt natuurlijk oktober :eek:
en Gaul, mafkees het is 11!! |
Oepsch, ik bedenk me net dat ik 26 oktober een dubbele afspraak heb. Ik zou met Vinc en Green Day bier gaan drinken, maar ik zit dan in Berlijn. :p
|
Citaat:
Maargoed, aangezien ik, net als jullie, niet van ver reizen hou voor een meet kom ik dus niet. :) En ik vrees nu natuurlijk ook klappen. :( |
Toevallig ga ik donderdag helemaal naar Groningen!! :P
|
Citaat:
|
En toevallig heb ik nog steeds tentamen op 26 oktober, dus ik kom ook niet.
En niet vanwege de afstand, al vind ik zelfs Utrecht nog te ver *O* |
Ik heb allang toegeven. Alleen de kosten zijn een bezwaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@PiP het stuk dat je met mij meegaat is korting!
Maar ik vind het eigelijk ook super duur. 30 euro enkeltje groningen met korting!! |
Ik heb ook tentamen, maar ik kom misschien 's middags
|
In het vorige topic post ik dat ik een kortingskaart heb, en een retour met korting vanaf Den Haag CS 24,20 kost ;)
edit : naar groningen dus |
is de meet nou in 'tregt of in groningen?
ik kom niet, want kapsalonmeet in rdam :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Allebei dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Utrecht is great
|
dan is er al een andere meet dacht ik
|
Citaat:
|
Ik dacht, 'oh, het meet-topic is vol, vast met allemaal leuke foto's!' Staat er zo'n kutdiscussie. :|
|
Het leven is helaas geen hete pan waar je als boterklontje doorheen glijdt!
|
Citaat:
|
Wat een stomme discussie zeg, in het andere topic. Mij persoonlijk zou het worst wezen hoe lang het reizen is, zolang het maar in verhouding staat tot de meet zelf.
Ik kom trouwens hoogstwaarschijnlijk niet i.v.m. werk. Ik zet mezelf wel op misschien though, voor als jullie er 's avonds nog zijn en ik nog niet gesloopt ben. |
Gauloises heeft wel een punt.
Je kan echter ook gewoon uitrekenen wat de meest ideale plaats is, waarschijnlijk kom je dan op iets als Amersfoort of Harderwijk uit, ga je toch gewoon een dagje Dolfinarium doen. ;) |
De meest ideale plek, is waar de meesten mensen naar toe komen. Tot nu toe is dat Utrecht geweest.
De volgende ideale plaats kom je achter door een meet ergens anders te regelen. |
Datum: Vrijdag 26 oktober
Tijd: Dat weet ik nog niet. Moeten we nog even zien! Locatie: Utrecht Komen: -Cherry Springs -Trophus (misschien wat later, afhankelijk v/d tijd) Komen misschien: - PixelDansje - Komen niet: - TRA - Balance - Gauloises |
Citaat:
|
'economisch' :D
Maar, trophiherbi, waarom heb ik nog immer geen meetfoto's van de gezien? |
Citaat:
|
pfft, wat een service :nono:
|
Citaat:
|
service
|
Citaat:
|
Ok ik ben eerder weg op 26 okt :o ik ben er wel in t begin :)
andere afspraak ^_^ nee ik ga niet weg met de trein :bloos: |
Ik moet werken op 26 okt, dus ik kan niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het had iets met de minimum potentiele energie te maken:o |
Tijd: Dat weet ik nog niet. Moeten we nog even zien! Locatie: Utrecht Komen: -Cherry Springs -Trophus (misschien wat later, afhankelijk v/d tijd) Komen misschien: - PixelDansje - Komen niet: - TRA - Balance - Gauloises - _Mosquito__O_ |
Tijd: Dat weet ik nog niet. Moeten we nog even zien! Locatie: Utrecht Komen: -Cherry Springs -Trophus (misschien wat later, afhankelijk v/d tijd) Komen misschien: - PixelDansje - Daboman (sowieso wat later) - Komen niet: - TRA - Balance - Gauloises - _Mosquito__O_ |
Tijd: Dat weet ik nog niet. Moeten we nog even zien! Locatie: Utrecht Komen: -Cherry Springs -Trophus (eerder weg, en nee, niet door dabo ik had t allang gezegd :o ) Komen misschien: - PixelDansje - Daboman (sowieso wat later) - Komen niet: - TRA - Balance - Gauloises - _Mosquito_ |
haal mijn poppetje niet weg:mad:
en heb je ruzie met dabo dan? vertel het me |
hahaha
|
I'mmm gonnnaaaaaa teelllllllll llyoeheoeeh
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37. |