![]() |
Nieuwe shizzle
Welke zooi heb jij nieuw geronseld?
Een muts. Een hoodie. Een kenkerhumeur. Géén kamer in de buurt van A'dam iig. :). |
Frambozen en druiven (y)
|
|
NOGMAALS DAN MAAR OMDAT IE GEWOON ZO FRIGGIN HARD IS!
http://www.heroesdvds.com/wp-content...ront-cover.jpg |
^ Ik heb heel die serie echt nog nooit gezien. Ik zou zelfs geen hoofdpersoon herkennen als ik ermee voor m'n bek werd geslagen...
ot: Pizza Lays Sensations kiwi's nep-cruesli ontbijtkoek met honing en caramel chicken tonight kerrie Pizza Quick (om van een gewone boterham een pizza te maken. Handuuug) Anijshagel Indian Spices thee Turkish Apple thee |
ik snap niet dat je post wat voor smerige dingen je koopt
|
Dit is een aanwinsten topic en dat zijn mijn aanwinsten. Dat jij het smerige dingen vind staat daarbuiten.
Of mogen mensen hier alleen posten als ze heel erg gezond en/of hip bezig zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dvd van de vieze man <3
|
Citaat:
- - - Ik heb twee bureaulampen nieuw. NOUNOUPOEPOE. |
Een grijs gebreid (?) rokje.
Een donkergrijs jurkje met steekzakken Cd van Moloko Haarverf Nieuwe huissleutel (omdat de mijne kapot was) |
Citaat:
|
gisteren kocht ik sigaretten, drinken & eten
|
Citaat:
een witte sjaal die bij mijn witte muts past dacht ik maar dat blijkt niet het geval te zijn *O* |
een ketting met een robot
de krant koffie verkeerd |
Citaat:
- - - - Oxygen van Jean-Michel Jarre LP maar ik heb geen platenspeler :confused: - Schaaksetje met een metalen bord en magneetjes aan de stukken (y) En hij is heel compact en klein dus nou kan ik overal schaken, yes. |
Citaat:
en ik wil alle dvd's van absolutely fabulous maar dat is ook fucking duur :mad: oh en ik heb ondertussen nieuw boodschappen en een fles wodka van een onbeduidend merk <33 |
mijn lush zooi is binnen, ik heb eindelijk weer een voorraad van spullen die uit de productie waren gehaald en nou ben ik nooooit meer brak smorgens :p
en aardbeien en dingen om shoarma mee te maken <3 |
Citaat:
|
Ik heb voor het eerst sinds jaren weer eens voor- én achterlicht op mijn fiets *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
je kent mij en ik heb ook de dvd box:nono:. voor 1 euro gekocht van de zomer, maar toch. |
lonely planet hong kong/macau
lonely planet filipijnen *O* kado gekregen |
geribbelde zwarte majo
tijdschrift waarvan ik de naam ben vergeten boodschappen voor vanavond (y) |
Een nieuwe lamp aangezien ik m'n laatste werkende per ongeluk in tweeën gebroken had :(
|
wit gebreid vestje
pailletten vestje heel lelijk pailetten ding met schoudervulling, om iets anders van te maken. kort jurkje met bl00metjes blouse van heeeele mooie zijde ketting met een ding eraan waar je eventueel coke in kan doen (cruel intentions) 1000den cocktails aus berlin |
Citaat:
- Zwart shirtje met groene band onderaan en fancy opdruk. |
Citaat:
En valt mee: http://www.play.com/DVD/DVD/6-/Searc...searchsource=1 Valt erg mee: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...&lgl_Section=1 |
Dirty Pretty Things - Waterloo to Anywhere, special edition met DVD erbij
dEUS - Pocket Revolution |
abfab yesszzz (y) ik heb alleen een treurige videoband en duizenden downloads. fuck die box moet ik ook :(
ontopic undies. |
Citaat:
|
Tot een paar maanden terug zonden ze het vaak op Nederland 3 uit op zondagavond (Y) Nu alleen op BBC Prime, maar dat is net weer van de kabel gehaald hier : (
|
Citaat:
|
treinkaartjes
|
Citaat:
maar ik zal hem niet snel nog een keer kijken. |
een chocolade-letter gehad! mn eerste dit jaar
|
Citaat:
ik heb freeze en slammer <3 freeze is vloeibare ice blue en slammer is gewoon enorm fris... |
vic chesnutt - north star deserter
la meglio gioventu deel 1 en 2 festen |
Citaat:
ik heb wel een kamer in amsterdam :p en een puc koffieapparaat |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ot: Een sennheiser koptelefoon, want m'n oordopjes zijn kapot, maar ik ga 'm terugbrengen, want het is er zo een met een nekband en hij zit echt niet lekker en schijnt gemaakt te zijn voor mensen met gigantische hoofden. Die band steekt een halve meter uit aan de achterkant. Gvd! |
Citaat:
|
perfect gepland dus *O*
|
Citaat:
|
10 euro aan snoep en haarspul en een caramel chew chew milkshake van de ben & jerry's
|
dat moet wel het lelijkste horloge zijn dat ik ooit in me leven gezien heb :-->
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05. |